Společnost DPD, přední poskytovatel přepravních služeb v ČR i zahraničí, nabízí od června letošního roku novou webovou aplikaci DPD Kurýr

Jedná se o absolutní novinku na českém trhu, která koncovým zákazníkům poskytuje dokonalý přehled o zásilce a zároveň umožňuje libovolně měnit termín a místo doručení nebo kurýra formou zprávy přímo kontaktovat.

DPDkuryr1900

Společnost DPD, přední poskytovatel přepravních služeb v ČR i zahraničí, nabízí od června letošního roku novou webovou aplikaci DPD Kurýr

DPDkuryr2900

Společnost DPD potvrzuje pozici inovátora zásilkových služeb v České republice

 

– a pokračuje v modernizaci i zlepšování svých služeb zákazníkům. Po uvedení tzv. „systémových sms“, které příjemce informují o doručení, zavedení platby dobírky platební kartou a vývoji první mobilní aplikace na balíkovém trhu, přináší svým klientům revoluční webovou aplikaci DPD Kurýr. Cílem této aplikace je usnadnit obousměrnou komunikaci mezi příjemcem zásilky a kurýrem společnosti DPD. Její používání je snadné. Příjemce standardně obdrží od DPD textovou zprávu či e-mail s informacemi o zásilce a odkazem do nové aplikace včetně osobního kódu. Přímo z SMS či e-mailu lze pak do aplikace vstoupit. Aplikace je optimalizovaná pro mobilní zařízení, takže její ovládání je pohodlné také z mobilních telefonů nebo tabletů.

V aplikaci příjemce nalezne detailní přehled o zásilce

– zahrnující čas doručení zásilky, kontakt na konkrétního kurýra, který mu veze zásilku, výši dobírky nebo možnosti platby. Prostřednictvím aplikace si pak zákazníci mohou přizpůsobit doručení svým potřebám. Například změnit datum a místo doručení, přesměrovat si svou zásilku do libovolného odběrného místa DPD ParcelShop, poslat kurýrovi zprávu nebo si zvolit další případy, kdy chtějí o zásilce dostávat informace. Toto webové rozhraní je pro české zákazníky zcela přelomové a společnost DPD ho v tuto chvíli nabízí na českém trhu jako jediná.

Ondřej Vaňha, obchodní a marketingový ředitel společnosti DPD vysvětluje:

„DPD Kurýr je nová webová aplikace pro koncové příjemce zásilek. Sjednocuje všechny funkce dosud nabízené různými komunikačními kanály, jako jsou SMS, e-maily, web nebo klasické call centrum. Jedná se o výjimečný projekt, který výrazně ulehčí život našim klientům“, „Usnadní práci také majitelům e-shopů, kteří bez nutnosti integrace do košíku nabídnou příjemcům širší portfolio služeb a vyšší komfort doručení.“

Do budoucna by se měla nová aplikace stát platformou pro individualizovanou komunikaci s příjemcem. „Toto interaktivní prostředí umožní poměrně rychlý rozvoj a využívaní nových služeb. Již na druhou polovinu letošního roku chystáme zavedení dalších přelomových možností „ovládání“ své zásilky,“ naznačuje Ondřej Vaňha inovátorské plány společnosti DPD.

Do webové aplikace se můžete přihlásit

– na www.dpdkuryr.cz. Na www.dpd.cz/dpdkuryr se potom dozvíte, jak aplikace funguje v praxi.

Společnost DPD denně přepraví na 2,5 milionu zásilek

– čímž si vydobyla globální vedoucí postavení v poskytování zásilkových a expresních služeb. Společnost disponuje nejefektivnější logistickou sítí v Evropě a doručuje do 230 zemí světa. Zákazníci mohou vybírat z rozsáhlé nabídky vnitrostátních i mezinárodních zásilkových a expresních služeb, a to jak pro obchodní, tak spotřebitelské účely. Ve více než 800 lokalitách pracuje celkem 24 tisíc zaměstnanců a přepravu zajišťuje 18 tisíc vozů. Vlastníkem většinového podílu (83,32 %) je GeoPost Group, dceřiná společnost francouzské skupiny La Poste. Díky konsolidovanému obratu ve výši 3,668 mld. eur v roce 2011 se GeoPost stal druhým největším poskytovatelem expresních zásilkových služeb v Evropě. V České republice společnost působí od roku 1994 jako Direct Parcel Distribution CZ s.r.o. Počátkem roku 1995 se stala plnohodnotným členem mezinárodní sítě DPD. V Německu zaujímá společnost DPD vedoucí postavení na trhu s vnitrostátními i mezinárodními obchodními zásilkami. Zákazníci mohou využívat služeb zajišťovaných více 7,5 tisíci zaměstnanci a 7 tisíci vozy, které se pohybují mezi 75 logistickými sklady a 4 tisíci výdejnami.

 Zpráva společnosti Temper Communication a.s.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - K pětině smrtelných nehod chodců dochází na vyznačených přechodech

K pětině smrtelných nehod chodců...

Přestože vyznačený přechod na vozovce by měl být pro chodce zcela bezpečnou zónou, aktuální čísla ze statistik hovoří o opaku. Vysoký počet usmrcených chodců však nemá souvislost pouze...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Poprvé za volantem modelu CUPRA Formentor

Poprvé za volantem modelu CUPRA Formentor

Vývojový tým značky CUPRA sdílí své dojmy získané za volantem modelu Formentor, který zanedlouho vyjede i na české silnice Pět jízdních režimů umožní spolu s anatomickými sedadly...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Čtyři nezbytné asistenční systémy ve výbavě současných a budoucích automobilů

Čtyři nezbytné asistenční systémy ve...

Asistenční systémy usnadňují řidiči řízení vozidla a zvyšují bezpečnost cestujících Používání vyspělých bezpečnostních funkcí by mohlo v příštích 10 letech zachránit v Evropě...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CUPRA Formentor: „Proměnili jsme přírodu v barvu“

CUPRA Formentor: „Proměnili jsme...

CUPRA Formentor nabízí paletu tří exkluzivních barev inspirovaných přírodou: matné odstíny Petrol modrá, Magnetic šedá a Graphene šedá Příprava palety laků pro první CUV značky CUPRA...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai prodlužuje spolupráci s fotbalovou reprezentací, zaměří se na elektrifikované modely

Hyundai prodlužuje spolupráci s...

Úspěšná spolupráce Hyundai Motor Czech a české fotbalové reprezentace bude pokračovat. Automobilka s výrobním závodem v Nošovicích na Frýdecko-Místecku prodlužuje s Fotbalovou asociací...