Slovensko bylo vůbec prvním zahraničním trhem, kam skupina AAA AUTO expandovala v roce 2004. Dnes je Slovensko po ČR nejvýznamnějším trhem s velkým potenciálem. Tomu také odpovídá již osm otevřených autocenter a plán otevírání dalších v nejbližších měsících.

Díky husté síti poboček a rostoucí kvalitě vozů a služeb se také dynamicky zvyšují prodejní čísla. V prvním pololetí 2007 se prodeje AAA AUTO na Slovensku zvýšily o 52,4 % na 8551 vozů (1. pol. 2006 = 5 612). Prodeje celé skupiny AAA AUTO v pěti středoevropských zemích vzrostly na 38 617 vozů, což bylo v meziročním srovnání o 33,5 % více. V prvním pololetí roku 2007 měla AAA AUTO denně na Slovensku výběr již 1729 ojetých vozů, počet prodaných vozů stoupl na 8551 (+52,4 %), obrat na 49,2 milionu eur (+ 67 %). Počet zaměstnanců vzrostl o dalších 60 lidí na 512. Webovou stránku www.aaaauto.sk navštívilo za letošních šest prvních měsíců celkem 1 207 607 unikátních návštěvníků a na bezplatnou telefonní linku 0800 100 100 zavolalo 257 200 zákazníků.
Za rok 2006 AAA AUTO na Slovensku prodala 13 617 ojetých automobilů (meziroční nárůst o 92 %) a firma tak dosáhla 16% podíl na trhu. AAA AUTO měla loni průměrně denně na skladě na výběr 1462 automobilů. AAA AUTO na Slovensku loni zaměstnávala 452 lidí.
Nejžádanějšími ojetými automobily jsou značky Škoda (podíl z celkového prodeje 39 %) následována s odstupem značkami Renault (7 %), Ford a Peugeot (obě podíl 5,5 %). Bezmála 60 % prodaných vozů mělo stáří mezi 4 až 8 lety. Favorizovanou barvou je modrá (23 % prodaných vozů) následovaná šedou či stříbrnou (22 %) a červenou (19 %).
Pro další rozvoj slovenského trhu je rozhodující nabídka vozů a otevíráním dalších poboček. Nyní má AAA AUTO na Slovensku autocentra: v Bratislavě, Košicích, Žilině, Bánské Bystrici, Nitře, Prešově, Lučenci a Trenčíně s celkovou plochou 72 282 m2. Ještě letos budou otevřeny další pobočky skupiny AAA AUTO v Popradu, Bratislavě a Košicích.
Na Slovensku skupina AAA AUTO oceňuje odpovědný přístup slovenské administrativy, která s pomocí procedury vyžadování certifikátu o shodě (COC) čelí importu vraků ze západní Evropy, které jinak zaplavují Česko a Polsko, což vedlo k růstu kriminálních praktik spojených s uváděním takových „vozů“ do silničního provozu („omlazování“ vozů, falšování dokladů, stáčení tachometrů, obcházení technické a emisní kontroly atd.).
V minulých dnech Nejvyšší soud Slovenské republiky rozhodl čtyřletý spor AAA AUTO s majitelem společnosti Darex, když přikázal změnit obchodní jméno společnosti AAA Auto s.r.o. v obchodním rejstříku, zdržet se používání své ochranné známky „AAA“ a zdržet se nekalosoutěžního jednání proti skupině AAA AUTO. Nejvyšší soud SR tak uznal, že mezinárodní registrace obchodního jména AAA AUTO platí i na Slovensku.
AAA AUTO
Skupina AAA AUTO působí již skoro 15 let a ze svého původního sídla v České republice expandovala postupně do dalších zemí regionu. V současné době koordinuje síť 38 poboček v pěti zemích: v České republice, na Slovensku, v Rumunsku, Maďarsku a Polsku. V roce 2006 prodala skupina AAA AUTO podle konsolidovaných výsledků 61 939 ojetých a nových automobilů, výše obratu dosáhla 348 milionů EUR a počet jejích zaměstnanců se zvýšil koncem srpna 2007 již na 3500.Skupina analyzuje možnosti rozšiřování svých aktivit na Balkáně a v zemích bývalého Sovětského svazu.