Program komplexní Záruky auto-plus pro ojeté vozy se rozšiřoval i v roce 2009.
Během dvanácti měsíců roku 2009 prodali smluvní partneři tohoto obchodu ojetými vozy 13 614 automobilů. Nárůst v prodeji ojetých vozů zaznamenaly značky Volkswagen osobní vozy +8,3 %, Volkswagen Užitkové vozy +26,2 % a Audi +8,3 %. Naopak pokles se projevil u značky SEAT (–2,8 %), Škoda (–13,3%) a u ostatních značek (–10,6 %).
V roce 2009 se v Česku registrovalo 144 tisíc ojetých vozů, což je o 37 % méně než v předchozím roce.
Program komplexní Záruky auto-plus pro ojeté vozy se dále rozšiřoval i v roce 2009. Záruka auto-plus zajišťuje zákazníkům, že je nepotkají nečekané výdaje na opravu vad a poruch. Záruka je dvanáctiměsíční a kryje i vady, které se projeví až v průběhu užívání auta. Pro zákazníka tak odpadá nutnost dokazovat, že vada existovala už v okamžiku koupě ojetého vozu. Konstrukční části, jejichž opravy lze v rámci záruky hradit, zahrnují v podstatě celé vozidlo. Záruku lze po uplynutí dvanáctiměsíční lhůty při splnění určitých podmínek opakovaně prodlužovat. Navíc značka auto-plus v roce 2009 ve spolupráci se společností ŠkoFIN s.r.o. připravila akci, při níž zákazník dostal výše uvedenou záruku na vozy Volkswagen zcela zdarma.
„Zájem českých zákazníků o služby auto-plus nás těší,“ říká Roman Filip, vedoucí divize auto-plus společnosti Import VOLKSWAGEN Group. „Znamená to, že čeští motoristé stále častěji považují kvalitu ojetého vozu za mnohem důležitější než samotnou pořizovací cenu. Současně s těmito obchodními úspěchy cítíme závazek, abychom své služby i nadále zlepšovali a zdokonalovali.“
Klíčovým prodejním nástrojem jsou internetové stránky www.auto-plus.cz, které zákazníkům usnadňují vyhledávání v rozsáhlé nabídce. Ta v současnosti činí téměř 2 400 ojetých automobilů. Nabídka prochází průběžnými aktualizacemi a je samozřejmě dostupná nepřetržitě a odkudkoli. Počet unikátních návštěv za rok 2009 dosáhl 2 607 956, přičemž v meziročním srovnání unikátní návštěvnost vzrostla o 26,6 %!
Na internetových stránkách www.auto-plus.cz není prostor jen pro auta. Své okénko zde má totiž také Lucie Křížková (dříveVáchová), Miss České republiky 2003, která je již třetím rokem tváří programu auto-plus. Lucie Křížková – Váchová touto cestou sděluje své názory na vozy, které jí auto-plus poskytuje k testování, a každý měsíc přináší rozhovor se známou osobností ve Zpovědnici Lucie Váchové. Její postřehy mohou čtenáři nalézt také v magazínu Plus. Na veřejných akcích, kde je síť auto-plus zastoupena, se Lucie Křížková – Váchová objevuje na autogramiádách.
Značka auto-plus se rovněž aktivně podílí na podpoře kultury v České republice a je i nadále sponzorem Dejvického divadla.
Značka auto-plus®, vlastněná společností Import VOLSKWAGEN Group s.r.o., se zabývá prodejem ojetých vozů v České republice již více než devět let.
Program auto-plus zahrnuje výhradně obchodníky z řad autorizovaných prodejců vozů Volkswagen osobní vozy, Audi, SEAT a Volkswagen Užitkové vozy v České republice. Zákazníci tak mají v auto-plus jistotu důvěryhodného a stabilního partnera se silným zázemím a bohatou nabídkou referentských, předváděcích a zánovních vozů Volkswagen, Audi, SEAT a Škoda a ostatních značek obvykle ve výtečném technickém stavu.