- Hyundai Motor představuje na Frankfurtském autosalonu novou studii elektromobilu 『45』
- Hyundai Motorsport slaví debut svého prvního závodního elektromobilu – Veloster N ETCR
- Světová premiéra zcela nového modelu i10 včetně jeho speciální verze
- Formát Hyundai Faces nabízí interaktivní platformu pro klíčové reprezentanty značky a zástupce médií, umožňující nahlédnout za oponu vývoje značky Hyundai
Hyundai Motor poskytuje na Frankfurtském autosalonu 2019 (IAA), který se koná ve dnech 10. až 22. září, exkluzivní pohled do budoucnosti mobility. Značka vystavuje studii elektromobilu『45』, která naznačuje směr vývoje designu pro budoucí elektromobily. Také Hyundai Motorsport představuje svůj první závodní elektromobil, Veloster N ETCR. Hyundai oslavuje rovněž světovou premiéru zcela nového modelu i10.
Koncept automobilu, který býval prostým dopravním prostředkem, se postupně mění. Dochází přitom k smývání hranic mezi běžným životem a automobily. Hyundai Motor na letošním autosalonu IAA prezentuje svou strategii individualizovaných zážitků z cestování budoucími elektromobily. Hyundai ve svých vizích počítá s tím, že budoucí automobily budou nabízet zákazníkům více svobody při určování designu jejich vozů, podobně jako si lidé vytvářejí design svých domovů. Zákazníci si tak budou moci utvářet své automobily stejným způsobem, jakým si utvářejí svůj životní styl.
Nový koncepční vůz přichází s progresivním designem, který je zároveň další evolucí designérského stylu „smyslné sportovnosti“ značky Hyundai. „Smyslnost“ reprezentuje intenzivní emoce, které může zákazník prožívat prostřednictvím designu, a „sportovnost“ převádí tyto hodnoty do reality prostřednictvím inovativních řešení pro mobilitu.
Kromě premiéry nového koncepčního elektromobilu『45』připravil Hyundai pro svou expozici také řadu interaktivních ukázek „osvobozeného stylu“. Návštěvníci se tak mohou sami důkladně seznámit se strategií STYLE SET FREE. Mezi nimi nebude chybět prezentace STYLE SET FREE Studio, která umožní návštěvníkům interakci s různými materiály, čímž vznikne efekt kaleidoskopu. Koutek H-Space nabídne individualizované zážitky z cestování automobilem.
Hyundai nyní na IAA odhaluje další fázi své vize budoucí mobility v podobě koncepčního elektromobilu, na kterém předvádí, jak se nově zamýšlí nad mobilitou. Značka představila výsledky prvních fází strategie STYLE SET FREE začátkem letošního roku na veletrzích CES v Las Vegas a Milan Design Week.
„Máme velkou radost, že můžeme na IAA, našem ‚domácím‘ autosalonu v Evropě, znovu představit řadu vzrušujících produktových novinek i naši vizi budoucí mobility,“ říká Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, odpovědný za marketing a produkt. „Hyundai premiérou studie elektromobilu『45』a historicky prvního závodního elektromobilu znovu potvrzuje, že je v čele vývoje ekologické mobility.“
Hyundai představuje etalon elektrifikované budoucnosti motoristického sportu
Divize Hyundai Motorsport (HMSG) využívá první tiskový den na IAA k exkluzivní prezentaci svého historicky prvního závodního elektromobilu, který byl zkonstruován a vyroben v jejím sídle v německém Alzenau. Pro společnost Hyundai Motor je předzvěstí nové éry motoristického sportu. Elektricky poháněné vozy se stanou jedním z hlavních pilířů aktivit divize Hyundai Motorsport.
Vzrušující nový model značky Hyundai ztělesňuje kombinaci výkonných, sportovních vozidel s alternativními zdroji energie.
Hyundai také představuje nejnovější systém nabíjení akumulátorů s nulovými emisemi. Hyundai Generator, vybavený vlastní technologií palivových článků, bude přenosnou nabíjecí stanicí pro elektromobily. Nabíjecí systém je tvořen dvěma sadami palivových článků na vodík. Výsledkem je ekologický nabíjecí systém.
Generátor Hyundai
Společnost Hyundai představuje také generátor Hyundai, přenosnou nabíjecí stanici pro elektrická vozidla a nejnovější funkci elektrického nabíjení bez emisí. Ekologický vodík se vyrábí z obnovitelných zdrojů energie, jako je sluneční a větrná energie.
Generátor Hyundai je mobilní nabíjecí systém, který se skládá ze dvou zásobníků palivových článků a lze tak nabíjet dva elektromobily z jednoho generátoru najednou. Vyznačuje se vysokorychlostním nabíjením a výrazně sníženou hladinou hluku ve srovnání s dieselovým generátorem.
Jako poskytovatel komplexních služeb nových šampionátů ETCR (Electric Touring Car Racing) bude společnost Hyundai poskytovat generátor Hyundai jako dobíjecí systém pro všechna auta. To urychlí přechod na e-technologii.
Zcela nový Hyundai i10
Hyundai oslavuje světovou premiéru zcela nového modelu Hyundai i10. Nejnovější člen produktové řady „i“ korejského výrobce automobilů je klíčovým modelem v plánech společnosti Hyundai Europe a také nejbezpečnějším a nejvíce síťově propojeným vozem ve své třídě.
Zcela nový model i10 zaujme dynamickým designem s novým vzhledem a navíc je vybaven mnoha novými funkcemi a systémy v oblasti konektivity, mezi něž patří Connected Car a Blue Link®. Hyundai i10 tak zaujímá vedoucí postavení ve své třídě. Zcela nový model i10 ztělesňuje základní hodnoty značky Hyundai a kombinuje dva její klíčové pilíře: záruky a výkony. Je automobilem, který je vyráběn v Evropě pro Evropu a realizuje záměr značky Hyundai nabízet cenově dostupnou mobilitu při zachování vysokých technických standardů.
Hyundai kromě standardní varianty odhalil také verzi i10 N Line. Jedná se o třetí vůz po modelech i30 a Tucson, který je vybaven paketem N Line. Stupeň výbavy N Line se již stal důležitou součástí produktové strategie značky Hyundai.
Zcela nová Kona Hybrid a nový IONIQ Electric
Hyundai je lídrem v oblasti budoucí mobility. Značka je již na silnicích bohatě zastoupena svými rozmanitými ekologickými modely, zatímco ostatní výrobci o nich zatím pouze hovoří. Hyundai má nejširší nabídku elektrifikovaných pohonů a na celém světě již prodal více než 600 000 elektrifikovaných vozidel. Návštěvníci IAA se mohou důkladně seznámit s nejmladšími členy ekologické produktové řady Hyundai, zcela novým modelem Kona Hybrid a novým modelem IONIQ Electric, které jsou na autosalonu vystavovány v expozici Hyundai.
Hyundai Faces
Tisková konference společnosti Hyundai Motor na autosalonu IAA 2019 se koná dnes 10. září od 9:25 h v její expozici, umístěné v hale 11. Společnost navíc pořádá v úterý 10. září a ve středu 11. září interaktivní prezentace Hyundai Faces pro vybrané novináře.
Účastníci každé exkluzivní prezentace Hyundai Faces budou mít příležitost diskutovat s vrcholnými manažery společnosti Hyundai, kteří se podělí o cenné informace zejména z oblastí tří klíčových témat, která vycházejí ze tří pilířů značky: pokrok, výkony a záruky. Každé setkání „Hyundai Faces“ bude tvořeno 15minutovou přednáškou s prezentací, po níž bude následovat 15 minut pro otázky a odpovědi.
Join the Pipe
Hyundai navázal spolupráci s nizozemskou společností Join the Pipe, vyrábějící znovu použitelné láhve s cílem snižovat množství odpadu, který vzniká jako důsledek používání jednorázových plastových láhví. Návštěvníci expozice Hyundai mohou získat trvale udržitelnou láhev z nabíjecí stanice. Hyundai díky této spolupráci přispívá k větší čistotě měst v rozvíjejících se zemích a současně i k dostupné a hygienické distribuci pitné vody.
Autosalon IAA
Frankfurtský mezinárodní autosalon (IAA) je největší výstavou automobilů na světě. V německém městě Frankfurt nad Mohanem se koná každé dva roky. Společnost Hyundai Motor považuje IAA za svůj domácí autosalon, protože ve frankfurtském regionu sídlí její designérské centrum, výzkumné a vývojové centrum, testovací centrum, divize motoristického sportu a obchodní zastoupení. Letos se koná již 68. ročník IAA, a to ve dnech 10. až 22. září.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.