V žebříčku BrandZ Top 100 celosvětově nejlepších značek se zlepšila oproti minulému roku a vrátila se tím po loňském druhém místě zpět na první pozici v kategorii automobilových značek.
Úspěch Toyoty odůvodňují autoři studie mimo jiné vzrůstajícím významem efektivních technologií pohonu a vedoucí rolí, kterou Toyota s modelem Prius a dalšími hybridními modely v této oblasti naplňuje. Navíc se společnosti Toyota podařilo příkladně překonat loňskou krizi v USA a dostat se zpět na úspěšné pozice, což prokazuje nesmírnou odolnost silné značky. K hodnocení také významně přispěla skutečnost, že v roce 2010 Lexus znovu obhájil své postavení nejprodávanější prémiové značky v USA.
V celkovém hodnocení žebříčku BrandZ Top 100 zaujímá Toyota 27. místo.
Kontrolu každoročně provádí mezinárodní společnost pro výzkum trhu Millward Brown. Klasifikace je založena na podrobných finančních údajích kontrolovaných společností a také na výsledcích z dotazování více než dvou milionů spotřebitelů na celém světě.
Celou studii naleznete na: www.millwardbrown.com/BrandZ/Default.aspx.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií