Zákazníci skupiny AAA AUTO stále více vybírají ojeté vozy prostřednictvím internetových stránek nebo mobilní aplikace

Rapidně tak roste podíl takto zobchodovaných automobilů.

Podíl aut, která si zákazníci vybírají na internetu

– se v síti AAA AUTO za poslední dva roky zvýšil zhruba o deset procentních bodů na 80 procent, což v rámci skupiny reprezentuje 50 000 automobilů. Zhruba 5000 aut si klienti přes internet rovnou zakoupí na export.

Během roku 2015 evidovala skupina AAA AUTO v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku více než 50 milionů návštěv, z čehož bylo 16 milionů unikátních návštěvníků. Pro český web to znamenalo přes 30 milionů návštěv s 9 miliony unikátních návštěvníků. Zhruba o 20% se zvýšila návštěvnost webu společnosti prostřednictvím počítače nebo chytrého telefonu. Vlastní aplikaci pro smartphony uvedla společnost do provozu v únoru 2014, a to pro operační systémy Android a iOS.

Generální ředitelka AAA Karolína Topolová uvedla:

„Podíl zákazníků, kteří vybírají auto na webu, neustále roste a nyní tvoří prakticky 80 procent prodejů, což je v rámci skupiny AAA Auto zhruba 50.000 vozů ročně v ČR, SR, Polsku a Maďarsku. Na pobočky si lidé chodí prakticky již jen vyzkoušet a fyzicky prohlédnout vybraný automobil, aby se ujistili, že jeho popis na webu souhlasí s realitou. Pro tento účel si domlouvají schůzky v našich 40 autocentrech v telefonickém kontaktním centru, které sedm dní v týdnu obsluhuje na 200 operátorů.“

Drtivá většina vozů, které si zákazníci koupí online bez osobní prohlídky

– prodává společnost pod značkou Mototechna. „Právě zákazníci mototechny vnímají kvůli času a penězům tyto vozy spíše jako dopravní prostředek, který chtějí mít k dispozici rychle a spolehlivě. Jedná se zejména o malé a střední firmy, které mají zájem o minimálně ojeté vozy s kvalitou blížící se novým za ceny o 30 – 50% nižší,“ zdůraznila Topolová. Tyto vozy dle dosavadních zkušeností vykazují jen naprosté minimum reklamací. „On-line prodej ojetých vozů se v západní Evropě pozvolna rozvíjí a zákazníci si na něj začínají zvykat. V regionu střední a východní Evropy jsme průkopníky,“ dodala Topolová.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CITROËN C3 R5 NA STARTU WRC 2020

CITROËN C3 R5 NA STARTU WRC 2020

Citroën Racing pokračuje v účasti ve FIA World Rally Championship ve spolupráci s nejlepšími zákazníky využívajícími vozy C3 R5, počínaje lednovou Rally Monte Carlo přes klasické podniky...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Trophée Argus pro značku Kia: nový XCeed vítězí v kategorii ‚Kompaktní a rodinná SUV‘

Trophée Argus pro značku Kia: nový...

Cena Trophée Argus udělena na základě pořizovací ceny, provozních nákladů a zůstatkové hodnoty Předchozí trofeje Argus získal sportovní sedan Kia Stinger GT (2018) a městský vůz Kia...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia představuje vlastní řadu originálních olejů

Kia představuje vlastní řadu...

Motorové oleje navržené pro vznětové a zážehové motory Kia Originální oleje Kia, různého složení, přispívají k nejnižší spotřebě paliva, efektivnímu přenosu mechanických sil i chodu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SPOLEČNOST HONDA PŘEDSTAVUJE MODERNIZOVANÝ MODEL CIVIC 2020!

SPOLEČNOST HONDA PŘEDSTAVUJE...

Inovace karoserie podtrhují sportovní styl Nové modely litých kol, včetně nové 17palcové varianty „Shark Grey“ LED světlomety jsou nyní součástí standardní výbavy celé modelové řady...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Závod plný zvratů a první pódiové umístění pro  Antonia Felixe Da Costu s týmem DS Techeetah

Závod plný zvratů a první pódiové...

Třetí závod v sezóně ABB FIA Formula E, který proběhl v Santiagu de Chile, byl také padesátým startem prémiového francouzského výrobce v tomto seriálu elektrických monopostů. Jubileum se...