Značka Audi se tím umístila v ČR na druhém místě mezi prémiovými značkami.
Thomas Otter, ředitel divize Audi společnosti Porsche Česká republika říká:
„Z rekordních loňských výsledků máme samozřejmě velkou radost. Rád bych touto cestou poděkoval našim zákazníkům za důvěru a zástupcům prodejní a servisní sítě Audi za jejich každodenní úsilí, bez něhož bychom těchto skvělých obchodních úspěchů nemohli dosáhnout. O kvalitě práce našich prodejců svědčí i vynikající výsledky v mezinárodním srovnání hodnocení spokojenosti zákazníků.“
Rok 2014 byl u značky ve znamení záplavy novinek.
Od podzimu se úspěšně prodávají modernizované modelové řady A6 a A7 Sportback, další skvěle přijatou podzimní novinkou byla třetí generace kultovních sportovních vozů TT. Pro vyznavače vysokovýkonných vozů připravila značka Audi modely S8, S3 Sedan a S1 Sportback. V oblasti ochrany životního prostředí stanovují nová měřítka ekologické modely A3 Sportback g-tron na zemní plyn a modely ultra s nejnižší spotřebou paliva v příslušných modelových řadách.
Velké oblibě mezi českými zákazníky se dlouhodobě těší modely Audi s pohonem všech kol quattro.
Dlouhodobým bestsellerem mezi nimi je model Audi A6 allroad quattro, který loni přišel ve výrazně inovované podobě:
V loňském roce požadovalo tuto vyspělou techniku přenosu hnací síly na vozovku pro svůj nový vůz Audi 60 % všech zákazníků. Značka Audi v loňském roce dále rozšířila nabídku příležitostí, kde se mohou zájemci o vozy Audi přesvědčit „na vlastní kůži“ o přednostech pohonu všech kol quattro, posílením partnerství se Špindlerovým Mlýnem, který je českým „home of quattro“, a pořádáním zážitkových akcí „quattro driving experience“ přímo v Praze. Od začátku prosince 2014 je Audi také oficiálním partnerem Svazu lyžařů České republiky (SLČR) a podporuje úspěšné české reprezentanty v různých lyžařských disciplínách.
Skupina Audi
– překonala již v listopadu 2014 s 1 591 100 vozy dodanými zákazníkům objem prodeje v roce 2013 (1 575 500 vozů). Mezi nejúspěšnější modely patří Audi A3 (kombinovaná spotřeba paliva v l/100 km: 7,1 – 3,2; kombinované emise CO2 v g/km: 165 – 85), které bylo mezinárodní novinářskou porotou zvoleno „Světovým autem roku 2014“ („World Car of the Year 2014“). V roce 2013 vykázala společnost obrat 49,9 miliardy EUR a provozní zisk 5,03 miliardy EUR. Společnost AUDI AG je aktivní na více než 100 světových trzích a vyrábí automobily Audi v německém Ingolstadtu a Neckarsulmu, maďarském Györu, belgickém Bruselu, v Bratislavě na Slovensku, v Martorellu ve Španělsku, v závodě Kaluga v Rusku, indickém Aurangabadu, čínském Changchunu a indonéské Jakartě. Od konce roku 2013 jsou vozy s logem čtyř kruhů vyráběny navíc v čínskému Foshanu, v polovině roku 2015 bude následovat zahájení výroby v brazilském São José dos Pinhais a v roce 2016 také v mexickém San José Chiapa. Společnost AUDI AG plně vlastní pobočky např. quattro GmbH v Neckarsulmu, Automobili Lamborghini S.p.A. v Sant´Agata Bolognese v Itálii a italského výrobce sportovních motorek Ducati Motor Holding S.p.A. (Boloňa, Itálie). V současnosti Audi celosvětově zaměstnává cca 80 000 lidí, z toho přibližně 55 800 v Německu. V letech 2015 až 2019 plánuje značka se čtyřmi kruhy investovat celkem 24 miliard EUR zejména do nových produktů a trvale udržitelných technologií. Značka Audi si je vědoma své společenské odpovědnosti a do svých aktivit strategicky zakotvila princip trvalé udržitelnosti, který je používán pro procesy a produkty. Dlouhodobým cílem je mobilita s neutrální bilancí emisí CO2.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Největší obchodní dům
automobilů v ČR
Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”