Tato výjimečná událost samozřejmě neušla zájmu celebrit, takže za kavárenské stolky usedli např. Jiří Krampol, Václav Tittelbach, Petr Jákl, Zuzana Belohorcová, Anna K., Ewa Farna, Mahulena Bočanová, Zdeněk Podhůrský – a také PR ředitel ŠtěpánekAuto Marek Vašut.
Ten vysvětluje principy fungování kavárny: „ŠtěpánekAuto Café nabízí opravdu revoluční formu komunikace se zákazníkem. Každý potenciální zájemce o koupi vozu se usadí v pohodlí kavárny, může si objednat něco dobrého z lákavého menu a na dotykovém monitoru pak v klidu prohlížet stovky vozů z nabídky ŠtěpánekAuto. Pokud jej konkrétní vůz zaujme, má k dispozici profesionální odborníky, kteří nejen ochotně poradí, ale navíc na velkoplošných LCD monitorech kterýkoli z vozů předvedou.“ Samozřejmostí jsou kalkulace finančních služeb (úvěr, leasing, zpětný úvěr, pojištění atd.) a rezervace vozů. Když zájem zákazníka trvá, bezplatné taxi jej odveze na prodejní plochu, kde si vůz sám vyzkouší.
Dalším bonusem pro zákazníky jsou i redesignované webové stránky firmy, www.stepanekauto.cz. Mimo řady jiných zajímavostí umožňují také vyhledávání vhodného vozu nejen podle standardních ukazatelů, jako je typ, stáří, velikost či cena vozu, ale také podle barvy – skvělý nápad, ušitý na míru především dámám.
ŠtěpánekAuto je po více než patnáctiletém působení na trhu s ojetými vozy už dobře zavedenou značkou. Sázka na seriózní a vstřícný způsob prodeje bez nereálných slibů a lživých argumentů se vyplácí. Klienti se sem rádi s důvěrou vracejí a důvodem určitě nebude jen lahodná káva, která se servíruje v interaktivní kavárně v klientském centru Metropole Zličín.