- Prominentní prezentace během finále amerického fotbalu v Miami 2. února
- „Let It Go“ ukazuje cestu společnosti k trvale udržitelné prémiové mobilitě
- Williams zpívá novou interpretaci písně z Disneyovy „Sněhové království“
Audi využívá jeden z největších živých televizních přenosů na světě ke spuštění své nové globální značkové kampaně. Značka se čtyřmi kruhy se bude během finále nejvyšší profesionální ligy amerického fotbalu 2. února prezentovat hudebně inspirovaným reklamním spotem „Let It Go“, v němž nově definuje náskok. Herečka Maisie Williams, která je v Čechách známá především jako Arya Stark ze seriálu Hra o trůny, sedí v reklamním spotu za volantem nového modelu Audi e-tron Sportback, nechává za sebou symboly společenského postavení patřící minulosti a vydává se do nové éry trvale udržitelné mobility. Mezinárodní agenturou 72andSunny Amsterdam koncipovaný reklamní spot režíroval François Rousselet. Značka Audi bude ve finále nejvyšší profesionální ligy amerického fotbalu zastoupena již pojedenácté.
Maisie Williams, která se osobně angažuje také za ochranu klimatu, zpívá v reklamním spotu svou vlastní interpretaci hitu „Let It Go“ z Disneyova filmu „Sněhové království“. Píseň „Let It Go“ napsali pro film, jenž získal ocenění Oscar®, hudební skladatelé a držitelé ocenění Grammy® Kristen Anderson-Lopez a Robert Lopez.
Williams v reklamním spotu uvízne se svým vozem Audi e-tron Sportback před křižovatkou, která symbolizuje překonané představy o konzumu, úspěchu a společenském postavení. Rozhodne se, že se otočí a nechá to všechno za sebou. Zatímco z jejích úst zaznívají první tóny písně „Let It Go“ (česky: „Najednou“), vydává se na novou, trvale udržitelnou cestu. Za jízdy se k jejímu zpěvu přidávají ostatní řidiči a chodci, a stávají se tak součástí nového hnutí – jedná se o metaforu skutečnosti, že při ochraně klimatu se počítá každý příspěvek.
Nová interpretace písně „Let It Go“, kterou Williams nahrála v proslulém nahrávacím studiu Abbey Road Studios v Londýně, propůjčuje reklamnímu spotu další vypravěčskou vrstvu. Je to nová, bojovná verze světoznámé písně. Na pozadí stojí poznání, že ten, kdo se chce změnit a vytvořit něco nového, se musí nejdříve zbavit všeho starého.
„Finále sezony amerického fotbalu je televizní podívanou superlativů. Zde můžeme globálnímu publiku představit naši strategickou cestu k trvale udržitelné prémiové mobilitě,“ říká Sven Schuwirth, vedoucí oddělení Digital Business a Customer Experience ve společnosti Audi. „Maisie Williams symbolizuje v reklamním spotu naše zákazníky, kteří ve stále větším měřítku sázejí na řešení pro trvale udržitelnou mobilitu a také je požadují. Maisie toto přání, které sdílejí již miliony lidí, ztělesňuje velkolepým způsobem jako inovativní a kreativní osobnost.“
„Zajistit trvale udržitelnou budoucnost, v níž se bude dobře žít, i pro budoucí generace – to je největší výzva, před níž svět dosud stál. Proto touto kampaní ráda přispívám k tomu, aby se vize trvale udržitelné mobility značky Audi stala ještě známější,“ říká Maisie Williams.
Nová definice „Náskoku díky technice“
Reklamní spot je začátkem nové globální značkové kampaně, s níž Audi nově definuje svůj slogan „Náskok díky technice“. Reklamní spot pro finále amerického fotbalu bude poprvé vysílán nejen v USA, ale také v televizích a na sociálních sítích v Německu, Itálii, Francii, Velké Británii, Španělsku a Číně. Cílem je zvýšení povědomí o značce a jejím sloganu na celém světě.
Reklamní spot navíc zdůrazňuje strategické cíle značky v oblasti trvalé udržitelnosti. Do roku 2025 uvede Audi na globální trh 30 elektrifikovaných modelů. Trvalá udržitelnost však sahá mnohem dál za hranice světa produktů. Značka Audi si proto stanovila ambiciózní, dlouhodobý cíl mít jako společnost neutrální bilanci emisí CO2 do roku 2050. Již v současnosti je model Audi e-tron vyráběn v bruselském montážním závodě s neutrální bilancí emisí CO2. Značkovou kampaň doprovází mnoho dalších příběhů na téma „trvalé udržitelnosti u Audi“ na webovém portále www.audi.com/nachhaltigkeit.
V průběhu letošního roku budou následovat další kapitoly globální značkové kampaně věnované strategickým tématům, jakými jsou elektrifikace, konektivita, zkušenosti zákazníků nebo design. Audi chce svou značku důsledně omladit, zvyšovat povědomí o ní a oslovovat mimořádně progresivní skupiny zákazníků, a to obracením pozornosti k tématům, mezi něž patří prémiová trvale udržitelná mobilita jako nová podoba luxusu.
Tento projekt je od začátku realizován s intenzivním nasazením zaměstnanců skupiny Audi z celého světa, využívajících síťového propojení. Kreativní agentura 72andSunny Amsterdam je globálním partnerem značky Audi pro celou kampaň, která potrvá po celý rok 2020.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií