Zákazníci skupiny AAA AUTO stále více vybírají ojeté vozy prostřednictvím internetových stránek nebo mobilní aplikace

Rapidně tak roste podíl takto zobchodovaných automobilů.

Podíl aut, která si zákazníci vybírají na internetu

– se v síti AAA AUTO za poslední dva roky zvýšil zhruba o deset procentních bodů na 80 procent, což v rámci skupiny reprezentuje 50 000 automobilů. Zhruba 5000 aut si klienti přes internet rovnou zakoupí na export.

Během roku 2015 evidovala skupina AAA AUTO v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku více než 50 milionů návštěv, z čehož bylo 16 milionů unikátních návštěvníků. Pro český web to znamenalo přes 30 milionů návštěv s 9 miliony unikátních návštěvníků. Zhruba o 20% se zvýšila návštěvnost webu společnosti prostřednictvím počítače nebo chytrého telefonu. Vlastní aplikaci pro smartphony uvedla společnost do provozu v únoru 2014, a to pro operační systémy Android a iOS.

Generální ředitelka AAA Karolína Topolová uvedla:

„Podíl zákazníků, kteří vybírají auto na webu, neustále roste a nyní tvoří prakticky 80 procent prodejů, což je v rámci skupiny AAA Auto zhruba 50.000 vozů ročně v ČR, SR, Polsku a Maďarsku. Na pobočky si lidé chodí prakticky již jen vyzkoušet a fyzicky prohlédnout vybraný automobil, aby se ujistili, že jeho popis na webu souhlasí s realitou. Pro tento účel si domlouvají schůzky v našich 40 autocentrech v telefonickém kontaktním centru, které sedm dní v týdnu obsluhuje na 200 operátorů.“

Drtivá většina vozů, které si zákazníci koupí online bez osobní prohlídky

– prodává společnost pod značkou Mototechna. „Právě zákazníci mototechny vnímají kvůli času a penězům tyto vozy spíše jako dopravní prostředek, který chtějí mít k dispozici rychle a spolehlivě. Jedná se zejména o malé a střední firmy, které mají zájem o minimálně ojeté vozy s kvalitou blížící se novým za ceny o 30 – 50% nižší,“ zdůraznila Topolová. Tyto vozy dle dosavadních zkušeností vykazují jen naprosté minimum reklamací. „On-line prodej ojetých vozů se v západní Evropě pozvolna rozvíjí a zákazníci si na něj začínají zvykat. V regionu střední a východní Evropy jsme průkopníky,“ dodala Topolová.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Motor, Steven Gerrard a BTS při Mistrovství světa ve fotbale vyzývají k trvalé udržitelnosti

Hyundai Motor, Steven Gerrard a BTS při...

Hyundai Motor spouští pod názvem „Goal of the Century“ novou globální kampaň na podporu trvalé udržitelnosti Fotbalová legenda Steven Gerrard a globální popová senzace BTS vystupují v...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CUPRA, mistr ETCR, oznamuje před sezonou FIA ETCR 2022 nové partnerství s týmem EKS

CUPRA, mistr ETCR, oznamuje před sezonou...

Značka CUPRA, první mistr světa víceznačkového seriálu závodů cestovních elektromobilů (2021), vstoupí do boje o titul FIA ETCR 2022 v novém partnerství s týmem EKS V roce 2021 se značce...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 6 VYHRÁLY NEJNOVĚJŠÍ TESTY LETNÍCH PNEUMATIK

GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 6 VYHRÁLY...

Testovací řidiči Auto Bildu udělili pneumatikám šestkrát hodnocení „vzorné“ Rovněž média Tyre Reviews a Aftonbladet je označily za společného vítěze testu Pneumatiky Goodyear Eagle F1...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - 7 způsobů, jak ušetřit na palivu

7 způsobů, jak ušetřit na palivu

Rostoucí ceny paliv jsou nyní největší starostí řidičů na celém světě Odborník ze společnosti SEAT S.A. navrhuje 7 doporučení pro hospodárnou jízdu, která sníží spotřebu paliva Mezi...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CUPRA rozšíří v roce 2024 svou produktovou řadu o zcela nové elektrifikované SUV

CUPRA rozšíří v roce 2024 svou...

CUPRA urychlí svůj růst ve velmi konkurenčním segmentu kompaktních SUV rozšířením své nabídky elektrifikovaných vozů o kompletně nové SUV Zcela nové elektrifikované SUV se bude dodávat...