Společnost DPD, přední poskytovatel přepravních služeb v ČR i zahraničí, nabízí od června letošního roku novou webovou aplikaci DPD Kurýr

Jedná se o absolutní novinku na českém trhu, která koncovým zákazníkům poskytuje dokonalý přehled o zásilce a zároveň umožňuje libovolně měnit termín a místo doručení nebo kurýra formou zprávy přímo kontaktovat.

DPDkuryr1900

Společnost DPD, přední poskytovatel přepravních služeb v ČR i zahraničí, nabízí od června letošního roku novou webovou aplikaci DPD Kurýr

DPDkuryr2900

Společnost DPD potvrzuje pozici inovátora zásilkových služeb v České republice

 

– a pokračuje v modernizaci i zlepšování svých služeb zákazníkům. Po uvedení tzv. „systémových sms“, které příjemce informují o doručení, zavedení platby dobírky platební kartou a vývoji první mobilní aplikace na balíkovém trhu, přináší svým klientům revoluční webovou aplikaci DPD Kurýr. Cílem této aplikace je usnadnit obousměrnou komunikaci mezi příjemcem zásilky a kurýrem společnosti DPD. Její používání je snadné. Příjemce standardně obdrží od DPD textovou zprávu či e-mail s informacemi o zásilce a odkazem do nové aplikace včetně osobního kódu. Přímo z SMS či e-mailu lze pak do aplikace vstoupit. Aplikace je optimalizovaná pro mobilní zařízení, takže její ovládání je pohodlné také z mobilních telefonů nebo tabletů.

V aplikaci příjemce nalezne detailní přehled o zásilce

– zahrnující čas doručení zásilky, kontakt na konkrétního kurýra, který mu veze zásilku, výši dobírky nebo možnosti platby. Prostřednictvím aplikace si pak zákazníci mohou přizpůsobit doručení svým potřebám. Například změnit datum a místo doručení, přesměrovat si svou zásilku do libovolného odběrného místa DPD ParcelShop, poslat kurýrovi zprávu nebo si zvolit další případy, kdy chtějí o zásilce dostávat informace. Toto webové rozhraní je pro české zákazníky zcela přelomové a společnost DPD ho v tuto chvíli nabízí na českém trhu jako jediná.

Ondřej Vaňha, obchodní a marketingový ředitel společnosti DPD vysvětluje:

„DPD Kurýr je nová webová aplikace pro koncové příjemce zásilek. Sjednocuje všechny funkce dosud nabízené různými komunikačními kanály, jako jsou SMS, e-maily, web nebo klasické call centrum. Jedná se o výjimečný projekt, který výrazně ulehčí život našim klientům“, „Usnadní práci také majitelům e-shopů, kteří bez nutnosti integrace do košíku nabídnou příjemcům širší portfolio služeb a vyšší komfort doručení.“

Do budoucna by se měla nová aplikace stát platformou pro individualizovanou komunikaci s příjemcem. „Toto interaktivní prostředí umožní poměrně rychlý rozvoj a využívaní nových služeb. Již na druhou polovinu letošního roku chystáme zavedení dalších přelomových možností „ovládání“ své zásilky,“ naznačuje Ondřej Vaňha inovátorské plány společnosti DPD.

Do webové aplikace se můžete přihlásit

– na www.dpdkuryr.cz. Na www.dpd.cz/dpdkuryr se potom dozvíte, jak aplikace funguje v praxi.

Společnost DPD denně přepraví na 2,5 milionu zásilek

– čímž si vydobyla globální vedoucí postavení v poskytování zásilkových a expresních služeb. Společnost disponuje nejefektivnější logistickou sítí v Evropě a doručuje do 230 zemí světa. Zákazníci mohou vybírat z rozsáhlé nabídky vnitrostátních i mezinárodních zásilkových a expresních služeb, a to jak pro obchodní, tak spotřebitelské účely. Ve více než 800 lokalitách pracuje celkem 24 tisíc zaměstnanců a přepravu zajišťuje 18 tisíc vozů. Vlastníkem většinového podílu (83,32 %) je GeoPost Group, dceřiná společnost francouzské skupiny La Poste. Díky konsolidovanému obratu ve výši 3,668 mld. eur v roce 2011 se GeoPost stal druhým největším poskytovatelem expresních zásilkových služeb v Evropě. V České republice společnost působí od roku 1994 jako Direct Parcel Distribution CZ s.r.o. Počátkem roku 1995 se stala plnohodnotným členem mezinárodní sítě DPD. V Německu zaujímá společnost DPD vedoucí postavení na trhu s vnitrostátními i mezinárodními obchodními zásilkami. Zákazníci mohou využívat služeb zajišťovaných více 7,5 tisíci zaměstnanci a 7 tisíci vozy, které se pohybují mezi 75 logistickými sklady a 4 tisíci výdejnami.

 Zpráva společnosti Temper Communication a.s.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Světová premiéra: Nový Amarok se představí  7. července

Světová premiéra: Nový Amarok se...

Prémiový pick-up se poprvé ukáže veřejnosti Volkswagen Užitkové vozy představí kompletně nový Amarok s mottem „No matter what“ Upoutávkové video vyvolá doslova „chuť“ Prémiový...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Motor, Steven Gerrard a BTS při Mistrovství světa ve fotbale vyzývají k trvalé udržitelnosti

Hyundai Motor, Steven Gerrard a BTS při...

Hyundai Motor spouští pod názvem „Goal of the Century“ novou globální kampaň na podporu trvalé udržitelnosti Fotbalová legenda Steven Gerrard a globální popová senzace BTS vystupují v...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CUPRA, mistr ETCR, oznamuje před sezonou FIA ETCR 2022 nové partnerství s týmem EKS

CUPRA, mistr ETCR, oznamuje před sezonou...

Značka CUPRA, první mistr světa víceznačkového seriálu závodů cestovních elektromobilů (2021), vstoupí do boje o titul FIA ETCR 2022 v novém partnerství s týmem EKS V roce 2021 se značce...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 6 VYHRÁLY NEJNOVĚJŠÍ TESTY LETNÍCH PNEUMATIK

GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 6 VYHRÁLY...

Testovací řidiči Auto Bildu udělili pneumatikám šestkrát hodnocení „vzorné“ Rovněž média Tyre Reviews a Aftonbladet je označily za společného vítěze testu Pneumatiky Goodyear Eagle F1...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - 7 způsobů, jak ušetřit na palivu

7 způsobů, jak ušetřit na palivu

Rostoucí ceny paliv jsou nyní největší starostí řidičů na celém světě Odborník ze společnosti SEAT S.A. navrhuje 7 doporučení pro hospodárnou jízdu, která sníží spotřebu paliva Mezi...