České zastoupení značky Toyota dosáhlo v září rekordních prodejů

Jedná se o nejlepší prodejní výsledek od června 2010.

1toyotauraus941

Během tohoto měsíce bylo uzavřeno 591 nových smluv s konečnými zákazníky

Nejžádanější byl model Auris s 224 prodanými vozy. K výsledku pomohla také kampaň spojená s akcí „Toyota Víkend“. Během ní zákazníci uzavřeli 88 nových smluv. Září 2015 je pro značku nejúspěšnější měsíc po pěti letech (od června 2010). Pozitivním číslům pomohlo mimo jiné červnové uvedení nových modelů Auris a Avensis. Právě Auris se stal v září nejprodávanějším modelem s 224 vozy.

Martin Peleška, ředitel českého zastoupení značky Toyota, zdůrazňuje:

„Významně se do prodejních číslech promítla také atraktivní nabídka pro soukromé i firemní zákazníky. Podařilo se nám uzavřít menší fleetové případy, které jsou důležitým příspěvkem do konečného součtu prodaných vozů. Září považujeme na zlomový měsíc, který potvrdil, že aktuální výhodná nabídka přesně odpovídá požadavkům zákazníků na českém trhu. Je to pro nás samozřejmě také motivace do dalších měsíců.“

Vliv na pozitivní výsledek za září měla také akce „Toyota Víkend“, která proběhla ve dnech 19. až 21. září. Během těchto tří dnů zájemci uzavřeli 88 nových smluv. „Jsme velmi rádi, že zákazníky naše aktivity oslovily a s ohledem na velký úspěch kampaně jsme se rozhodli tyto výhodné podmínky pro nákup našich vozů prodloužit do měsíce října,“ říká k dalším plánům Martin Peleška.

Zájemci o nové Toyoty se mohou i nadále těšit na výrazné bonusy v případě platby v hotovosti

Pokud využijí k nákupu nového automobilu financování Toyota Garant, získají 0% úrok. Ten využilo v září 107 zákazníků.

Toyota by ráda viděla více svých aut ve firemních vozových parcích

Z toho důvodu se zaměřila právě na tyto zákazníky a v září pro ně připravila nový operativní leasing Toyota Rent a Rent+ (kompletní servis). První měsíc fungování leasingu přinesl velice pozitivní reakci u modelů Auris a Avensis.

Od ledna do srpna 2015 se v České republice celkem prodalo 2 998 automobilů značky Toyota

Z toho bylo 9 % (270) vozů využívajících hybridní technologii. České zastoupení Toyoty plánuje do konce roku prodat 4 700 aut (leden – prosinec 2015).

Více informací:

www.toyota.cz

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

KIA Motors Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.

Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.

Kontakt:
KIA MOTORS CZECH s.r.o.
V Oblouku 128 Čestlice, Praha - východ 252 43 Průhonice
INFOLINKA KIA 222 999 333
kia-info@kia.cz

Související články

VIDEO – Toyota Land Cruiser, Toyota...

Moderátor Viktor Tamayo se svým štábem představuje novinky pořízené u automobilky Toyota přímo z autosalonu ve Frankfurtu.

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - VIDEO – Toyota Yaris hot hatch, i-TRIL concept a Lexus LC 500, LS 500h – Ženeva 2017

VIDEO – Toyota Yaris hot hatch,...

Moderátor Viktor Tamayo se svým štábem představuje novinky pořízené u automobilky Toyota a Lexus přímo z autosalonu v Ženevě.

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Toyota Corolla 1.6 Valvematic 2017

Toyota Corolla 1.6 Valvematic 2017

Jsou dnes auta lepší než před dvaceti lety? Co taková Toyota Corolla 1.6 Valvematic?

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Toyota GT86 2017

Toyota GT86 2017

Jako jedni z prvních jsme mohli otestovat novou Toyotu GT86. A bez zbytečných řečí musíme říct, že je ještě lepší, než jsme čekali. Ale má přeci jen jeden problém. O něm ale až na konci...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nejpraktičtějším užitkovým vozem roku 2016 je Citroën JUMPY, Peugeot EXPERT a Toyota PROACE

Nejpraktičtějším užitkovým vozem...

V rámci výstavy Transport Expo byly ve středu 23. 11. 2016 vyhlášeny výsledky ankety o „Nejpraktičtější užitkový vůz roku 2016“ : Citroën Jumpy, Peugeot Expert i Toyota Proace:  Cílem...