Vůbec nejstarší účastník byl právě z Dánska: Jak Erik Madsen, který se narodil v roce 1924! Největší počet srazů – a to 26 – absolvoval Morgen a Doris Peters, manželé z Dánska, kteří na letošní sraz ve Vrchlabí přijeli z Dánska se svou Felicií Combi.. V soutěži nejkrásnějších vozů, kterých bylo vybráno 27, bylo 5 z Dánska: jedna Škoda Felicie kabriolet a čtyři Škoda Favorit.
V Dánsku byl klub Škoda založen v roce 1974, kdy se skupina Dánů vracela z prvního setkání Škoda v Doksách. Protože počet členů Danish Škoda Club dosáhl na začátku 90 let již přes 300 rodin, byly založeny tři nezávislé skupiny Škoda klubů podle jednotlivých hlavních regionů Dánska. V regionálních klubech probíhá intensivní činnost: dánští fandové značky Škoda se ve svém volném čase často setkávají, debatují, restaurují Škodovky a pěstují různé záliby. Velmi dobrá je spolupráce s importérem Škodovek firmou Pradan. Jednotliví dealeři připravují večery o vozech Škoda, na kterých podávají informace o posledních novinkách a přednášky a servisu a drobných opravách.
Hlavní událostí však zůstává pro dánské fandy každoroční mezinárodní setkání Škoda Tour, které zorganizovali Dánové s velkým úspěchem v roce 1991, znovu pak v následujícím roce 1992. V roce 1999 proběhl vzhledem k 25. výročí založení dánského Škoda Autoklubu Škoda Tour opět v Dánsku a to v červnu v Hampen. Zúčastnilo se ho 293 příznivců značky Škoda z 8 zemí Evropy. Bohatý program a organizace byly bez chyby a tak všichni Dánové hrdě a rádi vzpomínají na proběhlý Škoda Tour 1999 v jejich zemi.
A ještě bych vás rád informoval o jedné mimořádně radostné skutečnosti: 8. srpna 1998 po usilovné práce tří nadšenců bylo otevřeno v Dánsku Škoda muzeum Glamsbjerg, Noergade 33. V muzeu je 25 Škodovek, z toho nejstarší čtyřdveřová Škoda Popular z roku 1937. O muzeum je velký zájem, navštívilo jej řada známých osobností a příznivců značky Škoda z mnoha zemí.
Velmi potěšilo fandy z muzea, když prostřednictvím Škoda Autoklubu z Mladé Boleslavi dostali Škodu STW 1202 od pana Matulíka ze Zlína. Dánové nám vyprávěli, jak vůz převáželi ze Zlína, převozu vozu se zúčastnil i jeden novinář z Dánska. Když přijeli k panu Matulíkovi do Zlína, zjistili, že vůz, který měl najeto pouze 45 000 kilometrů, nebyl již 21 roků nastartován. Zamontovali novou baterii, nalili benzin a motor se normálně po dvou otáčkách rozběhl. Bohužel spojka byla dlouhým stáním zarezlá. Škodovku tedy přetáhli 247 kilometrů na laně do Kvasin, kde jejich kamarád spojku v noci opravil. Po krátkém spánku vyjeli na cestu a bez jakýchkoliv poruch ujeli 1 700 kilometrů a tak již druhý den stála Škoda 1202 STW v Muzeu v Dánsku.
Dánský Škoda Klub měl dokonce i členy z Norska a Švédska. Minulý rok však norští členové založili vlastní klub, který má v současnosti asi 50 členů. Dánský Škoda Klub nám sdělil, že má spolupráci s příznivci značky Škoda z mnoha zemí: od Německa až po Austrálii a Kanadu. Ke komunikaci využívá zvláště do vzdálenějších zemí především internet.