Škoda Auto zvyšuje výrobní kapacitu nového modelu Octavia

Je to důsledek velkého zájmů zákazníku.

Prodej nové Octavie se u obchodníků Škoda Auto v České republice a v Německu naplno rozběhne od začátku června letošního roku. Pouze s krátkým časovým odstupem pak bude nový model postupně uveden na všech dalších evropských trzích.


První objednávky na novou Octavii začnou obchodníci přijímat již v nejbližších dnech. Předběžné ohlasy zákazníků přiměly společnost Škoda Auto přehodnotit původně plánovanou výrobní kapacitu 40 000 kusů nového modelu pro letošní rok a najít možnosti jak tento počet ještě navýšit.


I první ohlasy odborné veřejnosti hodnotí novou Octavii velice pozitivně. Například německý deník „Frankfurter Allgemeine Zeitung“ píše: „Tento hatchback se šikmou zádí nabízí za poměrně málo peněz hodně muziky – do všech směrů zvětšenou karosérii, dostatečné místo pro pět pasažérů a ještě bohatší prostor pro zavazadla. Na zadních sedadlech je přitom tolik prostoru pro nohy, že si posádka může dát dokonce koleno přes koleno. Vnitřek budí jasně hodnotnější dojem, použité materiály i jejich zpracování je na vysoké úrovni.“ Motoristický magazín „Auto Motor und Sport“ hodnotil vůz slovy: „S lacinými technologiemi se u nové Octavie nesetkáte. Naopak najdete zde poslední nejmodernější techniku za dobrou cenu. Šest centimetrů navíc Octavii vyloženě prospělo, a to i po optické stránce. Karoserie se šikmou zádí je protáhlejší a působí harmonicky.“ Další odborný motoristický časopis „AutoBILD“ doplňuje hodnocení slovy: „Mistři designu dovršili s Octavií své umělecké dílo, jehož nový vzhled dokonale využívá všech optických předností svého předchůdce. Octavia vypadá tak, že přesně naplňuje význam pojmu střední třída.“


Ještě před oficiálním uvedením na trh získala nová Octavie také první mezinárodní ocenění – byla vyhlášena „Autem roku v Srbsku a Černé Hoře“.


Nová Octavie se v současnosti vyrábí v pobočném závodě společnosti Škoda Auto ve Vrchlabí. V souvislosti se zvyšováním kapacity se výroba a montáž nového modelu postupně přesune ještě v průběhu letošního roku do mateřské továrny v Mladé Boleslavi.


Škoda Auto zaznamenává rovněž rostoucí zájem o stávající modely Fabia, Octavia a Superb. V dubnu letošního roku si vůz Škoda zakoupilo celkem 42 016 zákazníků, což je vůbec nejlepší dosažený měsíční výsledek v celé historii značky.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Lexus LBX a inovovaný UX se představují v národní premiéře

Nový Lexus LBX a inovovaný UX se...

Zbrusu nové SUV značky Lexus pod označením LBX a inovovaný model UX se zcela novým hybridním pohonem se v národní premiéře představily v luxusním prostředí resortu Chateau Mcely. Hlavní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Značka s rolí nekonvenčního vyzývatele odhalila nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon, které navážou na úspěchy svých předchůdců modernizovaným designem a mnoha vylepšeními. Nová CUPRA...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jarní tipy na skrytá místa u Prahy s Toyotou Prius

Jarní tipy na skrytá místa u Prahy...

Pokud hledáte cíl pro první jarní výlety, nevynechejte čtyři úžasná místa, která se skrývají nedaleko hlavního města. Vyrazili jsme na ně se zbrusu novou Toyotou Prius s plug-in hybridním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Range Rover Electric: Testován tak, aby byl lídrem

Range Rover Electric: Testován tak, aby...

Cíl je, aby se Range Rover Electric stal lídrem v oblasti elektrického pohonu, kultivovanosti a luxusního cestování. První prototypy se vydaly do několika lokalit s nejnáročnějšími podmínkami...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výjimečné partnerství: Závodní tým formule 1 se bude nově jmenovat Scuderia Ferrari HP

Výjimečné partnerství: Závodní tým...

Globální spolupráce dvou předních značek HP a Ferrari zahrnuje společný závazek k inovacím, výkonu a důvěře. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami....