Společnost Goodyear spouští systém RoadsideAssistanceSolutions

Významné zkvalitnění asistenční služby Goodyear ServiceLine24h

Systém RoadsideAssistanceSolutions je rovněž novým nástrojem pro management flotil nákladních vozidel a autobusů. V rámci asistenční služby Goodyear ServiceLine24h umožňuje sledovat celý postup servisního zásahu, a to hned od nahlášení defektu pneumatiky. V reálném čase prostřednictvím internetu poskytuje systém RoadsideAssistanceSolutions dopravci potřebné informace o postupu prací na nahlášeném defektu. Přínosem systému je minimalizace časových ztrát, odstranění nejasností vznikajících během předávání informací o zásahu a usnadnění komunikace, což umožňuje zlepšit logistické plánování v případě možných prostojů.


Goodyear ServiceLine24h je silniční asistenční služba společnosti Goodyear. 24 hodin denně, 365 dní v roce, lze volat do vícejazyčného kontrolního centra nehod (Incident Control Center), a získat tak rychlou a efektivní odpověď na všechny otázky týkající se defektů pneumatik. Pracovníci centra hovoří plynnou angličtinou, holandštinou, francouzštinou, němčinou, polštinou, španělštinou a turečtinou, v blízké době přibudou také švédština a finština; celkem tedy 10 jazyků. Všichni pracovníci musí být rovněž schopni domluvit se ještě jedním důležitým jazykem, a tím je jazyk dopravců a pneumatikářství.


Každý člen týmu je proškolen a průběžně informován o novinkách v oblasti vozidel a pneumatik a o možných problémech, které mohou na silnici nastat. To vše je nezbytné pro efektivní komunikaci. Moderní elektronický systém map ve spojení se speciálním interně vyvinutým softwarem zaručuje, že poloha vozidla je rychle a přesně lokalizována. Na základě toho je vybrán nejbližší vhodný asistenční servis a k místu defektu pneumatiky může okamžitě vyrazit servisní vozidlo s potřebným vybavením. Každý hovor je krok za krokem monitorován. Řidič vozidla se o postupu řešení problému dozvídá formou SMS zpráv, zákazník je o stavu opravy průběžně informován telefonicky. Informace, které vyplynuly z každého hovoru, jsou zpracovány podle individuálního zákaznického profilu, který je součástí datové složky každého zákazníka.

RoadsideAssistanceSolutions – informace v reálném čase přes internet


RoadsideAssistanceSolutions je rozšířením služby Goodyear ServiceLine24h. Pracovník kontrolního centra zapisuje jednotlivé informace získané během hovoru do systému Goodyear ServiceLine24h. Okamžitě po zapsání informací k nim má zákazník přístup prostřednictvím webové stránky. Pracovník kontrolního centra obvykle zapisuje již první volání zákazníka. Během následujícího hovoru s řidičem je určena poloha vozidla a podle ní je vybráno nejbližší servisní místo. Telefonní hovor s tímto servisním místem upřesní čas příjezdu mobilního servisu k defektu pneumatiky. Po zadání operátorem do systému je tento údaj zákazníkovi k dispozici na webu. Celý zásah se uzavře okamžikem, kdy je vozidlo opět mobilní. Zákazník může po skončení zásahu zkontrolovat klíčové faktory (Key Performance Indicators), a ověřit si tak efektivitu provedeného zásahu.


Společnost Ewals Cargo Care patřící k největším evropským provozovatelům velkoobjemové přepravy (provozuje 2600 návěsů o objemu 100 m3) testovala v rámci RoadsideAssistanceSolutions nejen fungování Goodyear ServiceLine24h, ale i celou evropskou síť servisních míst Goodyear TruckForce.


Bart van Rens, manažer flotily společnosti Ewals, říká: „RoadsideAssistanceSolutions je pro mne už téměř nepostradatelným nástrojem pro kontrolu flotily. Většinou pracujeme na principu dodávky „just-in-time“ a když se vyskytne jakýkoliv defekt pneumatiky, je pro mne téměř životně důležité být informován o postupu řešení, abych mohl dále informovat naše zákazníky, co se stalo a jaké může být zpoždění. V systému RoadsideAssistanceSolutions můžu v reálném čase sledovat, co se děje s naším vozidlem. To znamená, že neztrácím čas zbytečným voláním lidí, abych zjistil, co se děje, protože to často celou opravu ještě prodlužuje. Místo toho mohu říci našim zákazníkům, jestli bude dodávka zpožděna, což má pozitivní vliv na odbourání stresu spojeného s řešením nepředvídatelných situací. Na základě svých předchozích zkušeností mohu říct, že Goodyear poskytuje nejpropracovanější silniční asistenční službu v Evropě a služba RoadsideAssistanceSolutions je toho dalším důkazem.“

Vrácení DPH


Důležitou součástí služby Goodyear ServiceLine24h je centrálně prováděná fakturace. Po poradě s mezinárodními účetními konzultanty je možné optimalizovat vrácení DPH zákazníkovi. Pravidla DPH se v jednotlivých evropských zemích liší, ale Goodyear ServiceLine24h může zákazníkovi pomoci získat DPH zpět v maximální možné míře.


Goodyear ServiceLine24h je určena pro jakoukoliv národní nebo mezinárodní flotilu nákladních vozidel či autobusů. Informace o všech službách získáte přímo u společnosti Goodyear.


Systém FleetOnlineSolutions byl představen v roce 2003. Jedná se o internetový řídicí systém spojující zákazníka se společností Goodyear, který zabezpečuje všechny stránky administrace obchodních smluv. Zákazníci, kteří využívají služeb společnosti Goodyear, mají přístup do systému, jež spojuje servisní síť TruckForce s hlavní administrací společnosti Goodyear. Kdykoliv a kdekoliv zákazník potřebuje pomoci, může se obrátit na místního TruckForce partnera, který má přístup do databáze FleetOnlineSolutions, a může tak ověřit všechny detaily a technické požadavky v místním jazyce. Nejen to, systém také řídí fakturaci a skladové hospodářství. To zaručí zákazníkovi, že mu budou práce provedeny podle jeho smluvních požadavků, že se změní seznam pneumatik skladovaných u TruckForce partnera a vše bude adekvátně vyfakturováno. Systém obsahuje reportování, které je zabudováno uvnitř systému FleetOnlineSolutions a umožňuje sdílení informací mezi společností Goodyear a jejími zákazníky, kteří díky tomu mohou monitorovat svůj účet a klíčové provozní parametry.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výjimečné partnerství: Závodní tým formule 1 se bude nově jmenovat Scuderia Ferrari HP

Výjimečné partnerství: Závodní tým...

Globální spolupráce dvou předních značek HP a Ferrari zahrnuje společný závazek k inovacím, výkonu a důvěře. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jozef Kabaň se podepíše pod design nových MG

Jozef Kabaň se podepíše pod design...

Slovenská designová star Jozef Kabaň má novou práci. Světoznámý automobilový tvůrce se stal 22. dubna 2024 oficiálně novým členem rodiny MG na pozici Vice President of Global Design Center....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Štafl slavil triumf na historické Vltavě

Štafl slavil triumf na historické Vltavě

Posádka týmu ACCR Racing21 Vojtěch Štajf a Veronika Havelková předvedla s vozem Toyota Celica GT-Four na trati 32. ročníku Historic Vltava Rallye o uplynulém víkendu brilantní jízdu, suverénně...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Francouzské otevření nové sezony

Francouzské otevření nové sezony

Tým Rabbit Czech Racing otevřel letošní sezónu prvním podnikem mezinárodního seriálu FIA International Hill Climb Cup ve francouzském St Jean du Gard. Jezdec Adam Králík obsadil na této trati...

Volvo bude mít díky bioplynu první...

Volvácký výrobní závod v čínském Tchaj-čou přechází na bioplyn, díky čemuž se stává první klimaticky neutrální továrnou v Číně značky. Využívání bioplynu namísto zemního plynu...