Zpráva byla zveřejněna 26. července 2011 společností Interbrand, která se specializuje na zkoumání hodnoty značek.
Studie bere v úvahu veřejně dostupné informace o výkonnosti značky ve vztahu k životnímu prostředí spolu s vnímáním ekologické udržitelnosti značky ze strany veřejnosti neboli její „zelenou“ image a vytváří výsledky ekologické výkonnosti v rámci zprávy.
Zpráva společnosti Interbrand uvádí, že Toyota je výrazným příkladem toho, stane-li se životní prostředí hlavní prioritou managementu a přitom se smysluplně v této věci věnuje veřejnosti po celém světě.
Trvalý závazek společnosti Toyota chránit životní prostředí byl zdůrazněn v programu Toyota Global Vision zveřejněném v březnu 2011 s cílem snižovat uhlíkové emise v rámci celého procesu výroby a prodeje jejích výrobků. Společnost dále usiluje o zachování přírodních zdrojů prostřednictvím recyklace a chce provádět své činnosti v harmonii s přírodou.
Hlavním aspektem, který přispěl k silné ekologické výkonnosti značky Toyota, je podle zprávy plnohodnotná hybridní technologie společnosti. Od svého uvedení na trh v roce 1997 se ikonický hybridní automobil Toyota Prius – nyní již ve třetí generaci – výrazně podílel na celkových prodejích 3,2 milionů hybridních vozů Toyota a Lexus v celosvětovém měřítku (do června 2011) a nabídl zákazníkům po celém světě nebývalou ekologickou výkonnost.
V roce 2010
– zavedla Toyota svou inovativní plnohodnotnou hybridní technologii do kompaktní řady vozů Toyota Auris vyráběné v jejím výrobním závodě ve Velké Británii. Rodina vozů Prius bude brzy rozšířena zavedením sedmisedadlového derivátu Prius+ a dalším důležitým milníkem ve stále pokračujícím, více než 40 let trvajícím hledání udržitelné mobility a vrcholného ekologického vozu společností Toyota bude v roce 2012 hybridní vůz Prius Plug-in Hybrid.
Společnost Toyota
– která staví na dlouhodobém, well-to-wheel přístupu k udržitelnému provozu, uplatňuje ve svých závodech v Evropě několik environmentálních iniciativ. Mezi nedávno zveřejněné iniciativy patří: solární zeď v závodě Toyota Motor Manufacturing France ve Valenciennes ve Francii; první velkoplošné pole solárních panelů v rámci automobilového průmyslu ve Velké Británii nacházející se v závodě Toyota Motor Manufacturing United Kingdom v Derbyshire ve Velké Británii; a plánovaná instalace dvou větrných turbín v logistickém středisku Toyota Vehicle Logistics Centre v Zeebrugge v Belgii.
Metodologie hodnocení
– v rámci zprávy „Best Global Green Brands“ byla vyvinuta společností Interbrand ve spolupráci s firmou Deloitte, přičemž hodnocení ekologické výkonnosti bylo navrženo tak, aby bylo použitelné pro různá odvětví. Při přípravě zprávy se společnost Interbrand také dotazovala přibližně 10.000 spotřebitelů na 10 největších světových trzích (včetně Spojených států, Japonska, Číny, Německa, Francie, Velké Británie, Itálie, Brazílie, Španělska a Indie), aby posoudila vnímání ekologické výkonnosti značky ze strany spotřebitelů. Výkonnostní data byla získána z veřejně dostupných zdrojů stejně jako data z ASSET4 společnosti Thomson Reuters.
Úplný aktuální přehled ekologických aktivit společnosti Toyota je k dispozici v brožuře „Toyota a životní prostředí“ na webových stránkách www.toyota.eu
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií