Peugeot 108, jehož prodej ve Francii začal 11. června, se pro reklamní kampaň doprovázející uvedení vozu na trh spojil se zpěvačkou Lykke Li

Jedinečné partnerství mezi značkou Peugeot a mladou švédskou zpěvačkou a skladatelkou, která se proslavila skladbou „I Follow Rivers“, představuje mnohostrannou osobnost vozu Peugeot 108 v rukou multitalentované umělkyně.

1108peugalil1000

Malý městský vozu Peugeot 108

– je stylový, stále v kontaktu se světem a umožňující řadu možností úprav na míru. Značka Peugeot se rozhodla spojit uvedení tohoto vozu s umělkyní, jejíž talent a osobnost tyto jeho vlastností vystihují.

Profil fanoušků originální zpěvačky Lykke Li odpovídá vozu Peugeot 108. Pro ně je vůz odrazem jejich osobnosti ladícím s jejich životním stylem – v automobilu jsou stále v kontaktu s okolním světem prostřednictvím mobilního připojení, mají na výběr nepřebernou řadu variant osobních úprav a vše ve voze je dokonale propracováno.

Lykke Li intenzivně využívá sociální sítě a pobízí své fanoušky po celém světě, aby se nebáli projevovat vlastní osobnost. Zpěvačka proto dokonale koresponduje s ideou vozu Peugeot 108. Tento malý městský vůz totiž umožní každému vytvořit si svůj vlastní originál dle vlastního vkusu. K tomu slouží celkem 7 témat osobního nastavení a více než 5 000 možných kombinací, to vše v segmentu, kde většinu zákazníků tvoří ženy.

Sofistikovaná a moderní kampaň

Pro reklamní kampaň k vozu Peugeot 108 si značka zvolila skladbu „Gun shot“, která figuruje jako druhá na květnovém albu Lykke Li „Never Learn“. Zpěvačka se v rámci tohoto partnerství objeví v reklamním filmu k uvedení Peugeotu 108. Nový vůz si na oplátku zahraje v klipu Lykke Li, který bude představen tento měsíc.

Toto partnerství představuje rovněž výsledek spojení nápadů a myšlenek značky Peugeot a Lykke Li, která se podílela na skriptu reklamního filmu. Pro natáčení filmu, který byl poprvé uveden 11. června, si Peugeot zvolil francouzské režiséry Fleur & Manu. Ti do filmu vnesli jejich efektní styl, který používají v hudebních klipech (Sébastien Tellier, Phoenix, M83). Konečný výsledek je velmi sofistikovaný. Fleur & Manu jsou rovněž autory jak klipu ke skladbě „Gun Shot“ zpěvačky Lykke Li, tak tiskové kampaně k vozu Peugeot 108. Exkluzivní obsahy (dlouhá verze reklamy, film o filmu, interaktivní verze klipu, …) budou rovněž k dispozici na sociálních sítích, jako je Shazam a Youtube.

Tato reklamní kampaň tedy hodlá být koktejlem mnohotvárných moderních pohledů na nejextrovertnější městský vůz značky.

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
CB Auto a.s.
Dr. Milady Horákové 1477, 370 05 - České Budějovice
385 102 421
seat@cb-auto.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot 3008: nejvíce vyráběný vůz ve Francii

Peugeot 3008: nejvíce vyráběný vůz ve...

Peugeot 3008 se počtem vyrobených kusů v roce 2018 dostal na první pozici v rámci vozů vyráběných ve Francii. V továrně skupiny PSA v Sochaux bylo dosaženo produkce celkem 258 460 vozů...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový rekord v roce 2018: 3,9 mil. prodaných vozů a nárůst prodejů na mezinárodních trzích o 6,8 %

Nový rekord v roce 2018: 3,9 mil....

Růst objemů prodeje již 5. rok po sobě, a to i přes nepříznivé ekonomické a geopolitické podmínky; Posílení „Princing power“ (strategie tvorby cen); Core Model Strategy (skladba modelové...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový PEUGEOT PARTNER: Ovládnout nemožné

Nový PEUGEOT PARTNER: Ovládnout nemožné

Spojit užitečné s příjemným, každý den usedat za volant s radostí, optimalizovat svůj čas, cítit se v bezpečí a zvládat jakékoli jízdní podmínky, to je nabídka, kterou si značka Peugeot...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - OBCHODNÍCH VÝSLEDKY ZNAČKY PEUGEOT 2018

OBCHODNÍCH VÝSLEDKY ZNAČKY PEUGEOT 2018

Předkládáme Vám shrnutí nejdůležitějších informací, které se týkají obchodních výsledků značky Peugeot v roce 2018: 1 740 283 prodaných vozů Peugeot po celém světě. Nárůst...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - V nové kampani odhaluje Peugeot svoji elektrickou budoucnost

V nové kampani odhaluje Peugeot svoji...

Peugeot vytvořil novou reklamní kampaň zaměřenou na budoucnost značky a současně zahájil další etapu partnerství v oblasti tenisu. Tato kampaň naznačuje strategii značky Peugeot zahrnující...