Celá kampaň je zaměřena na prezentaci nové koncepce Toyota Optimal Drive, přinášející výrazné snížení spotřeby paliva i škodlivých emisí a zároveň zvýšení výkonu pohonné jednotky.
A právě tato nová koncepce, snižující provozní náklady, nyní výrazně charakterizuje nejprodávanější model Yaris s akční cenou 249.900 Kč (motor 1,0l VVT-i, výkon 68 k, spotřeba 5,0l/100km, emise CO2 118g/km) a také model Auris s akční cenou 349.900 Kč (motor 1,33l Dual VVT-i, výkon 101 k, spotřeba 5,9l/100km, emise CO2 139g/km) v modelové verzi roku 2009.
Oba modely navíc poskytují, vedle vysoké úrovně kvality, bezpečnosti a spolehlivosti rovněž standardně bohatou základní výbavu zahrnující klimatizaci, rádio s RDS a CD s možností přehrávání MP3 a WMA nebo elektricky ovládaná přední okna.
Součástí této týdenní prezentace Toyoty, zahrnující testovací jízdy obou modelů je rovněž nabídka profinancování nákupu vozu skrze leasingový produkt Toyota pojištění s rokem povinného ručení zdarma od společnosti Toyota Financial Services.
Doplňkovou akcí celé kampaně „Týden úspor“ je nabídka vybraného originálního příslušenství Toyota s 20% slevou.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií