Značka Audi se tím umístila v ČR na druhém místě mezi prémiovými značkami.
Thomas Otter, ředitel divize Audi společnosti Porsche Česká republika říká:
„Z rekordních loňských výsledků máme samozřejmě velkou radost. Rád bych touto cestou poděkoval našim zákazníkům za důvěru a zástupcům prodejní a servisní sítě Audi za jejich každodenní úsilí, bez něhož bychom těchto skvělých obchodních úspěchů nemohli dosáhnout. O kvalitě práce našich prodejců svědčí i vynikající výsledky v mezinárodním srovnání hodnocení spokojenosti zákazníků.“
Rok 2014 byl u značky ve znamení záplavy novinek.
Od podzimu se úspěšně prodávají modernizované modelové řady A6 a A7 Sportback, další skvěle přijatou podzimní novinkou byla třetí generace kultovních sportovních vozů TT. Pro vyznavače vysokovýkonných vozů připravila značka Audi modely S8, S3 Sedan a S1 Sportback. V oblasti ochrany životního prostředí stanovují nová měřítka ekologické modely A3 Sportback g-tron na zemní plyn a modely ultra s nejnižší spotřebou paliva v příslušných modelových řadách.
Velké oblibě mezi českými zákazníky se dlouhodobě těší modely Audi s pohonem všech kol quattro.
Dlouhodobým bestsellerem mezi nimi je model Audi A6 allroad quattro, který loni přišel ve výrazně inovované podobě:
V loňském roce požadovalo tuto vyspělou techniku přenosu hnací síly na vozovku pro svůj nový vůz Audi 60 % všech zákazníků. Značka Audi v loňském roce dále rozšířila nabídku příležitostí, kde se mohou zájemci o vozy Audi přesvědčit „na vlastní kůži“ o přednostech pohonu všech kol quattro, posílením partnerství se Špindlerovým Mlýnem, který je českým „home of quattro“, a pořádáním zážitkových akcí „quattro driving experience“ přímo v Praze. Od začátku prosince 2014 je Audi také oficiálním partnerem Svazu lyžařů České republiky (SLČR) a podporuje úspěšné české reprezentanty v různých lyžařských disciplínách.
Skupina Audi
– překonala již v listopadu 2014 s 1 591 100 vozy dodanými zákazníkům objem prodeje v roce 2013 (1 575 500 vozů). Mezi nejúspěšnější modely patří Audi A3 (kombinovaná spotřeba paliva v l/100 km: 7,1 – 3,2; kombinované emise CO2 v g/km: 165 – 85), které bylo mezinárodní novinářskou porotou zvoleno „Světovým autem roku 2014“ („World Car of the Year 2014“). V roce 2013 vykázala společnost obrat 49,9 miliardy EUR a provozní zisk 5,03 miliardy EUR. Společnost AUDI AG je aktivní na více než 100 světových trzích a vyrábí automobily Audi v německém Ingolstadtu a Neckarsulmu, maďarském Györu, belgickém Bruselu, v Bratislavě na Slovensku, v Martorellu ve Španělsku, v závodě Kaluga v Rusku, indickém Aurangabadu, čínském Changchunu a indonéské Jakartě. Od konce roku 2013 jsou vozy s logem čtyř kruhů vyráběny navíc v čínskému Foshanu, v polovině roku 2015 bude následovat zahájení výroby v brazilském São José dos Pinhais a v roce 2016 také v mexickém San José Chiapa. Společnost AUDI AG plně vlastní pobočky např. quattro GmbH v Neckarsulmu, Automobili Lamborghini S.p.A. v Sant´Agata Bolognese v Itálii a italského výrobce sportovních motorek Ducati Motor Holding S.p.A. (Boloňa, Itálie). V současnosti Audi celosvětově zaměstnává cca 80 000 lidí, z toho přibližně 55 800 v Německu. V letech 2015 až 2019 plánuje značka se čtyřmi kruhy investovat celkem 24 miliard EUR zejména do nových produktů a trvale udržitelných technologií. Značka Audi si je vědoma své společenské odpovědnosti a do svých aktivit strategicky zakotvila princip trvalé udržitelnosti, který je používán pro procesy a produkty. Dlouhodobým cílem je mobilita s neutrální bilancí emisí CO2.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.