Kdesi na daleké severu. Audi testuje téměř sériový prototyp modelu Q6 e-tron

Blíží se to. Je to blízko. Model Q6 e-tron, který je již téměř připraven na sériovou výrobu, zahájí největší modelovou ofenzivu v historii Audi. Značka do roku 2025 představí více než 20 nových modelů – a více než 10 z nich bude mít výhradně elektrický pohon.

foto: Audi

Audi v současnosti za přísných bezpečnostních opatření nekompromisně testuje téměř sériový prototyp modelu Q6 e-tron v zatáčkách na dalekém evropském severu, kde panují drsné, mrazivé podmínky. Budoucí modelová řada používá jako první novou technickou platformu PPE (Premium Platform Electric). Téměř sériový prototyp Q6 e-tron s 800V elektrickou sítí, výkonnými a hospodárnými elektromotory, inovativním systémem řízení sady akumulátorů a nabíjení a nově vyvinutou elektronickou architekturou reprezentuje další velký krok v elektrifikaci a digitalizaci modelové palety značky Audi.

foto: Audi

Elektrická budoucnost

Budoucí modelová řada Q6 e-tron s karosářskými variantami SUV a Sportback ztělesňuje elektrickou budoucnost společnosti Audi a ve výrobním závodě Ingolstadt ji budou trvale udržitelným způsobem vyrábět vysoce kvalifikovaní zaměstnanci. Značka Audi urychluje svou transformaci na vedoucího poskytovatele síťově propojené a zcela elektrické prémiové mobility. A využívá přitom pevné ekonomické základy, protože skupina Audi uzavřela obchodní rok 2022 rekordním hospodářským výsledkem.

Rekordní provozní zisk Audi
Tržby vzrostly o 16,4 % na rekordních 61,8 miliardy eur, zatímco provozní zisk se vyšplhal o téměř 40 % na historicky nejvyšší hodnotu 7,6 miliardy eur.

foto: Audi

Skupina značek Audi, Bentley, Lamborghini a Ducati dodala v roce 2022 celkem 1 638 638 (2021: 1 688 978) automobilů a 61 562 (2021: 59 447) motocyklů. Navzdory velkým výzvám v logistických a dodavatelských řetězcích, zejména v první polovině roku, zůstaly dodávky v tomto sledovaném roce téměř na stejné úrovni jako v roce minulém, a to díky dobrým výsledkům ve druhé polovině roku. V roce 2022 dodala značka Audi zákazníkům 1 614 231 (2021: 1 680 512) vozů.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
TAS Komplex s.r.o.
Svárovská 3135, 470 01 - Česká Lípa
487 853 913
tomas.taran@tascl.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Díky za každého koně navíc pro Audi RS 6 a 7 performance

Díky za každého koně navíc pro Audi...

V Ingolstadtu zvýšili u svých prémiových „eresek“ výkonové parametry o 30 k a 50 N.m a díky tomu se zrychlil sprint z 0 na 100 km/h na 3,4 sekundy. „Performance“ znamená u značky Audi v...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - 10 pancéřovaných vozů Audi A8 L Security pro světové lídry

10 pancéřovaných vozů Audi A8 L...

Značka Audi dodala Odboru dopravy chráněných osob Ochranné služby Policie České republiky na základě vítězství ve výběrovém řízení flotilu luxusních limuzín, která zajišťovala...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový král e-tronů: Delší, ostřejší a ve všem lepší

Nový král e-tronů: Delší, ostřejší...

Před čtyřmi roky nastavil elektrickou budoucnost čtyř kruhů. Stanovil měřítka v segmentu elektricky poháněných SUV vyšší třídy. E-tron byl průkopníkem. Teď na něj navazuje nové Audi. Ve...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Komfortní i hbité – SUV Audi jsou mistry rychlých převleků díky technologii eAWS

Komfortní i hbité – SUV Audi jsou...

Systém se dodává pro čtyři vrcholné modely řady Q  Nastavitelné příčné zkrutné stabilizátory minimalizují boční náklon karoserie Nadšení zákazníků dokládá vysoká poptávka ...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Audi quattro stanovuje měřítka i v éře elektrické mobility

Audi quattro stanovuje měřítka i v...

Zcela nové uspořádání pohonu quattro pro elektricky poháněné modely Optimalizované rozdělování hnací síly mezi nápravy i mezi jednotlivá kola Výhody: variabilní, dynamický, precizní a...