Toyota Avensis s novými naftovými motory v prodeji na našem trhu

Motor 2,2 l s výkonem 110 nebo 130 kW.

Toyota Avensis s novými naftovými motory v prodeji na našem trhu
Toyota Avensis s novými naftovými motory v prodeji na našem trhu
Toyota Avensis s novými naftovými motory v prodeji na našem trhu


Nové motory ještě zvyšují atraktivnost prostorné Toyoty Avensis, která se úspěšně prodává na evropském i našem trhu. V roce 2003 byl model Avensis prvním automobilem na světě, jehož celá paleta nabízených motorů plnila emisní normy Euro IV. Ihned po premiéře byl model Avensis nabízen v kombinaci se čtveřicí zážehových motorů (1,6 I, 1,8 I, 2,0 I a 2,4 I s přímým vstřikováním) a turbodieselem 2,0 D-4D s výkonem 85 kW.

Toyota Avensis s novými naftovými motory v prodeji na našem trhu
Toyota Avensis s novými naftovými motory v prodeji na našem trhu
Toyota Avensis s novými naftovými motory v prodeji na našem trhu


Dvojice nových vznětových motorů 2,2 D-4D s výkony 110 kW/150 k a 130 kW/177 k je významným krokem vpřed. Tyto motory jsou prvními ze zcela nové generace motorů Clean Power. Jedná se o významný krok v evolučním vývoji vznětových motorů Toyota, a zároveň o pohonné jednotky kombinující vysoký výkon a nízkou úroveň emisí.


Oba nové motory mají hlavu i blok motoru z hliníkové slitiny, rozvod 2xOHC a 16 ventilů. Jsou dodávány s šestistupňovou manuální převodovkou.


Motor 2,2 D-4D s výkonem 110 kW/150 k při 3600ot/min dosahuje nejvyšší hodnotu točivého momentu 310 Nm od 2 000 do 3200 ot/min a má velmi vyvážené vlastnosti a je určen pro nejpočetnější klientelu. Kombinovanou spotřebu uvádí výrobce u sedanu a liftbacku 5,9 l na 100 km, u verze kombi 6 l.


Verze 2,2 D-4D s výkonem 130 kW/177 k při 3600ot/min dosahuje nejvyšší hodnotu točivého momentu 400 Nm od 2 000 do 2600 ot/min disponuje nejpokrokovějšími technologiemi současnosti: celohliníkovou konstrukcí, vysokotlakými piezoelektrickými vstřikovači systému common-raíl, elektricky nastavitelným variabilním turbodmychadlem, nejnovější generací keramických žhavících svíček a unikátní technologií Toyota D-CAT. Souhrn zmíněných technologií přináší velmi nízkou úroveň hlučnosti a vibrací. Kombinovanou spotřebu uvádí výrobce u sedanu a liftbacku 6,1 l na 100 km, u verze kombi 6,2 l.


Cena Toyoty Avensis sedan s novým motorem 2,2 D-4D s výkonem 110 kW s šestistupňovou manuální převodovkou a bohatou výbavou Sol Elegant je 789 900 Kč, ve vyšší výbavě Exclusive 809 900 Kč. Sedan s novým motorem 2,2 D-4D 130 kW ve výbavě Exclusive 889 900 Kč, ve vyšší výbavě Sol Elegant – 1 014 900 Kč, v nejvyšší výbavě Lux Elegant 1 099 900 Kč.


Ceny Toyoty Avensis v provedení liftback jsou o 20 000 Kč vyšší. Ceny Toyoty Avensis v provedení kombi jsou o 40 000 Kč vyšší než v provedení sedan. Všechny ceny jsou uvedeny včetně 19 % DPH.


Připomínám, že všechny stupně výbavy výše uvedené obsahují mimo jiné systémy ABS+EBD, VSC+TRC+BA, volant nastavitelný ve dvou osách, airbagy řidiče a spolujezdce + boční airbagy, kolenní airbag řidiče, přední a zadní hlavové airbagy, palubní počítač, samostmívací vnitřní zpětné zrcátko, přední mlhovky, elektrické ovládání předních i zadních oken, elektricky ovládaná vyhřívaná a sklopná vnější zpětná zrcátka, duální automatickou klimatizaci, rádio s CD přehrávačem a kazetovým přehrávačem s 8 reproduktory s ovládáním na volantu, dešťový senzor, imobilizér a centrální zamykání s dálkovým ovládáním.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
PYRAMIDA Centrum
U Pyramidy 721, 252 43 Praha – Průhonice
267 751 006, NONSTOP HELP SERVIS 602 182 424
prodej@pyramidacentrum.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kolo do auta nepatří aneb jak si nepokazit cyklovýlet/hqdefault.jpg">

Kolo do auta nepatří aneb jak si...

Pokud jste až dosud převáželi kolo uvnitř auta, je dobré vědět, že to není jen složitější než použití nosiče, ale i méně bezpečné. Naučte se proto kolo převážet chytře a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jaké auto si teď koupit kvůli emisím? Hybridy nebo plug-iny jsou u osobních vozů jistota

Jaké auto si teď koupit kvůli emisím?...

Jak se rozhodnout pro správný typ pohonu? Pro každého uživatele je dobré něco jiného. Pro osobní vozy jsou dnes ideální hybridy nebo plug-in hybridy, říká produktový manažer Toyota Václav...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Co dělat po dopravní nehodě/hqdefault.jpg">

Co dělat po dopravní nehodě

Abyste jakoukoli dopravní nehodu mohli řešit s klidnou hlavou, je dobré vědět, jak v takových chvílích správně postupovat, případně kdy je nutné volat policii a jak správně komunikovat...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Naváže Štajf ve Španělsku na domácí úspěch?

Naváže Štajf ve Španělsku na domácí...

Evropský šampionát automobilových soutěží historických vozů se z České republiky přestěhuje o nadcházejícím víkendu do slunného Španělska. V jubilejním 15. ročníku Historic Rally of...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jarní tipy na skrytá místa u Prahy s Toyotou Prius

Jarní tipy na skrytá místa u Prahy...

Pokud hledáte cíl pro první jarní výlety, nevynechejte čtyři úžasná místa, která se skrývají nedaleko hlavního města. Vyrazili jsme na ně se zbrusu novou Toyotou Prius s plug-in hybridním...