Skupině PSA Peugeot Citroën se v roce 2005 podařilo díky celosvětovým prodejům dosáhnout příznivých finančních výsledků zejména navzdory sílícím snahám a požadavkům na ochranu životního prostředí v Evropě. Skupina prodala celkem 3 390 000 nových vozů, což je o 0,4% více než v roce 2004 (3 375 300 aut). Negativně se na obchodní bilanci odráží zejména nárůst cen surovin v souvislosti s požadavky normy EURO IV a evropským standardům pro oblast ochrany životního prostředí.
Dražší suroviny (ocel, drahé kovy a plasty) se odrazily v nárůstu o 340 milionů eur, dodržení požadavků normy EURO IV si vyžádalo navíc 97 milionů eur.
Na bilanci PSA Peugeot Citroën se příznivě projevily celosvětové prodeje vozů, mimo Evropu se loni prodalo 1 029 500 aut, zatímco v roce 2004 „jen“ 950 600 vozů. Mimoevropské trhy představují 30,4% všech prodejů skupiny (loni 28,2%).
Snížily se rovněž výdaje na výrobu o 614 milionů eur, dál se rozvíjela a obměňovala modelová řada obou značek a nové modely se dařilo na trh uvádět podle plánu.
Konsolidovaný zisk skupiny činil za rok 2005 – 1 940 milionů eur, v roce 2004 to bylo 2 481 milionů eur. Vzrostly hrubé tržby – na 56 267 milionů eur, to je o 0,3% více než před rokem (56 105 milionů), přičemž automobilová divize mírně poklesla o 0,4% na 45 071 milionů eur.
Dceřiné společnosti PSA Peugot Citroën – Gefco si polepšilo o 3,7% na 3 000 milionů eur tržeb, Faurecia narostla o 2,4% na 10 978 milionů eur a Banque PSA Finance o 5,8% na 22 417 milionů eur.