ŠKODA AUTO rozšiřuje své služby konektivity o nabídky podle aktuální polohy auta

  • Řidiči vybraných modelů značky ŠKODA budou na základě aktuální polohy svého vozidla dostávat přes infotainment nabídky šité na míru od řady partnerských společností
  • Služba Marketplace se právě spouští v České republice a následně vstoupí i na další trhy

ŠKODA AUTO přidává do svého komplexního portfolia konektivity další atraktivní službu: řidiči vozů vybraných modelových řad značky ŠKODA v České republice mohou využívat palubní infotainment k přístupu k různým výhodným nabídkám na základě polohy jejich vozu.

Od prosince v České republice budou moci řidiči několika
modelových řad značky ŠKODA využívat infotainment
svého vozu a získat tak výhodné nabídky založené na
poloze. Následovat budou další trhy.

Tyto služby, založené na spolupráci s různými partnery, vychází z aktuální pozice vozu a dalších parametrů, jakými jsou stav paliva v nádrži nebo počasí venku. Infotainment tak například v případě potřeby doplnění paliva zobrazí nejbližší partnerské čerpací stanice a jejich dostupné individuální výhodné nabídky a slevy. Na základě stejného principu mohou řidiči vozů značky ŠKODA zajet do automyčky, v budoucnu budou informováni i o speciálních nabídkách supermarketů, hotelů, restaurací a mnoha dalších partnerů.

Andre Wehner, Chief Digital Officer ŠKODA AUTO, uvedl: „Jako Simply Clever Company pro nejlepší řešení mobility činíme maximum, abychom zvýšili přínos pro zákazníky. To platí i pro naše nové služby založené na aktuální poloze vozidla. Již od samotného počátku spolupracujeme s mnoha zajímavými partnery, abychom našim zákazníkům mohli hned od začátku poskytnout širokou škálu lokalizovaných nabídek na míru – což jim zaručí nejlepší možnou zákaznickou zkušenost. Využití dat a jejich kombinace s atraktivními nabídkami nám dává možnost přinášet nové digitální služby našim zákazníkům.“

Jakmile se řidič zaregistruje do aplikace Marketplace,
program analyzuje jeho návyky, trasy a každodenní rytmus. Poté mu
sestaví nabídky na míru – přizpůsobené jízdní situaci, ročnímu
období nebo dokonce počasí.

Sebastian Lasek, vedoucí oddělení konektivity ve společnosti ŠKODA AUTO, dodal: „Vytvořili jsme zcela nezávisle vlastní, novou platformu pro nabídky založené na poloze auta. Je to příklad inovativních služeb konektivity, které jsme už schopni poskytnout našim zákazníkům tím, že plně využijeme stávající technologie a chytře je propojíme.“

Aplikace Marketplace upozorní zákazníky značky ŠKODA na speciální nabídky a slevy prostřednictvím infotainmentu. Pokud auto například potřebuje doplnit palivo, infotainment upozorní řidiče na nejbližší partnerskou čerpací stanici a její výhodné nabídky. Nabídka se objeví na hlavním displeji vozu a řidič ji dotykem prstu přijme. Palubní navigace následně vypočítá nejlepší trasu na místo, kde je nabídka k dispozici. Než tam řidič dojede, přijde mu na mobil email s čárovým nebo QR kódem. Ten uživatel naskenuje při placení a tím nabídku uplatní.

Pokud je třeba doplnit palivo do vozidla, informuje
infotainment řidiče o speciálních nabídkách
dostupných na nejbližší partnerské čerpací stanici.
Navigační systém tam poté řidiče přímo navede.

Jeden z partnerů, kteří se do projektu zapojili a umístili své nabídky do nového digitálního prostředí Marketplace, je síť čerpacích stanic OMV. Zákazníci zde budou moci čerpat řadu výhod – slevy na paliva nebo zvýhodněné nabídky na nápoje.

Když trasa vede kolem partnerské čerpací stanice či supermarketu, jsou řidiči vozu značky ŠKODA upozorněni na dostupné speciální nabídky, které jim umožní rozhodnout se spontánně, zda chtějí například zajet na svůj pravidelný nákup. Infotainment v nabídkách zohledňuje nejen údaje o vozidle, jako například stav paliva, nýbrž také další parametry, jako jsou souřadnice GPS a informace o počasí. Na základě toho budou uživatelům vždy poskytovány ty nejužitečnější individuální návrhy dle místa, kde se aktuálně nachází.

Pokud trasa povede kolem supermarketu, zapojeného do
programu, dostanou řidiči značky ŠKODA upozornění na
speciální nabídky, které jim umožní spontánně se
rozhodnout, zda chtějí například udělat svůj týdenní nákup.

Aplikace je už teď k dispozici v nejnovějších verzích infotainmentu vozidel modelových řad SCALA, KAMIQ, SUPERB, KAROQ a KODIAQ. Další modely budou následovat. Zákazník musí před použitím služby aktivovat ŠKODA Connect a zaregistrovat se na ŠKODA Marketplace. Jakmile se řidič zaregistruje do aplikace Marketplace, program analyzuje jeho návyky, trasy a každodenní rytmus, aby mu sestavil nabídky na míru. Do té doby budou uživateli poskytovány obecné nabídky určené všem. Po „fázi učení“ trvající až tři týdny, pak aplikace zobrazuje nabídky specifikované pro jednotlivé uživatele na základě jejich zvyků, jízdní situace, ročního období nebo dokonce počasí. Kdykoli jsou k dispozici nové nabídky, je uživatel informován prostřednictvím palubního infotainmentu. Uživatel však nabídky může v aplikaci sám prohledávat a vybírat z nich.

Služba Marketplace začíná nejprve na domácím trhu ŠKODA AUTO, přičemž zahraniční trhy budou následovat. Mezi současné partnery patří řetězec čerpacích stanic OMV, provozovatel ručních automyček Automyčka Express a síť ovocných barů Fruitisimo. Seznam partnerů se neustále rozšiřuje. V budoucnu přibydou i hotely a restaurace. Více informací pro zájemce na Nabídky založené na poloze | ŠKODA AUTO a.s. (skoda-auto.cz)

 

Největší obchodní dům

automobilů v ČR

 

Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”

Kontakt:
AUTO JAROV, s.r.o.
130 00 Praha 3, Osiková 2
251 002 111
autojarov@autojarov.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Superb dostupná další pohonné jednotky včetně nového plug-in hybridu

Superb dostupná další pohonné jednotky...

Čtvrtá generace modelu Superb vstupuje na český trh v dalších variantách. Nabídku motorizací obohacuje výkonný zážehový motor 2,0 TSI, karosářskou verzi kombi lze nově objednávat i s...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Enyaq překonal hranici 200 000 vyrobených kusů

Enyaq překonal hranici 200 000...

Škoda Auto dosáhla významného milníku v rozvoji své strategie e-mobility: celkem vyrobila již 200 000 vozů Enyaq a Enyaq Coupé. Jubilejním vozem se stal bílý Enyaq Coupé Sportline, který sjel z...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vloni v Česku přibylo 6640 nových osobních bateriových elektromobilů

Vloni v Česku přibylo 6640 nových...

V České republice byl v roce 2023 zaregistrován historicky nejvyšší počet nových bateriových elektrických vozidel. Podle kategorií se jednalo o 6640 osobních vozidel, 353 lehkých užitkových...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Modernizované modely Scala a Kamiq přicházejí na český trh ve verzi First Edition

Modernizované modely Scala a Kamiq...

Dvojice kompaktních modelů značky Škoda přichází v inovované podobě. České zastoupení automobilky pro tuto příležitost připravilo speciální nabídku vozů Scala First Edition a Kamiq First...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Plzeňským zlatem do vedení poháru 2+

Plzeňským zlatem do vedení poháru 2+

XVII. ročník Lak Racing Rallye Plzeň přinesl dramatický a divácky zajímavý souboj o celkové vítězství od první až do poslední rychlostní zkoušky. Jedním z jeho protagonistů byla posádka...