Její provoz bude zajišťovat systém Salesforce Chatter, což je soukromá sociální síť využívaná firmami.
Nejprve bude k dispozici v Japonsku, zpočátku pro elektrická vozidla (EV) a hybridní automobily s technologií Plug-in (PHV) značky Toyota a to v průběhu roku 2012.
Soukromá sociální síť ´Toyota Friend´
– bude spojovat zákazníky Toyoty s jejich automobily, prodejními partnery a s firmou Toyota. Síť bude poskytovat širokou škálu informací o výrobcích a službách i důležité tipy ohledně údržby a bude tedy velkým přínosem pro majitele vozidel této značky.
Například, pokud bude mít baterie vozidla EV nebo PHV nízký stav, ´Toyota Friend´ formou „tweetu“ upozorní řidiče na její dobití. Přestože Toyota Friend bude privátní sociální sítí, budou mít zákazníci navíc možnost komunikovat i s rodinou, přáteli a dalšími lidmi pomocí veřejných sociálních sítí jako Twitter a Facebook. K této službě bude možné se dostat i přes „smart phones“, tablety a další pokročilá mobilní zařízení.
Generální ředitel společnosti salesforce.com Marc Benioff o uzavřené spolupráci řekl: „Toyota a salesforce.com mají stejný náhled na to, jakým směrem by se měl automobilový průmysl v budoucnu ubírat. Sociální sítě a mobilní technologie promění zkušenosti vlastníků automobilů, a tak máme radost, že budeme s Toyotou na této proměně spolupracovat.“
President TMC Akio Toyoda prohlásil: „Služby sociálních sítí mění lidskou interakci a způsoby komunikace. Automobily musí s tímto vývojem držet krok. Vždy apeluji na to, aby Toyota vyráběla stále lepší vozy. Uzavření spolupráce, o němž veřejnost informujeme, je důležitým krokem k dosažení tohoto cíle.”
Salesforce.com
– je rychle rostoucí společností, která poskytuje služby „cloud computing“ firemním zákazníkům a funguje již více než 12 let. Má téměř 100 000 klientů po celém světě, k nimž patří velké podniky, malé a střední firmy a státní úřady. Její sociální, otevřené a mobilní technologie představují další generaci „cloud computingu“ pro firmy. TMC zatím vyvinula vlastní telematické služby za účelem propojení lidí, automobilů a jejich okolí. Pomocí sítě Toyota Friend chce TMC tyto služby nabídnout celosvětově. TMC plánuje přikročit k realizaci mobility v budoucnosti tak, že bude aktivně spolupracovat s nadnárodními IT společnostmi. Přestože TMC a salesforce.com zahájí spolupráci až při budování sítě ´Toyota Friend´, plánují tyto společnosti vývoj služeb „cloud computingu“ pro otevřenou platformu TMC a vytvoření nových obchodních příležitostí, které u obou z nich posílí jejich přednosti.
Salesforce.com a TMC budou investovat do společnosti Toyota Media Service Co. (TMS), která má na starost vývoj globální „cloudové“ platformy TMC. Salesforce.com poskytne investici ve výši 223 milionů jenů a investice TMC bude činit 442 milionů jenů. Investici ve výši 335 milionů jenů poskytne také společnost Microsoft, která 6. dubna oznámila strategickou spolupráci s TMC týkající se vybudování celosvětové platformy pro telematické služby nové generace.
Společnost Salesforce.com
– poskytuje služby „cloud computingu“ firemním zákazníkům a změnila způsob, jakým firmy spolupracují a komunikují. Salesforce.com je vůdčí silou snahy o využití dalšího paradigmatu výpočetní techniky Cloud 2 ve firmách. Toto úsilí vyvíjí tak, že nabízí zákazníkům sociální spolupráci, mobilitu a otevřenost, které jsou typickými znaky dnešního světa.
Ke službám platforem a aplikací této firmy patří:
- Salesforce Chatter – soukromá sociální síť pro podniky
- Sales Cloud pro automatizaci prodejní síly a správu smluv
- Service Cloud pro zákaznické služby a řešení podpory
- Radian6 pro monitorování a zapojení sociálních médií
- Jigsaw Data Cloud pro zajištění integrity a kvality dat
- Platforma Force.com pro vývoj aplikací na míru
- Heroku pro vytváření sociálních a mobilních aplikací v Ruby
- AppExchange – přední světový trh pro aplikace cloud computingu
Salesforce.com nabízí nejrychlejší cestu k úspěchu zákazníků pomocí cloud computingu. K 30. dubnu 2011 spravuje salesforce.com informace o zákaznících pro zhruba 97 700 klientů, k nimž patří například Allianz Commercial, Dell, Japan Post, Kaiser Permanente, KONE a SunTrust Banks. Žádné dosud nespuštěné služby či prvky popsané v této tiskové zprávě nebo v jiných tiskových zprávách či veřejných prohlášeních nejsou momentálně k dispozici a nemusí být dodány včas nebo vůbec. Zákazníci, kteří si koupí aplikace firmy salesforce.com by se měli o nákupu rozhodnout na základě prvků, které jsou v současné době k dispozici. Salesforce.com sídlí v San Francisku, má pobočky v Evropě a Asii a obchoduje na newyorské burze pod burzovním symbolem „CRM“. Chcete-li získat více informací, navštivte http://salesforce.com nebo zavolejte na 1-800-NO-SOFTWARE.
„Preventivní“ prohlášení dle amerického zákona o reformě soudních sporů ohledně cenných papírů (Private Securities Litigation Reform Act) z roku 1995: Tato tisková zpráva obsahuje vyjádření ohledně očekávaného spuštění sociální sítě Toyota Friend. Dosažení či úspěch záležitostí popsaných v takovémto prohlášení týkajícím se plánů do budoucna je ovlivněno riziky, nejistotami a domněnkami. Pokud se nějaká rizika, nejistoty či domněnky vyskytnou, nebo pokud se některé domněnky ukáží jako nesprávné, mohou se naše výsledky týkající se sítě Toyota Friend značně lišit od výsledků očekávaných či naznačených v našich vyjádřeních o plánech do budoucna. K výše zmíněným rizikům a nejistotám patří zejména změny v obchodních plánech nebo ve spolupráci mezi salesforce.com a TMC, původnost typu sítě zvažované jako součást sítě Toyota Friend, těžkosti či zpoždění při finalizováni obchodních požadavků na síť Toyota Friend a potíže či prodlevy při vývoji technologie zvažované pro síť Toyota Friend. Další informace o těchto a dalších faktorech, které by mohly ovlivnit finanční výsledky firmy, jsou uvedeny ve zprávách ve formulářích 10-K, 10-Q a 8-K a v dalších spisech, které podáváme Komisi pro burzu a cenné papíry (Securities and Exchange Commission), včetně formuláře 10-Q, který bude podán za fiskální čtvrtletí zakončené v dubnu 2011, a formuláře 10-K podaného za fiskální rok zakončený 31. ledna 2011. Tyto dokumenty jsou k dispozici v sekci spisů pro SEC v oddělení Investor Information na firemních stránkách www.salesforce.com/investor. Pro společnost Salesforce.com, inc. nevyplývají z těchto prohlášeních o plánech do budoucna žádné závazky, ani tato prohlášení nehodlá aktualizovat, pokud to není vyžadováno zákonem.
Copyright (c) 2011 salesforce.com, inc. Všechna práva vyhrazena. Salesforce a logo „no software“ jsou registrované obchodní značky společnosti salesforce.com, která vlastní další registrované a neregistrované obchodní značky. Obchodními značkami různých vlastníků mohou být i další názvy použité v tomto dokumentu.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií