ŠKODA AUTO pokračuje ve spolupráci s AMSP ČR, letos se stala partnerem projektu Rok nových příležitostí 2021

  • Spolupráce s Asociací malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) pokračuje, do jejího projektu Rok nových příležitostí 2021 se ŠKODA AUTO v České republice zapojuje v roli generálního partnera
  • Podpora malých a středních podniků v nelehké době – ŠKODA AUTO se aktivně zapojí do konferencí, webinářů a dalších činností AMSP ČR
  • Mladoboleslavská automobilka je generálním partnerem AMSP ČR od roku 2018, mezi členy Asociace jsou i autorizovaní dealeři ŠKODA AUTO

ŠKODA AUTO pokračuje ve spolupráci s Asociací malých a
středních podniků a živnostníků ČR, kterou zahájila v roce
2018. Letos se automobilka stává generálním partnerem
projektu Rok nových příležitostí 2021, který chce ukázat
malým a středním firmám i živnostníkům cesty ke zvládnutí
změn vyplývajících z krizového postcovidového období.

V letošním roce zahajuje Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR, jejímž je ŠKODA AUTO generálním partnerem, nový projekt s názvem Rok nových příležitostí. Má za cíl ukázat živnostníkům a malým a středním firmám cesty ke zvládnutí změn vyplývajících z náročného ekonomického období a inspirovat je k využití nových přístupů v podnikání. Rok 2021 bude nepochybně rokem velkých změn, na něž je nutné se adaptovat. AMSP ČR chce proto přinést nové myšlenky a pomoci s hledáním příležitostí. Asociace za tímto účelem uspořádá řadu konferencí, podcastů, webinářů, edukačních kampaní a dalších aktivit, přičemž do některých se přímo zapojí i tuzemské zastoupení automobilky ŠKODA.

ŠKODA AUTO pokračuje ve spolupráci s Asociací malých a středních podniků a živnostníků ČR, kterou zahájila v roce 2018. Letos se automobilka stává generálním partnerem projektu Rok nových příležitostí 2021, který chce ukázat malým a středním firmám i živnostníkům cesty ke zvládnutí změn vyplývajících z krizového postcovidového období. „Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR nás svými tématy oslovuje hned ve dvou rovinách. Živnostníci a podnikatelé tvoří významnou část našich zákazníků a kromě toho jsou malé a střední podniky páteří naší sítě autorizovaných prodejních a servisních míst. Po roce trvání nestandardní situace se můžeme podělit o zkušenosti ze spolupráce s těmito subjekty. Věřím, že pro členy asociace mohou být naše poznatky zajímavé a podnětné,“ vysvětluje zapojení české automobilky do projektu Rok nových příležitostí vedoucí obchodní organizace ŠKODA AUTO Česká republika Jiří Maláček.

Hlavní témata projektu jsou řešena ve 4 modulech. ŠKODA AUTO se bude tematicky podílet na 3 z nich. Modul II se věnuje novým přístupům k zákazníkům, k produktivitě a ke komunikaci s partnery. Představuje alternativní způsoby poskytování služeb v B2C a v B2B, nové formy komunikace se zákazníky, revizi produktového portfolia a nutnost jeho rozšíření. Modul III řeší řízení lidí na dálku, nové přístupy vedoucích a alternativní formy práce (práce z domova, zapůjčení zaměstnance, tipy, best practice, úskalí legislativy a podobně). Sem patří otázky motivace zaměstnanců, zvyšování jejich digitální gramotnosti nebo řešení konfliktů. Modul IV se zabývá marketingovými a technologickými trendy, jako jsou influencer marketing, využívání interaktivního marketingu, virální kampaně, digitální transformace, personalizace v digitálním obsahu, přínos 5G technologií, využití umělé inteligence či kybernetická bezpečnost. „Digitalizace je pro ŠKODA AUTO Česká republika zásadním tématem posledních let. S autorizovanými partnery se usilovně věnujeme jak proměně a digitalizaci prodejních prostor, tak rozšiřování a digitalizaci prodeje samotného. Naše zkušenosti jsou aplikovatelné i na podnikání členů asociace,“ doplňuje Miroslav Holan, vedoucí rozvoje prodejní sítě ŠKODA AUTO Česká republika.

Rok nových příležitostí 2021 naplňuje cíle udržitelného rozvoje. AMSP ČR se svou činností v tomto projektu soustředí na vyšší ekonomickou produktivitu, a to především zaměřením na odvětví s vysokou přidanou hodnotou a na procesy, které podporují vznik a růst mikropodniků i malých a středních firem. Tím přispívá k podpoře trvalého a udržitelného hospodářského růstu. Asociace byla založena v roce 2001 a od té doby se stala hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR. Zastřešuje malé a střední podniky, živnostníky a dále spolky, cechy i sdružení zastupující konkrétní profesní zájmy malých podnikatelů. Prostřednictvím odborných výborů je připomínkovým a podpůrným místem zejména pro novou legislativu, dále pro exportní politiku, výzkum, vývoj a inovace, financování, daně, sociální politiku, dotace a vzdělávání. Její hlavní aktivity směřují do 10 skupin malého a středního podnikání: digitalizace v podnikání, začínající podnikatelé, rodinné firmy, řemeslníci, ženy v podnikání, obchodní provozovny, malé restaurace, drobní pěstitelé, podnikatelé na venkově a podnikatelé ve věku 55+.

 

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Největší obchodní dům

automobilů v ČR

 

Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”

Kontakt:
AUTO JAROV, s.r.o.
130 00 Praha 3, Osiková 2
251 002 111
autojarov@autojarov.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Škoda dodá Policii ČR 352 nových Kodiaqů

Škoda dodá Policii ČR 352 nových Kodiaqů

Policie ČR omlazuje vozový park. Do konce letošního roku převezme 352 vozů Škoda Kodiaq II. generace. Prvních 51 kusů už bylo předáno na polygonu automobilky Škoda Auto v Úhelnici u Mladé...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Superb dostupná další pohonné jednotky včetně nového plug-in hybridu

Superb dostupná další pohonné jednotky...

Čtvrtá generace modelu Superb vstupuje na český trh v dalších variantách. Nabídku motorizací obohacuje výkonný zážehový motor 2,0 TSI, karosářskou verzi kombi lze nově objednávat i s...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Enyaq překonal hranici 200 000 vyrobených kusů

Enyaq překonal hranici 200 000...

Škoda Auto dosáhla významného milníku v rozvoji své strategie e-mobility: celkem vyrobila již 200 000 vozů Enyaq a Enyaq Coupé. Jubilejním vozem se stal bílý Enyaq Coupé Sportline, který sjel z...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vloni v Česku přibylo 6640 nových osobních bateriových elektromobilů

Vloni v Česku přibylo 6640 nových...

V České republice byl v roce 2023 zaregistrován historicky nejvyšší počet nových bateriových elektrických vozidel. Podle kategorií se jednalo o 6640 osobních vozidel, 353 lehkých užitkových...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Modernizované modely Scala a Kamiq přicházejí na český trh ve verzi First Edition

Modernizované modely Scala a Kamiq...

Dvojice kompaktních modelů značky Škoda přichází v inovované podobě. České zastoupení automobilky pro tuto příležitost připravilo speciální nabídku vozů Scala First Edition a Kamiq First...