Změny v komunikaci automobilky Hyundai

Komunikace společnosti Hyundai se v posledním roce výrazně změnila. Můžou za to především personální změny v nejvyšším managementu. Kromě úplného zastavení reklam vymezujících se vůči konkurenci přešla automobilka k otevřené komunikaci zaměřené především na budování pozitivních emocí.

Nově jsou kampaně automobilky daleko více imagové, čímž společnost oslovuje také mladší cílovou skupinu. Na první pohled jsou znatelné proměny v reklamních spotech, které jsou nyní zaměřeny především na individualitu značky, přednosti vozů a nadstandardní benefity, které získá každý zákazník s novým vozem.

Jana Sekeráková, marketingová ředitelka společnosti Hyundai Motor Czech, k tomu říká: „Nově klademe velký důraz na budování brandu. Prostřednictvím reklamních kampaní se soustředíme na vytváření pozitivních emocí a jasný positioning, který naší značce doposud chyběl.“

Příkladem může být kampaň „Kráčíme vpřed“, která promítá příběh dělníka, který stál za zrodem, dnes již celosvětové, značky Hyundai. Celý příběh je možné si přečíst zde.

Hyundai se zaměřuje také na aktivaci dosavadních sponzorských aktivit, a to jak v kulturní, CSR, tak sportovní sféře. „Pouhé logo na propagačních materiálech nestačí. Cílem je využívat nestandardní formáty a nové způsoby komunikace, která je interaktivní a cílovou skupinu pobaví,“ dodává Jana Sekeráková.

Hyundai dále rozšiřuje svou působnost a účastní se eventů, kterých se doposud značka neúčastnila.  Příkladem může být Mistrovství ČR v počítačových hrách, kde byl Hyundai generálním partnerem. „Zasáhnout mladší publikum je v dnešní době stále obtížnější, jelikož nesleduje televizi, nečte tištěná média a rovněž má v online prostředí velmi specifické chování. Kromě YouTube však neustále nabývá na popularitě gaming, a proto jsme se rozhodli mistrovství podpořit,“ komentuje Jana a dodává „pro oslovení mladší cílové skupiny je velmi důležitá komunikace na sociálních sítích, kde pouhá přítomnost nestačí. Naším cílem je hovořit jazykem sociálních sítí a využívat nestandardní přístupy jako např. triková videa, která jsme komunikovali jak na sociálních sítích, tak v online.“

Triková videa můžete zhlédnout zde:

Pro Hyundai jsou na prvním místě zákazníci, a proto letos uvedl soutěž o SUV Hyundai Tucson v limitované zimní edici IceBreaker a každý, kdo se tak zapojil do soutěže, mohl vyhrát vůz zcela zdarma. Toto speciální poděkování bylo vyhlášeno v rámci důležitého milníku značky, a to vyrobení miliontého kusu modelu Tucson v nošovickém výrobním závodě.

Komunikace značky Hyundai je pod novým vedením celkově více otevřená a rozhodla se zásadněji zasahovat do dění v automobilovém průmyslu. Příkladem může být členství ve Svazu dovozců automobilů nebo participace na nových eventech, což automobilce nově přináší možnost se setkávat také se zástupci ostatních značek a dalšími představiteli českého automobilového průmyslu. Jedním z klíčových témat, kterým se v rámci SDA Hyundai věnuje, je oblast čisté mobility. Obnoveny byly také vztahy se všemi českými mediálními domy a výrazně se zlepšila také komunikace s výrobním závodem v Nošovicích u Frýdku-Místku.

 

 

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Silničních vozidel bylo vloni v Česku vyrobeno více než 1,45 milionu

Silničních vozidel bylo vloni v Česku...

Sdružení automobilového průmyslu přináší tradiční přehled o výrobě a odbytu vozidel za období od 1. ledna do 31. prosince 2019. Výroba silničních vozidel v Česku jen mírně poklesla....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia a Hyundai učinily strategickou investici do firmy Arrival za účelem společného vývoje elektrických užitkových vozů

Kia a Hyundai učinily strategickou...

Dohoda urychluje transformaci značek Kia a Hyundai se zaměřením na čistou mobilitu Investice ve výši 100 milionů eur podporuje společný vývoj ekologických dodávek a dalších produktů pro...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai KONA Electric prvním elektromobilem na Mount Everestu

Hyundai KONA Electric prvním...

Elektromobil Hyundai KONA se vydá na nejvyšší horu světa, slavný Mount Everest. Cílem cesty, dle očekávání, ale nebude vrchol samotné velehory. KONA Electric by měla dojet do základního...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vozy sportovní divize Hyundai N sbírají ocenění a prodejně rostou

Vozy sportovní divize Hyundai N sbírají...

Hyundai i30 Fastback N navázal na úspěchy svého předchůdce i30 N a ovládl kategorii sportovních vozů v hlasování veřejnosti Auto roku 2020. Z celkem 8 vozů se na druhé příčce umístil...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai a Uber uzavřely partnerství pro sdílenou leteckou přepravu

Hyundai a Uber uzavřely partnerství pro...

Hyundai je prvním partnerem projektu Uber Elevate s výrobními kompetencemi pro velkosériovou produkci konvertoplánů Uber Air Taxi Městská letecká mobilita UAM (Urban Air Mobility) v podání...