
Smlouva mezi mladoboleslavskou automobilkou a pořádající agenturou Amaury Sport Organisation byla podepsána 2. března v rámci Ženevského autosalonu, kde Škoda Auto poprvé prezentuje novou generaci modelu Octavia.
V rámci plánu rozvoje na významných evropských trzích včetně Francie hledala společnost Škoda Auto spojení s vrcholnou mezinárodní sportovní událostí, která by doplnila velmi úspěšný projekt sponzoringu mistrovství světa v ledním hokeji. Divácká sledovanost cyklistické Tour de France (15 milionů diváků, 2 miliardy televizních diváků při televizních přenosech do 170 zemí), která se řadí na 3. místo hned za olympijské hry a mistrovství světa ve fotbale, přesně odpovídá ambicím a strategii značky Škoda.
Nové partnerství Škoda Auto s nejslavnějším cyklistickým závodem planety vstoupí v platnost již při letošním ročníku, který se jede od 3. do 25. července. Vedle pozice oficiálního partnera TdF se Škoda stala rovněž kmotrem bílého trikotu, který se uděluje nejlepšímu juniorovi na Tour de France. Kontrakt zahrnuje i dalších 11 cyklistických závodů organizovaných A.S.O.