Společnost AAA AUTO otevřela v Maďarsku nové pobočky v Szegedu, Pécsi a Székesfehérváru – cílem expanze je zvýšit nabídku na maďarském trhu na 1300 vozů

Celkový počet autocenter v Maďarsku se tím zvýšil na čtyři.

Skupina AAA AUTO Group tak nyní vykupuje a prodává ojeté vozy

– na čtyřech trzích v 39 lokalitách. Společnost plánuje další expanzi jak v Maďarsku, tak v ostatních zemích, kde působí. Nová pobočka v Szegedu, která zaměstnala 20 pracovníků, nabízí na ploše 4000 m2 až 250 vozů, autocentra v Pécsi a v Székesfehérváru zatím vozy pouze vykupují. Pobočka v Pécsi s plochou 7000 m2, která také s dvaceti zaměstnanci nabídne rovněž 250 aut, zahájí plný provoz na začátku října. Datum zahájení prodeje v Székesfehérváru zatím nebylo stanoveno, tato pobočka prozatím bude sloužit jako výkupní.

Generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová uvedla:

„Objem prodaných vozů v Maďarsku rychle roste. Loni jsme začínali s nabídkou čtyř set aut, letos v červenci to bylo již osm set. Proto jsme se rozhodli podpořit prodej a rozšířit naší nabídku otevřením nových autocenter. Expandujeme ovšem na všech trzích, kde působíme, s cílem dosáhnout letos počtu čtyřiceti poboček, který se otevřením hned tří v Maďarsku velmi přiblížil. Kromě expanze v Maďarsku zvažujeme ještě nové lokality v Polsku a zároveň rozšiřujeme stávající autocentra v České republice a na Slovensku.”

AAA AUTO vybralo nové pobočky v Maďarsku

– po dlouhodobém průzkumu a analýzách lokálních podmínek, a to zejména z hlediska dostatku kupní síly, množství konkurence či vhodného geografického umístění. “Na pobočkách Pécs a Székesfehérvár jsme se rozhodli zahájit provoz delším obdobím výkupu, abychom co nejrychleji rozšířili naší celkovou nabídku v Maďarsku z 800 vozů na 1300,” dodala Karolína Topolová.

V České republice AAA AUTO minulý týden zahájilo sezónní výprodej vozů

– se slevami až do výše 60 000 Kč na jeden automobil. „Máme nyní na skladě necelých osm tisíc vozů. Snížení cen se týká většiny z nich. Nejradikálnější je u cca 3500 vozů kombi a MPV, kterým zároveň končí jejich hlavní prodejní sezóna. Průměrné snížení ceny je zde o 20 %,“ uvedla Karolína Topolová.

Zdroj: Temper Communication,a. s. Praha

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Viditelnost na silnici je věcí všech účastníků provozu

Viditelnost na silnici je věcí všech...

Jízda či chůze v mlze, při silném dešti nebo v nočních hodinách jsou pro všechny účastníky silničního provozu situace se zvýšeným rizikem. Například u téměř čtvrtiny dopravních...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Design, technologie, nulové emise: Nová Kona Electric přichází s řadou vylepšení

Design, technologie, nulové emise: Nová...

Nový Hyundai Kona Electric přichází s čistším designem, zdůrazňujícím čistotu elektrické mobility Rozšířená bezpečnostní výbava, konektivita a praktičnost ve spojení s komfortem...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Logo znázorňující podstatu jména

Logo znázorňující podstatu jména

Peugeot S.A. („Skupina PSA“) a Fiat Chrysler Automobiles N.V. („FCA“) (NYSE: FCAU / MTA: FCA) dnes představily logo skupiny Stellantis, nového subjektu, který vzejde z jejich fúze 50:50. Logo...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Golf R přijíždí na start: Světová premiéra nejvýkonnějšího sériového Golfu všech dob

Nový Golf R přijíždí na start:...

TSI o výkonu 235 kW (320 k): Golf R zrychlí z klidu na 100 km/h za pouhých 4,7 sekundy R-Performance Torque Vectoring: Golf R sériově s novým pohonem všech kol Nový etalon jízdní dynamiky: Pohon...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hybridní vůz pro každou příležitost

Hybridní vůz pro každou příležitost

V prvním čtvrtletí roku 2020 vzrostly prodeje hybridních vozidel s možností vnějšího nabíjení v Evropě o 134 % Mezi klíčové faktory růstu v tomto segmentu patří všestrannost, trvalá...