Zákazníci skupiny AAA AUTO stále více vybírají ojeté vozy prostřednictvím internetových stránek nebo mobilní aplikace

Rapidně tak roste podíl takto zobchodovaných automobilů.

Podíl aut, která si zákazníci vybírají na internetu

– se v síti AAA AUTO za poslední dva roky zvýšil zhruba o deset procentních bodů na 80 procent, což v rámci skupiny reprezentuje 50 000 automobilů. Zhruba 5000 aut si klienti přes internet rovnou zakoupí na export.

Během roku 2015 evidovala skupina AAA AUTO v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku více než 50 milionů návštěv, z čehož bylo 16 milionů unikátních návštěvníků. Pro český web to znamenalo přes 30 milionů návštěv s 9 miliony unikátních návštěvníků. Zhruba o 20% se zvýšila návštěvnost webu společnosti prostřednictvím počítače nebo chytrého telefonu. Vlastní aplikaci pro smartphony uvedla společnost do provozu v únoru 2014, a to pro operační systémy Android a iOS.

Generální ředitelka AAA Karolína Topolová uvedla:

„Podíl zákazníků, kteří vybírají auto na webu, neustále roste a nyní tvoří prakticky 80 procent prodejů, což je v rámci skupiny AAA Auto zhruba 50.000 vozů ročně v ČR, SR, Polsku a Maďarsku. Na pobočky si lidé chodí prakticky již jen vyzkoušet a fyzicky prohlédnout vybraný automobil, aby se ujistili, že jeho popis na webu souhlasí s realitou. Pro tento účel si domlouvají schůzky v našich 40 autocentrech v telefonickém kontaktním centru, které sedm dní v týdnu obsluhuje na 200 operátorů.“

Drtivá většina vozů, které si zákazníci koupí online bez osobní prohlídky

– prodává společnost pod značkou Mototechna. „Právě zákazníci mototechny vnímají kvůli času a penězům tyto vozy spíše jako dopravní prostředek, který chtějí mít k dispozici rychle a spolehlivě. Jedná se zejména o malé a střední firmy, které mají zájem o minimálně ojeté vozy s kvalitou blížící se novým za ceny o 30 – 50% nižší,“ zdůraznila Topolová. Tyto vozy dle dosavadních zkušeností vykazují jen naprosté minimum reklamací. „On-line prodej ojetých vozů se v západní Evropě pozvolna rozvíjí a zákazníci si na něj začínají zvykat. V regionu střední a východní Evropy jsme průkopníky,“ dodala Topolová.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ikonický Volkswagen Van první generace se vrací, tentokrát jako RC stavebnice

Ikonický Volkswagen Van první generace...

Ikonický Volkswagen Transporter první generace neboli Typ 2, který je z hlediska designu mladším bratrem snad ještě slavnějšího brouka (oficiálně VW Typ 1), po letech znovu ožívá. Tentokrát v...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - První elektromobil CUPRA, při -30 °C

První elektromobil CUPRA, při -30 °C

CUPRA Born absolvuje před svou premiérou finální zimní testy v blízkosti severního polárního kruhu Díky této rozhodující fázi vývoje bude první 100% elektromobil CUPRA připraven podávat...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CUPRA bude v právě začínající první sezoně mistrovství Extreme E závodit v nejextrémnějších podmínkách na světě

CUPRA bude v právě začínající první...

CUPRA rozšíří v mistrovství Extreme E své know-how v oblasti elektrifikace a podpoří rozvoj elektromobility, trvalou udržitelnost a ideu rovnosti Tým ABT CUPRA XE s jezdci Mattiasem Ekströmem a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Světová premiéra elektromobilu Kia EV6 – Kia posouvá hranice elektrické mobility cestou inspirativního designu, dechberoucích výkonů a nápaditého prostoru

Světová premiéra elektromobilu Kia EV6...

EV6 je symbolem nové značky Kia a současně prvním akumulátorovým elektromobilem postaveným na nové vyhrazené platformě E-GMP pro elektromobily Volba z několika uspořádání hnacího ústrojí s...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Pohledem studenta: Faktory ovlivňující spotřebu a bezpečnost provozu nákladních vozidel

Pohledem studenta: Faktory ovlivňující...

Jaké faktory ovlivňují spotřebu pohonných hmot v nákladní přepravě a jak pomáhá Scania samotným řidičům? Nejen na tyto otázky se snažil odpovědět student stipendijního programu Mladí...