Audi přichází v březnu a dubnu s cílenou kampaní s mottem: „S nadhledem. Pod kontrolou“, v níž představí své modely v kategorii SUV: Q3, Q5 a Q7

Hlavním motivem je znak velkého industriálního Q, který nesou všechna ingolstadtská SUV v názvu a který odkazuje na pohon všech kol quattro:

1audiqznaknovyjen900

V rámci kampaně „Modely Q od Audi“

1audiqznaknovy750

– rozdělené na fázi imageovou a fázi propagující konkrétní zvýhodněné nabídky, budou využita outdoorová, tištěná a internetová média. Kreativní část přípravy celé kampaně měl na starosti tým společnosti SOOO s.r.o..

„Všechny tři modely Audi Q3, Audi Q5 a Audi Q7

– patří mezi naše bestsellery a silné pilíře našeho prodeje na českém trhu,“ říká Tomáš Velek, ředitel divize Audi společnosti Porsche Česká republika. „Novou kampaní chceme ještě více rozšířit povědomí potenciálních zákazníků o našich modelech Q v populárním segmentu prémiových vozů SUV.“

Celý vizuál této lokální kampaně je vyroben postprodukčním studiem Eallin

– pomocí 3D modelace. Samotný znak Q, který je zasazen do skla symbolizuje technologie ukryté v modelové řadě Q a byl vytvořen ze součástí vozů Audi. Pozadí je vizí futuristického města, které bylo pro účely kampaně zcela nově navrženo, aby si je příjemce sdělení nemohl asociovat s žádným existujícím místem. Vzbuzuje tak pocit jedinečnosti a má také symbolizovat výhled do budoucnosti. Originální vizi pozadí vytvořil ve studiu Eallin jeden z nejuznávanějších českých mattepaintistů Tomáš Müller, na vizuálu se podílel i Martin Hanschilde.

Nová reklamní kampaň Audi poběží v období od 1. 3. do 30. 4. 2016

Kampaň je rozdělena na dvě části. Březnová část kampaně je zaměřena na image. Audi bude v médiích komunikovat rodinu modelů SUV prostřednictvím velmi viditelných formátů, zatímco dubnová část kampaně je zaměřena více takticky s důrazem na aktuální zvýhodnění modelů SUV.

„V rámci kampaně využijeme outdoorová média – double bigboardy, bigboardy, tištěná média a internetová média. V první fázi se zaměříme na imageovou kampaň, v níž představíme hlavní motiv. Na ní pak navážeme vizuály s prostorem pro uvedení zvýhodněných cen a nabídek při pořízení modelů Q,“ říká Tomáš Velek.

„Na sociálních sítích Audi v České republice bude kampaň na modely SUV probíhat současně s hlavní kampaní, a to s důrazem na zvýšení povědomí o modelech řady Q a zejména na získání potenciálních zákazníků pro testovací jízdy. Plánujeme využití nejnovějších reklamních formátů a možností, které nám hlavní sociální sítě v současnosti nabízejí, s nejvyšším zaměřením na síť Facebook,“ doplňuje Tomáš Velek.

Kreativní část přípravy celé kampaně „Modely Q od Audi“ měl na starost tým společnosti SOOO s.r.o.

– který se zaměřil jak na budování povědomí o modelech SUV značky Audi, tak i na základní hodnoty značky, které ztělesňuje slogan „Náskok díky technice“.

„Věříme, že tato kampaň bude zároveň svou sílou, konzistencí celkové komunikace a unikátním konceptem podporovat image samotné značky Audi. Chtěli jsme tímto vytvořit opravdu vystupující dlouhodobý komunikační koncept, který bude vzhlížet do budoucnosti, a bude tak reprezentovat vše, co značka Audi představuje,“ říká Tomáš Velek.

„Jsme velmi rádi, že i tak významná značka přichází s lokální kreativní kampaní a že se celý náš tým mohl tvořivě podílet na realizaci celého projektu. Nutno doplnit, že na velmi komplexní a náročné realizaci samotného konceptu a vizuálu se významně podílely společnosti Addict a Eallin,“ říká Milan Fořt ze společnosti SOOO s.r.o..

Skupina Audi, se značkami Audi, Ducati a Lamborghini

– je jedním z nejúspěšnějších výrobců automobilů a motocyklů v prémiovém segmentu. Společnost působí globálně na více než 100 trzích a má 16 výrobních závodů ve dvanácti zemích. V druhé polovině roku 2016 zahájí Audi výrobu modelu Q5 v San José Chiapa (Mexiko). Mezi plně vlastněné dceřiné společnosti AUDI AG patří quattro GmbH (Neckarsulm), Automobili Lamborghini S.p.A. (Sant’Agata Bolognese, Itálie) a výrobce sportovních motocyklů Ducati Motor Holding S.p.A. (Boloňa, Itálie).

Skupina Audi dodala zákazníkům v roce 2015 přibližně 1,8 milionu vozidel značky Audi, 3245 sportovních vozů značky Lamborghini a 54 800 motocyklů značky Ducati. V roce 2014 zaznamenala společnost AUDI AG příjmy ve výši 53,8 miliardy € a provozní zisk 5,15 miliardy €. Společnost má na celém světě v současnosti 85 000 zaměstnanců, z toho zhruba 60 000 v Německu. Audi se zaměřuje na nové produkty a trvale udržitelné technologie pro budoucnost mobility.

V roce 2015 bylo v České republice registrováno 5019 nových vozů Audi

– o více než 27 procenta více než v roce 2014. Značka Audi tak poprvé v historii překonala na českém trhu hranici 5000 registrovaných nových vozů. Audi nabízí všechny své modely od 1. dubna s prodlouženou zárukou na 4 roky, resp. 120 000 km bez zvýšení ceny.

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Specializovaný servis a prodej vozů Mercedes Benz a AMG.

Servis, lakovna, klempírna, řešení pojistných událostí, financování Mercedes Benz a AMG.

 

Kontakt:
CAR MOTORS MB
Praha 3, Koněvova 143
+420 737 209 090
prodej@carmotorsmb.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - TEST: Audi Q5 2.0 TDI QUATTRO 2017

TEST: Audi Q5 2.0 TDI QUATTRO 2017

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hlavními hvězdami SOUNDRTRACKu Poděbrady, který proběhne od  24. do 27.srpna opět s podporou premiové značky Audi, budou oskarový skladatel Nicola Piovani, skupina LUCIE a Jan P. Muchow

Hlavními hvězdami SOUNDRTRACKu...

Na festivalu nebude chybět ani značka Audi, která je oficiálním partnerem  jedinečného festivalu SOUNDTRACK Poděbrady. (foto z nultého ročníku festivalu v roce 1916) Letošní srpnový...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Uplynulý víkend přinesl značce Audi několik významných úspěchů v motoristickém sportu a nechyběly u toho ani české barvy

Uplynulý víkend přinesl značce Audi...

V legendárním závodě 24 h Spa, nejprestižnějším podniku vozů GT3, vybojoval Audi Sport Team Saintéloc již čtvrté vítězství pro značku Audi na tomto belgickém okruhu. V náročném...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Audi uvádí na český trh dva nové modely RS: kompaktní TT RS a RS 3 uchvátí ohromujícím zvukem a nespoutanou sílou přeplňovaného pětiválce

Audi uvádí na český trh dva nové...

Nový model RS 3 nabízí nově volbu provedení karoserie sedan nebo sportback: RS s cenami již od 1 469 900 Kč (RS 3 Sportback), resp. 1 843 900 Kč (Audi TT RS Coupé). Obě novinky pro fanoušky...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Maskované Audi A8 překvapivým hostem světové premiéry filmu „Spider-Man: Homecoming“

Maskované Audi A8 překvapivým hostem...

Oficiální představení Audi A8 dne 11. července na akci Audi Summit v Barceloně. Na světovou premiéru filmu „Spider-Man: Homecoming“ do Los Angeles kromě mnoha hollywoodských hvězd také nové...