Atraktivní základní cena od 299.900 Kč – motor 1,33 Dual VVT-i, Terra Cool 3D.
Design Exteriéru Auris 2010 se oproti předchozímu provedení prodloužil na výsledných 4 245 mm. Rozvor náprav o délce 2600 mm zůstal nezměněn, zatímco po přepracování nárazníků se zvětšil přední i zadní převis na 905 mm a na 740 mm. Auris v modelovém provedení 2010 má novou kapotu, masku chladiče, světlomety, nárazník a spoiler. Při pohledu z boku pak vzhled modelu Auris 2010 vylepšují směrová světla, která jsou nyní zabudována do vnějších zpětných zrcátek. Pozměněn byl i design zadní části vozu. Rohy zadního nárazníku byly protaženy do šířky a rozšířené lemování kolem registrační značky spolu s horizontálně dělenými koncovými světly ještě více zdůrazňují stabilní široký postoj vozu.
Design Interiéru Kapličku přístrojů před řidičem a horní příruční schránku nyní pokrývá kvalitnější materiál měkký na omak. Schránka ve středové konzole je nyní o 50 mm výše a dobře poslouží i jako loketní opěrka. Nový volant obšitý kůží je kvůli vyššímu pohodlí řidiče ve spodní části zploštělý. Přímo na volantu jsou umístěny ovládací prvky audio soustavy, stejně tak jako tlačítko palubního počítače, které se v minulosti nacházelo za volantem. Samotné ovládací prvky byly přepracovány a změnilo se i jejich umístění s ohledem na optimální ergonomii a dosah. Na přání zákazníků došlo ke změnám i v provedení páky ruční brzdy, kde je nové tlačítko k uvolnění ruční brzdy, je použita ergonomická rukojeť z materiálu příjemného na omak a páka při uvolnění brzdy se nachází v nižší poloze.
V rámci celé modelové řady bylo modernizováno čalounění sedadel, přičemž zákazníci se mohou těšit na nové provedení hlavních panelů sedadel s názvem „Tatami“.
Motory Auris 2010 má v nabídce 5 pohonných jednotek: 3 zážehové a 2 vznětové. V souladu s filozofií Toyota Optimal Drive již všechny modely se zážehovými i vznětovými motory plní emisní normu Euro 5 (kromě motoru 1,4 D-4D 90, který bude plnit normu Euro 5 od výroby červenec 2010 – od tohoto data bude standardně vybaven filtrem pevných částic DPF).
V České republice by měl úlohu vlajkové lodi převzít zážehový motor o zdvihovém objemu 1,6 l. Motor 1,6 l Valvematic v kombinaci buď se šestistupňovou manuální převodovkou nebo šestistupňovou převodovkou MultiMode nabízí výkon 132 k a točivý moment na vrcholu třídy o hodnotě 160 Nm při pouhých 4400 ot/min. Ve spojení s manuální převodovkou pak jednotka dosahuje kombinované spotřeby paliva 6,6 l/100 km a produkuje emise CO2 pouhých 152 g/km. S převodovkou MultiMode je spotřeba paliva i hladina emisí ještě nižší, a to 6,3 l/100 km, resp. 146 g/km.
Podvozek a řízení inovované zavěšení předních kol prostřednictvím vzpěr McPherson s příčnými L-rameny umožnilo zvětšit rozchod kol. Výsledkem je nejen výtečná stabilita vozu, ale i účinné potlačení hluku a vibrací. K zavěšení zadních kol modelové řady Auris 2010 je použito velmi účinné a prostorově nenáročné zavěšení zadních kol s torzní příčkou. Elektrický posilovač řízení (EPS) s variabilním účinkem v závislosti na rychlosti jízdy se vyznačuje strmým převodem, přičemž mezi krajními polohami volantu je pouze 2,9 otáčky. Posilovač je nyní kultivovanější a nabízí řidiči lepší zpětnou vazbu s vyšší mírou agility vozu. Bezpečnost Auris dokázal své výsadní postavení rovněž na poli bezpečnosti, když získal maximální pětihvězdičkové ohodnocení v testech EuroNCAP.
Výbava Terra Cool:
I v základní výbavě Terra Cool je manuální klimatizace elektricky ovládaná přední okna, dálkově ovládané centrální zamykání, přepracované optitronové přístroje s čitelnějšími číslicemi v bílé barvě, nová schránka ve středové konzoli s měkkým povrchem, sloužící zároveň jako loketní opěrka, tuner MP3 a WMA a se 4 reproduktory a možností připojení přes USB/konektor 3,5 mm, volant obšitý kůží s ovládacími prvky audio soustavy a palubního počítače přepracovaná vnější zpětná zrcátka se zabudovanými ukazateli směru.
Ve stupni Luna
– je navíc k dispozici automatická dvouzónová klimatizace, sklápěcí vnější zpětná zrcátka v barvě karoserie, přední mlhová světla, elektrické ovládání předních i zadních oken, tuner s CD s podporou formátů MP3 a WMA a Bluetooth hands-free a dvojicí dalších reproduktorů, připojení dalšího přehrávače přes USB/konektor 3,5 mm, dokonalejší povrchová úprava prvků interiéru s chromovými doplňky, švy v obložení dveří a čalounění sedadel Tatami.
Ve stupni výbavy Sol
– najdeme široké spektrum prvků, včetně zadních oken s ochranou proti UV záření, xenonových světlometů HID s ostřikovači, malého zadního spojleru a nových dešťových čidel. Součástí standardní výbavy jsou samozřejmě i 16“ kola z lehkých slitin. V interiéru vozů ve stupni výbavy Sol má majitel k dispozici systém inteligentního nastupování a spouštění motoru tlačítkem, nový systém podsvícení při nastupování do vozu, automatickou dvouzónovou klimatizaci, automaticky stmívatelné vnitřní zpětné zrcátko, tuner s CD přehrávačem a 6 reproduktory včetně připojení prostřednictvím Bluetooth, mikrofonu a funkce rozpoznávání hlasu. Tato specifikace je navíc doplněna zadní parkovací kamerou s přenosem obrazu do vnitřního zpětného zrcátka.
Stěžejním modelem pro ČR je 5 dveřový Auris 2010 s motorem 1,6 l Valvematic ve výbavě Terra Cool, jehož cena je 334 900 Kč.
Zákazník získává v této specifikaci vůz, který patří poměrem ceny k výkonu zážehového motoru k vrcholu v segmentu C. Zároveň je možno nadále využít výhodného financování Genio 50/50 společnosti Toyota Financial Services CZ (TFSCZ). Při volbě tohoto finančního produktu stačí zaplatit polovinu ceny vozu a na druhou polovinu ceny poskytne zákazníkovi bezúročný úvěr na 1 rok společnost TFSCZ. Po uplynutí 1 roku má zákazník možnost výběru – jednorázově úvěr doplatit nebo si zbylou částku rozložit do dalších splátek. Při využití nabídky Genio 50/50 ušetří zákazník za první rok úvěru až 34.000 Kč (u verze Auris Sol s motorem 2,0 D-4D).
Toyota Auris 2010 je nabízena u autorizovaných partnerů již od 1. dubna.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií