Stále více zákazníků poptává nákup vozidla na protiúčet, pro ně aktuálně AutoESA spustilo mimořádné navýšení zvýhodnění u protiúčtu na částku až 50.000 Kč

Počet zákazníků, kteří chtějí prodat své starší vozidlo a okamžitě odjet v novém se dramaticky zvyšuje.

V AutoESA se počet těchto zákazníků navyšuje každý měsíc

V současné době je to je téměř 60 % ze všech klientů. Důvodem je nejen potřeba vlastnit ihned po prodeji dopravní prostředek, ale také akce jednotlivých prodejců, které podobné nákupy výrazně zvýhodňují.

Pavel Foltýn z AutoESA zdůrazňuje:

„V praxi to znamená, že klient, který u naší společnosti prodá svůj starší vůz, může dostat slevu na nově koupený až do výše 50.000 Kč.“ Podle Foltýna již pominula doba, kdy zákazník nejdříve prodal své starší vozidlo a následně několik dní nebo i týdnů vybíral vůz nový. „Souvisí to také s novými informačními technologiemi“, říká Foltýn, podle něhož si klienti nejdříve vyberou nový vůz na internetu, zarezervují jej a domluví předběžnou výkupní cenu vozu stávajícího. „Při podobném modelu obchodu má klient navíc t výhodu, že ví, jakou finanční částku bude pro obchod potřebovat a může si připravit potřebné doklady pro zajištění financování“, doplňuje Foltýn.

Nízké úrokové sazby a speciální finanční nabídky na nákup ojetého vozidla, které AutoESA ve spolupráci s finančními institucemi nabízí, celkové prodeje výrazně podporují.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Váš vůz z pohledu matematiky

Váš vůz z pohledu matematiky

Slavný profesor a YouTuber David Calle vysvětluje vzorec pro aerodynamiku, integrál rychlosti v zatáčkách a výpočet reakční doby Za jízdou automobilu stojí nejrůznější vzorce, úkony a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Motor a značka elektromobilů IONIQ dodávají světu odvahu ke změně

Hyundai Motor a značka elektromobilů...

Nové video „I’m in Charge“ v rámci kampaně nové značky IONIQ předkládá výpovědi módní návrhářky Marie Cornejo a dobrodruha Davida de Rothschilda Kampaň „I’m in Charge“ oslavuje...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Viditelnost na silnici je věcí všech účastníků provozu

Viditelnost na silnici je věcí všech...

Jízda či chůze v mlze, při silném dešti nebo v nočních hodinách jsou pro všechny účastníky silničního provozu situace se zvýšeným rizikem. Například u téměř čtvrtiny dopravních...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Design, technologie, nulové emise: Nová Kona Electric přichází s řadou vylepšení

Design, technologie, nulové emise: Nová...

Nový Hyundai Kona Electric přichází s čistším designem, zdůrazňujícím čistotu elektrické mobility Rozšířená bezpečnostní výbava, konektivita a praktičnost ve spojení s komfortem...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Logo znázorňující podstatu jména

Logo znázorňující podstatu jména

Peugeot S.A. („Skupina PSA“) a Fiat Chrysler Automobiles N.V. („FCA“) (NYSE: FCAU / MTA: FCA) dnes představily logo skupiny Stellantis, nového subjektu, který vzejde z jejich fúze 50:50. Logo...