Nové GS 250 se bude nabízet včetně širokého spektra pokrokových technologií, které využívají i ostatní provedení z modelové řady GS.



Motor
Pohonná jednotka vyvine max. výkon 154 kW / 209 k při 6 400 ot/min, resp. točivý moment 253 Nm při 4 800 ot/min. GS 250 tak zrychluje z 0 na 100 km/h za 8,6 s a dosahuje nejvyšší rychlosti 230 km/h. Spotřeba paliva činí 8,9 l/100 km a emise CO2 jsou na úrovni 207 g/km.
Nový motor 2,5 l V6 spolupracuje se šestistupňovou automatickou převodovkou ‘Lexus 6 Super ECT’ s jemným odstupňováním převodových stupňů, která je vybavena funkcí sekvenčního řazení v manuálním režimu. Nabízí řadu technických vylepšení, jako např. rychlejší přeřazování, rychlejší přemostění měniče točivého momentu a používání automatických meziplynů při řazení nižších převodových stupňů, s podporou různých jízdních režimů nastavitelných přepínačem Drive Mode Select.
Interiér a výbava
S ohledem na vysokou úroveň pohodlí všech pasažérů je nové GS 250 prostornější a nabízí více místa pro hlavu i nohy předních i zadních cestujících. Kromě toho je vybaveno řadou nejmodernějších technologií, jako např. poslední verzí systému ovládání Remote Touch a největší obrazovku palubního multimediálního systému (o úhlopříčce 12,3″) na světě. Model GS je dále vybaven energeticky úspornou soustavou klimatizace S-Flow s technologií čištění vzduchu ‘nanoe’, nebo např. špičkovou audio soustavou Mark Levinson®, jejíž součástí je až 17 reproduktorů.
Nové GS kromě toho charakterizuje vylepšená jízdní dynamika díky nové karoserii vykazující lepší tuhost (o 14 %) v kombinaci s vyladěným systémem zavěšení předních i zadních kol a optimální polohou řidiče za volantem. Díky všem provedeným změnám je nové GS 250 dynamičtější a agilnější. Řidiči je k dispozici ovladač jízdních režimů Drive Mode Select, který upravuje chování vozidla dle stavu vozovky a upřednostňovanému stylu jízdy. Vybírat je možné z režimů ECO, NORMAL a SPORT S. U vozů GS 250 vybavených systémem AVS (adaptivní odpružení) lze navolit i režim SPORT S+ zprostředkující ještě dynamičtější jízdu.
Nové GS 250 přináší i další výhody v podobě bezpečnostních vylepšení, jako je vylepšený bezpečnostní systém pro předcházení kolizím (PCS) v kombinaci se stabilizační systémem VDIM a řadou dalších systémů, mj. systémem LKA pro udržování vozidla v jízdním pruhu, systémem pro monitorování mrtvých úhlů (BSM) a systémem pro noční vidění (Night View).
GS 250 se bude nabízet i v úpravě F Sport.
Technická specifikace Lexusu GS 250
| Motor | |
| Typ motoru | 2GR 2,5 l V6 | 
| Zdvihový objem | 2 500 cm3 | 
| Počet válců | V6 | 
| Počet ventilů | 24 | 
| Max. výkon | 154 kW /209 k | 
| při | 6 400 ot/min | 
| Max. točivý moment | 253 Nm při 4 800 ot/min | 
| Převodovka | |
| automatická ECT-i | se sekvenčním řazením | 
| Počet stupňů | 6 | 
| Poháněná náprava | zadní | 
| Emise | |
| Emisní norma | Euro V | 
| Emise CO2 | 207 g/km | 
| Rozměry a hmotnosti | |
| Počet míst | 5 | 
| Celková délka | 4 850 | 
| Šířka | 1 840 | 
| Výška | 1 455 | 
| Rozvor | 2 850 | 
| zavazadlového prostoru | 566 litrů | 
| Jízdní výkony | |
| 0-100 km/h | 8,6 s | 
| Nejvyšší rychlost | 230 km/h | 
| Spotřeba paliva | |
| kombinovaná | 8,9 l/100km | 
Typ brzd: Odvětrávané přední a zadní kotouče, systém ABS, elektronické rozdělování brzdné síly (EBD), brzdový asistent (BA) a stabilizační systém (VDIM – integrované řízení dynamiky vozidla)
O značce Lexus
Od svého uvedení na trh roku 1989 je Lexus po celém světě znám svou touhou po dokonalosti, výjimečnou kvalitou, špičkovými technologiemi svých produktů a ojedinělým konceptem kompletní péče o zákazníky. Lexus je dnes jediným světovým výrobcem luxusních vozů, který nabízí ucelenou řadu vysoce výkonných plně hybridních modelů skládající se z RX 450h, hybridního crossoveru, jež je přímým nástupcem prvního hybridního SUV na světě RX400h, dále GS 450h, vysoce výkonného hybridního sedanu, vlajkové lodi LS 600h, hybridní limuzíny se stálým pohonem všech kol a nejnovějším přírůstkem CT 200h – prvním a jediným plně hybridním prémiovým kompaktem na světě. Rostoucí oblíbenost hybridních modelů Lexus v ČR dokazuje i jejich zvyšující se podíl na celkových prodejích značky – 68 % (2010) vs. 40 % (2007). V roce 2010 například 80 % zájemců o modelovou řadu LS volilo verzi s pohonem Lexus Hybrid Drive, v případě řady RX se pak pro plně hybridní pohon rozhodlo dokonce téměř 90 % zákazníků.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií


 
                                         
                                         
						
 
								 
								 
								 
								
 
				 
						
					 
						
					 
						
					 
						
					 
						
					



