Mezi kupujícími zákazníky Auto ESA bylo v roce 2014 1889 samostatných žen.
Podle interního průzkumu společnosti Auto ESA
– si ŠKODu Fabii doposud vybralo 176 samostatně vybírajících zákaznic. Na druhém místě skončila ŠKODA Octavia II, kterou si vybralo 129 zákaznic a třetí příčku zaujal Ford Focus. Ten si oblíbilo 116 řidiček. Z barev byla nejžádanější stříbrná metalíza, následována pastelovou bílou a pastelovou červenou barvou. Ačkoliv už i mezi české řidiče pronikly výhody automatického řazení, vůz s automatem si vybralo pouze 10 % žen. Naopak plných 90 % žen si vybralo vůz s parkovacími senzory. „Není to rozhodně proto, že by ženy byly horší řidičky, jak se velká část společnosti domnívá“, říká Filip Kučera z Auto ESA a vysvětluje: „Je to spíše proto, že ženy jsou v řízení mnohem zodpovědnější a nestydí se přiznat, že si v něčem nejsou jisté“. Mezi další žádané prvky výbavy vozidel pro ženy patří navigace a automatické denní svícení.
Filip Kučera, ředitel marketingu Auto ESA vysvětluje:_
„Ženy čím dál tím častěji vybírají automobily samy. Pravděpodobně to souvisí se změnou ve společnosti, kdy přibývá počet tzv. singles, tedy lidí, kteří žijí sami – bez stálého partnera“, Ženy jsou navíc stále emancipovanější a jejich příjmy se v obecné rovině přibližují příjmům jejich mužských protějšků. Ženy ale také mnohem pečlivěji plánují své finance – za hotové koupilo svůj vůz 66 % zákaznic, 34 % jich pak využila některého z finančních produktů.