Pro čerstvé držitele řidičského oprávnění A1, kterým z nějakých důvodů nevyhovuje skútr, ale i pro majitele letitých jaw či pionýrů je určena novinka španělské značky CSR, jejímž zástupcem na českém trhu je Yuki.

Ačkoliv je Yuki na českém trhu synonymem spíše pro výrobce skútrů, má ve své nabídce také řadu klasických motocyklů a to až do objemu 400ccm. Novinkou v řadě naked, tedy naháčů, je dvojice moderně vyhlížejících motocyklů Yuki 125/250 CSR s kotoučovými brzdami vpředu i vzadu a s dvěma koncovkami výfuku vedenými pod sedlem.
Oba modely jsou až na použitý motor prakticky totožné. Moderní Yuki CSR může pohánět buď 125ccm vodou chlazený dvouválec s karburátorem, dvěstěpadesátku pak rovněž vodou chlazený motor, avšak vybavený vstřikováním paliva. Výkon menšího čtyřdobého dvouválce OHC činí 8,5 kW při 10500 otáčkách, nejvyšší kroutící moment je 9,2 Nm při 6500 otáčkách za minutu. Maximální rychlost pak činí 95 km/h. Motor s dvojnásobným objemem má výkon 12,6 kW, kroutící moment 16,9 Nm při 5500 otáčkách a ručička tachometru se zarazí na 108 km/h. O přenos výkonu se stará pětistupňová manuální převodovka.
Pneumatiky vpředu jsou 18-palcové při rozměrech 90/90 a vzadu pak 130/90-15. Celkové rozměry motocyklu jsou 2110/650/1080 mm a hmotnost 161 kilogramů.
Nádrž obou modelů má nadstandardní objem 18,5 litru, což při průměrné spotřebě 2,2-2,5 litru u stopětadvacítky a 2,8-3,2 litru u dvěstěpadesátky činí dojezd až 840 kilometrů. O bezpečné zastavení se postará dvojice dvoupístkových kotoučových brzd s hvězdicovitými kotouči. Ladné křivky nádrže doplňuje přední kulaté světlo s čirou optikou a chromovaná zpětná zrcátka.
Na sedlo, pod kterým jsou vyvedeny dvě koncovky výfuku se zlatým zakončením, se pohodlně usadí dvě osoby. Užitečná hmotnost motocyklu Yuki CSR činí 150 kilogramů, kromě „batůžku“ tedy zbyde prostor i pro zavazadla. Ta lze umístit buď do prostoru pod sedlo, nebo do příplatkových sedlových brašen.