BMW samotných bylo prodáno více než 2400 díky autorizovaným dealerům BMW, kterých je v České republice v současné době 13. Nárůst prodejů MINI byl více než 63% oproti roku 2006. Přesná čísla registrovaných vozidel, budou k dispozici v průběhu měsíce ledna 2008.
BMW Group chce navázat na úspěšné tažení také v roce 2008. „Loňský rok byl nejúspěšnějším rokem v historii značky BMW v České republice“ říká ředitel BMW Group Česká republika pan Georg Bucher.
BMW:
Nové provedení modelu BMW X5, se stalo nejprodávanějším modelem. Za rok 2007 si tento model zvolilo 616 zákazníků. Nejúspěšnější model BMW dokonale prezentuje motto značky „Radost z jízdy“ a s inteligentním systémem pohonu všech kol Xdrive a balíčkem šetřící náklady a životní prostředí BMW Efficient Dynamics je BMW X5 jasným favoritem.
Modelová řada BMW 3: nabízí 4 modelové varianty (sedan, coupé, touring a verzi coupé-cabrio) a je základem prodejního úspěchu v roce 2007. Nové Coupé-Cabrio s pevnou hliníkovou střechou nabízí novou dimenzi jízdy s volným nebem nad hlavou. Nyní v zimních podmínkách nabízí plnohodnotné all-season-all weather kabrio
Také 4 karosářské verze bude nabízet řada 1: 3 dveřové provedení, 5 dveřové, 2 dveřové coupé a kabrio. Nové motory používají systém Efficient Dynamics a dosahují nejnižších spotřeb paliva a emisí. Za rok 2007 získala značka BMW více než 12 celosvětových ocenění v anketě „Engine of the Year.“
Například nový motor BMW 2,0d se 177 koňmi (nejsilnější ve své třídě) můžeme nalézt pod kapotami vozů BMW řad 1, 3, 5 a X3. Prodeje modelu BMW X3 vzrostly oproti roku 2006 o více než 30%.
BMW řady 5 v provedení sedan a touring společně s reprezentativní řadou 7 si drží své stabilní místo v prodejnosti.
Pro rok 2008 BMW očekává prodej více než 3000 vozidel. První polovina roku přinese mnoho novinek, jmenujme například nejvíce očekávaný model BMW X6 dále pak rozšíření BMW řady 1 o verzi kabrio.
MINI:
Druhá generace vozu MINI byla představena v roce 2006, v roce 2007 přibyla verze MINI Clubman s větším důrazem na prostor jak pro cestují, tak pro zavazadla. Model Clubman také představil inovativní systém otevírání dveří. Nárůst prodejů oproti roku 2006 byl o 63% na celkových 96 vozidel.
BMW ojeté vozy
V roce 2007 BMW Group Česká republika zahájila prodej ojetých vozů BMW. Tento program je pojmenován BMW Premium Selection a v roce 2008 bude oficielně představen prostřednictvím sítě autorizovaných dealerů BMW. BMW Group očekává v roce 2008 nárůst prodejů o 50%.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií