Pan Fukui (58) si sebou do funkce přináší 34 let zkušeností získaných u společnosti Honda, včetně odborných znalostí z výzkumu a vývoje, strojního inženýrství, ekologických technologií, závodních aktivit a z výroby automobilů, motocyklů a zařízení pro elektrárny.
Pan Takeo Fukui začínal svou kariéru u Hondy v roce 1969, jako člen projekčního týmu, který vyvíjel motor Honda CVCC, vyhovující přísným emisním normám stanoveným zákonem U.S.A. o čistém ovzduší (U.S. Clean Air Act). Po 19 letech strávených s výzkumným a vývojovým oddělením firmy (Honda R&D), kde zastával funkci generálního ředitele i prezidenta skupiny Honda Racing, byl pan Fukui v roce 1988 jmenován do představenstva firmy Honda Motor Co. Jako vrchní ředitel skupiny Honda R&D převzal pan Fukui plnou zodpovědnost za vývoj motocyklů v období od roku 1987 do roku 1992. V roce 1992 se stal generálním ředitelem závodu Hamamatsu. V létech 1994 až 1998 pracoval jako výkonný viceprezident a později jako prezident společnosti Honda of America Mfg. v Ohiu, tedy v době, kdy se objem výroby výrazně zvětšoval, aby postačil vzrůstu poptávky po výrobcích firmy Honda na severoamerickém trhu. V roce 1998 byl pan Fukui jmenován prezidentem skupiny Honda R&D, tedy do své současné funkce a v roce 1999 pak povýšen do funkce vrchního generálního ředitele firmy Honda Motor Co. s rozšířením kompetencí na aktivity Hondy v oblasti motoristického sportu, včetně závodů Velké ceny Formule 1.
Pan Hiroyuki Yoshino (63), sloužil jako pátý generální ředitel firmy Honda od převzetí funkce v červnu 1998. S firmou Honda strávil více než 40 let života, včetně posledních pěti let jako prezident a generální ředitel (CEO). Pod silným vedením pana Yoshino rozšířila Honda svůj celosvětový obchod z 10 milionů zákazníků v roce 1998 na více než 15 milionů zákazníků v roce 2002, přičemž vznikly dvě samosprávné regionální organizace v Jižní Americe a v Číně. V souladu se svou vizí firmy pro rok 2010 pokračovala společnost v posilování svého špičkového postavení, včetně představení dvou hybridních vozidel, vozidla s palivovým článkem “FCX”, moderního humanoidního robota “ASIMO” a pružným novým výrobním systémem (“New Manufacturing System”).
Pan Yoshino vstoupil do výzkumné a vývojové skupiny firmy Honda v roce 1963 jako inženýr. V roce 1969 se stal prvním inženýrem této skupiny, pověřeným zodpovědností za spolupráci s automobilovým průmyslem ve Spojených státech na novém zákonu o ovzduší (Clean Air Act). Jako prezident skupiny Honda R&D a později i firmy Honda Motor Co. přivedl společnost na vedoucí pozici ve smyslu souladu s ekologickými a bezpečnostními požadavky.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií