Světový výrobce pneumatik Goodyear chce přispět ke zvýšení bezpečnosti dětí v mateřských školkách v ČR i na Slovensku

Společnost Goodyear Dunlop Tires Czech představila 13. května projekt s názvem „Goodyear – Bezpečná školka“

V rámci tohoto projektu obdrží v období od června do září 2008 1 100 mateřských škol v ČR a Slovensku sadu reflexních vest pro děti i dospělé.

Tisková konference se konala přímo v prostorách mateřské školky v Praze na Národní třídě, které reflexní vesty předal jako první školce v ČR M. Jursa, generální ředitel společnosti Goodyear Dunlop Tires Czech:

Světový výrobce pneumatik Goodyear chce přispět ke zvýšení bezpečnosti dětí v mateřských školkách v ČR i na Slovensku
Světový výrobce pneumatik Goodyear chce přispět ke zvýšení bezpečnosti dětí v mateřských školkách v ČR i na Slovensku

Děti si vesty hned vyzkoušely a vydaly se na procházku:

Světový výrobce pneumatik Goodyear chce přispět ke zvýšení bezpečnosti dětí v mateřských školkách v ČR i na Slovensku
Světový výrobce pneumatik Goodyear chce přispět ke zvýšení bezpečnosti dětí v mateřských školkách v ČR i na Slovensku
Světový výrobce pneumatik Goodyear chce přispět ke zvýšení bezpečnosti dětí v mateřských školkách v ČR i na Slovensku

Výrobce pneumatik značky Goodyear – proslulý svým přístupem k bezpečnosti řidičů pomocí nejnovějších inovací, technologií a materiálů – se v letošním roce rozhodl jít v podpoře bezpečnosti ještě dál a zaměřil se na nejmenší, avšak nejohroženější účastníky silničního provozu, děti z mateřských škol. V rámci projektu „Goodyear – Bezpečná školka“ obdrží 650 vybraných mateřských škol z České republiky sadu reflexních vest pro děti a dospělé, každá sada bude obsahovat 20 dětských vest a 3 vesty pro dospělé. Projekt bude současně probíhat i na Slovensku, kde bude vybráno 450 mateřských škol.

„Otázku bezpečnosti na českých i slovenských silnicích vnímáme velmi citlivě. Jsme si jisti, že mnohým řidičům pomáháme k bezpečnější jízdě prostřednictvím našich produktů. Kromě řidičů jsou tu však i další účastníci silničního provozu, kterým naše produkty přímo pomoci nemohou, proto jsme se zaměřili na ně. Pevně doufáme, že reflexní vesty, které děti dostanou, přispějí nejen k jejich lepší viditelnosti, a tím pádem vyšší bezpečnosti, ale napomohou i k tomu, že si děti budou více uvědomovat nebezpečí, které jim na silnici může hrozit,“ komentuje vznik projektu Richard Srbecký, vedoucí prodeje osobních a lehkých nákladních pneumatik Goodyear, a dodává: „Jsme realisté, a tak je nám jasné, že se díky tomuto projektu nezmění bezpečnost dětí ze dne na den. Avšak i kdyby měl pomoci zabránit třeba jen jedné nehodě, pak naše úsilí má smysl.“

Statistiky dopravních nehod jsou opravdu alarmující – za první čtvrtletí roku 2008 bylo evidováno celkem 38 628 nehod na pozemních komunikacích, při nichž bylo usmrceno 6 dětí, z toho 4 děti-chodci a 2 děti-spolujezdci. Bohužel ze statistiky vyplývá, že dochází k nárůstu usmrcených dětí-chodců. Zatímco v prvním čtvrtletí roku 2007 bylo usmrceno pouze 1 dítě-chodec, ve stejném období roku 2008 se jednalo o 4 děti.

Projekt „Goodyear – Bezpečná školka“ reaguje na tyto nelichotivé statistiky a klade si za cíl nejen zvýšit bezpečnosti dětí v rámci silničního provozu, ale i vzdělávat děti v této oblasti a upozornit veřejnost na výhody plynoucí z používání reflexních vest. Projekt probíhá od dubna do prosince 2008 v České republice a na Slovensku. Samotná distribuce reflexních vest bude realizována v období od června do začátku září tak, aby první vycházky v novém školním roce mohly děti absolvovat již v reflexních vestách.

Unikátní je na projektu výběr mateřských škol, do kterého budou zapojeni obchodní partneři společnosti Goodyear Dunlop Tires Czech. Díky jejich celostátnímu pokrytí budou rovnoměrně zastoupeny mateřské školky ze všech regionů. „Nechtěli jsme mateřské školky vybírat naslepo, proto jsme zvolili tento systém. Věříme, že díky místní znalosti našich partnerů budou vybrány školky, pro které budou reflexní vesty přínosem. Navíc díky našim partnerům s nimi budeme ve spojení, a budeme tak moci reagovat na jejich dotazy a potřeby v rámci podpory bezpečnosti silničního provozu,“ vysvětluje Richard Srbecký.

Goodyear

Goodyear je jedním z největších světových výrobců pneumatik. Společnost zaměstnává přibližně 70 000 pracovníků a své výrobky vyrábí ve více než 60 závodech ve 26 zemích světa.

Novinky společnosti Goodyear již více než sto let nasazují laťku pro celý automobilový průmysl. Goodyear je průkopníkem inovační bezpečnostní technologie známé jako RunOnFlat, jež řidiči umožňuje pokračovat v jízdě i po defektu pneumatiky. Goodyear je v této oblasti světovou špičkou: pneumatiky s touto technologií najdeme na různých vozech BMW, cenami ověnčeném Mini, vysoce výkonných vozech Mercedes-Benz a u dalších značek. V roce 2007 Goodyear dodal přes 2,5 milionu pneumatik RunOnFlat.

Více informací naleznete na adrese www.goodyearpneu.cz.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Lexus LBX a inovovaný UX se představují v národní premiéře

Nový Lexus LBX a inovovaný UX se...

Zbrusu nové SUV značky Lexus pod označením LBX a inovovaný model UX se zcela novým hybridním pohonem se v národní premiéře představily v luxusním prostředí resortu Chateau Mcely. Hlavní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Značka s rolí nekonvenčního vyzývatele odhalila nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon, které navážou na úspěchy svých předchůdců modernizovaným designem a mnoha vylepšeními. Nová CUPRA...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jarní tipy na skrytá místa u Prahy s Toyotou Prius

Jarní tipy na skrytá místa u Prahy...

Pokud hledáte cíl pro první jarní výlety, nevynechejte čtyři úžasná místa, která se skrývají nedaleko hlavního města. Vyrazili jsme na ně se zbrusu novou Toyotou Prius s plug-in hybridním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Range Rover Electric: Testován tak, aby byl lídrem

Range Rover Electric: Testován tak, aby...

Cíl je, aby se Range Rover Electric stal lídrem v oblasti elektrického pohonu, kultivovanosti a luxusního cestování. První prototypy se vydaly do několika lokalit s nejnáročnějšími podmínkami...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výjimečné partnerství: Závodní tým formule 1 se bude nově jmenovat Scuderia Ferrari HP

Výjimečné partnerství: Závodní tým...

Globální spolupráce dvou předních značek HP a Ferrari zahrnuje společný závazek k inovacím, výkonu a důvěře. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami....