Značka Post-it společnosti 3M oficiálním sponzorem charitativní celosvětové štafety vozů Ferrari

Značka Post-it společnosti 3M je jedním z oficiálních sponzorů celosvětové charitativní štafety vozů Ferrari (“Ferrari 60 Relay“).

Štafeta se koná u příležitosti 60. narozenin značky Ferrari. Dealeři značky Ferrari jsou u této příležitosti vybaveni exkluzivními fotografiemi z této výroční štafety na speciálním fotografickém papíru Post-it.

Značka Post-it společnosti 3M oficiálním sponzorem charitativní celosvětové štafety vozů Ferrari
Značka Post-it společnosti 3M oficiálním sponzorem charitativní celosvětové štafety vozů Ferrari
Značka Post-it společnosti 3M oficiálním sponzorem charitativní celosvětové štafety vozů Ferrari

Štafeta zavítala ve středu 16. května 2007 také do České republiky a společnost HP-Exclusiv s.r.o., která je výhradním zastoupením značky Ferrari v ČR, připravila na tento den zajímavý program. V dopoledních hodinách došlo k příjezdu a seřazení vozů na Malostranském náměstí odkud byla mezi 13-14 hodinou zahájena spanilá jízda Prahou. Akce pak vyvrcholila slavnostní večeří v exkluzivní lokalitě Pražského hradu.

Značka Post-it společnosti 3M oficiálním sponzorem charitativní celosvětové štafety vozů Ferrari
Značka Post-it společnosti 3M oficiálním sponzorem charitativní celosvětové štafety vozů Ferrari

“Ferrari 60 Relay“ odstartovala 28. ledna v Abu Dhabi a cíl je plánován 24. června v italském Maranellu. Během 148 dnů štafeta navštíví 50 zemí na 5 kontinentech. Štafetový kolík pro “Ferrari 60 Relay“ byl navržen speciálně pro tuto událost a symbolizuje 60 nejvýznamnějších momentů v historii automobilky. Klienti Ferrari vezou štafetu kolem světa ve vlastních vozech. Každá země během návštěvy věnuje Ferrari symbolický předmět spjatý s místní kulturou a tradicí. Místní italské ambasády pak zašlou tyto předměty do paláce Farnesina v Římě, kde proběhne výstava celé kolekce. Po skončení výstavy proběhne v Maranellu dražba předmětů, její výtěžek půjde na podporu charitativní organizace.

Fotografický papír Post-it

Fotografický papír Post-it umožňuje uživatelům snadno upravit vlastní místo fotografií. Všechny typy fotografického papíru Post-it jsou určeny k použití s většinou inkoustových tiskáren ke všeobecnému použití a inkoustových fotografických tiskáren. Matný výrobek je tvořen listem jasně bílého poznámkového papíru Post-it, který vytváří syté barvy a obraz vynikající jakosti ve srovnání s fotografiemi vytištěnými na obyčejný papír. Pololesklý výrobek je navržen tak, aby měl zobrazovací účinnost srovnatelnou s podobnými typy konkurenčních, nelepicích fotografických papírů. Dva pruhy přemístitelného lepidla Super Sticky na zadní straně papíru o velikosti 10 x 15 cm a pět pruhů na papíru o velikosti A4 umožňují rychlé, snadné nalepení a odstranění z povrchu. Lepicí strana je chráněna krycí vrstvou, která se před nalepením odstraní.

O značce Post-it

Poznámkové bločky Post-it Notes dodává 3M svým zákazníkům již 27 let – v současné době může společnost nabídnout například extra lepící bločky Post-it Super Sticky Notes, které jsou speciálně určeny pro vertikální povrchy – a to v celé řadě výrazných barev a tvarů podle toho, jakou budete mít právě náladu – nebo samolepící archy Post-it Meeting Charts pro vyšší účinnost vašich porad. Od vynálezu poznámkových bločků Post-it Note v roce 1980 uvedla značka na trh více než 1,000 produktů Post-it prodávaných ve více než 100 zemích.

O společnosti 3M Česko/ 3M

Společnost 3M Česko byla založena v roce 1991. V současné době nabízí zhruba 2,5 tisíce různých výrobků, například potřeby pro komerční grafiku, lepidla a brusiva do průmyslu, výrobky pro architekturu, kancelářské potřeby, zabezpečení pro knihovny, zdravotnické a zubařské pomůcky a materiály či pracovní ochranné pomůcky. 3M Česko dlouhodobě podporuje kulturní projekty – zrovna 1. června vrcholí projekt Kamarádka knihovna, soutěž na podporu čtení a dětských kníhoven. Více informací na adrese: http://www.3m.cz. Společnost 3M vznikla v roce 1901 ve Spojených státech jako Minnesota Mining and Manufacturing Company. Zaměstnává přes 75 tisíc lidí ve více než 60 zemích světa. Její výrobky se prodávají ve 200 zemích po celém světě, roční obrat činí 23 miliard dolarů. Akcie 3M jsou jedním ze 30 titulů Dow Jones Industrial Average a součástí Standard & Poor’s 500 Index. 3M je podle aktuálního žebříčku časopisu Business Week sedmou nejinovativnější firmou na světě. Mezi značky 3M patří např. Scotch, Post-it, Scotchgard, Thinsulate, Scotch-Brite, Filtrete, Command a Vikuiti.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Lexus LBX a inovovaný UX se představují v národní premiéře

Nový Lexus LBX a inovovaný UX se...

Zbrusu nové SUV značky Lexus pod označením LBX a inovovaný model UX se zcela novým hybridním pohonem se v národní premiéře představily v luxusním prostředí resortu Chateau Mcely. Hlavní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Značka s rolí nekonvenčního vyzývatele odhalila nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon, které navážou na úspěchy svých předchůdců modernizovaným designem a mnoha vylepšeními. Nová CUPRA...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jarní tipy na skrytá místa u Prahy s Toyotou Prius

Jarní tipy na skrytá místa u Prahy...

Pokud hledáte cíl pro první jarní výlety, nevynechejte čtyři úžasná místa, která se skrývají nedaleko hlavního města. Vyrazili jsme na ně se zbrusu novou Toyotou Prius s plug-in hybridním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Range Rover Electric: Testován tak, aby byl lídrem

Range Rover Electric: Testován tak, aby...

Cíl je, aby se Range Rover Electric stal lídrem v oblasti elektrického pohonu, kultivovanosti a luxusního cestování. První prototypy se vydaly do několika lokalit s nejnáročnějšími podmínkami...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výjimečné partnerství: Závodní tým formule 1 se bude nově jmenovat Scuderia Ferrari HP

Výjimečné partnerství: Závodní tým...

Globální spolupráce dvou předních značek HP a Ferrari zahrnuje společný závazek k inovacím, výkonu a důvěře. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami....