Třiadvacetiletý Tomáš Enge usedl do monopostu Jordan Mugen Honda 199, s nímž během třinácti kol zaostal nejprve necelých pět sekund za Italem Trullim se stejným vozem, ovšem s novými pneumatikami. První den měl náš jezdec pouze starší gumy, neboť cílem zkušebních testů bylo seznámit se s vozem „ef-jedna“. Jen pro zajímavost nejrychlejší jezdec testovacích dnů David Coulthard projel okruh za 1.21.08, zatímco Enge se druhý den zlepšil na 1.23.60 z úvodních 1.26.28, čímž nechal za sebou např. Němce Müllera prověřující zbrusu nový monopost Williams BMW.
„Při porovnání časů Trulliho a svých jsem zjistil, že nejvíce ztrácím v rychlých zatáčkách, což je pochopitelné. Tam, kde formule 3000 jezdí o 30 až 40 km/h pomaleji, se hledá hranice možností obtížně. V pomalých úsecích se mi dařilo jezdit stejně rychle jako Trulli“, komentoval výkon Tomáš Enge. „Formule 1 se nedá srovnat s ničím jiným. Když to člověk nezažije na vlastní kůži, tak nepochopí o čem to je“. Ve voze Enge zároveň testoval novou elektroniku, která má být použita v roce 2000.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií