Pro zákazníka tak odpadá nutnost dokazovat, že vada existovala už v okamžiku koupě ojetého vozu. Konstrukční části, jejichž opravy lze v rámci záruky hradit, zahrnují v podstatě celé vozidlo.
Nízké ceny ojetých automobilů bývají často vykoupeny rizikem možných budoucích nákladů na odstranění skrytých nebo nově vzniklých vad a poruch. U vozidel z auto-plus nyní mohou zákazníci tuto nejistotu zcela eliminovat a pořídit si záruku na ojeté auto podobně, jako kdyby bylo nové.
Největším partnerem auto-plus je pražská společnost Auto Jarov, která minulý týden otevřela nový autosalon s nabídkou více než 100 zánovních a referentských vozů:
Nastane-li situace, kdy je nutná oprava, vydá se majitel automobilu za prodejcem auto-plus, a ten již vše ostatní zařídí. Cena opravy je pak buď celá, nebo z velké části hrazena právě ze Záruky auto-plus.
Ze záruky jsou vždy kompletně kryty mzdové náklady na opravu a příslušný podíl materiálových nákladů na náhradní díly. U vozidel s nejvýše 100 000 najetými kilometry jsou materiálové náklady hrazeny 100%, do 120 000 km činí spoluúčast majitele vozu 20 %, do 140 000 km 40 % a nad tuto hranici 60 %.
Záruku auto-plus je možné po vypršení garanční doby prodloužit o dalších 12 měsíců a takto neustále pokračovat až do najetí 150 000 km nebo do stáří vozidla 5 let od první registrace.
Partnerem auto-plus pro poskytování záruky je pojišťovna CarGarantie, která před více než 35 lety zavedla jako první poskytovatel záruku na ojeté vozy v Německu. Záruka auto-plus je platná v zemích střední a západní Evropy.
Vzhledem k vysoké kvalitě vozů prodávaných v síti auto-plus je jen velmi málo vozů, na které není možné uzavřít smlouvu o záruce.
Záruky auto-plus mohou také využít všichni zákazníci, kteří nakupují ojetý automobil přes leasingovou společnost ŠkoFIN. Pro ně byl vytvořen speciální auto-plus finanční produkt, v jehož rámci je záruka na ojetý vůz již obsažena.