Od světové premiéry ve Frankfurtu na podzim 1999 získala Škoda Fabia už celou řadu ocenění, čímž se stala nejúspěšnějším českým automobilem. Už v závěru roku 1999 ji německý časopis Bild am Sonntag obdaroval Zlatým volantem. V této anketě rozhodují o úspěchu vozidla novináři, automobiloví specialisté a veřejně známé osobnosti se vztahem k autům.
Kromě toho si Fabia vydobyla prvenství mj. v Rakousku (Auto 1), Velké Británii (What Car), Chorvatsku (Croat auto 2000), Slovensku apod. Vrcholem byl pak postup mezi pět finalistů nejprestižnější soutěže „Auto roku 2000“, v níž skončila třetí za Mercedesem Benz SL a Oplem Zafira.
Po všech těchto cenách jsme byli zvědavi, jak ohodnotí Škodu Fabia 1.4/50 kW Comfort bývalý úspěšný jezdec Škody Josef Srnský, kterému jsme vůz půjčili ke krátkému svezení. A tady je jeho názor: „Na pohled se mi karosérie příliš nezamlouvá, ale to je samozřejmě věc vkusu. Tím však nechci říct, že by snad byla ošklivá. Připomínku bych měl i ke čtyřramennému volantu, který mi příliš nesedí. U starších škodovek byl lepší. Naopak uspořádání a hlavně potom tvar přístrojové desky se mi zdá lepší než u Octavie. A jízdní vlastnosti? Ačkoliv jsem s vozem ujel jen pár kilometrů v normálním provozu, tak musím konstatovat, že se chová i při ostřejší jízdě v zatáčkách velice dobře. Motor se zvedá pěkně od spodu, ale bohužel ve vyšších otáčkách mu chybí trochu síly. Rovněž brzdy jsou nastaveny akorát, nemám rád jedovaté brzdy, které působí už při nepatrném sešlápnutí. Fabia je prostě pěkný rodinný automobil“.