Další růst skupina podpoří otevíráním nových poboček, inovacemi, posílením nabídky v nových segmentech a přípravou na elektromobilitu
Síť autocenter AAA AUTO, provozovaná skupinou AURES Holdings, v těchto dnech dosáhla celkového historického počtu 2,2 milionu zákazníků na výkupu a prodeji. Počet je za celou skupinu, která v současné době provozuje 46 poboček v České republice, na Slovensku, v Maďarsku a Polsku, a za téměř 27 let její existence. Jen letos skupina vykoupí přes 83 000 vozů a stejný počet prodá.
„V procentuálním vyjádření roste počet zákazníků, kteří u nás uzavřeli výkupní nebo prodejní obchod nejrychleji v Polsku. Zatímco minulý rok jsme zde na výkupu a prodeji obsloužili celkem zhruba 12 000 lidí, letos již bude téměř 18 000, to je růst o padesát procent. V České republice to loni bylo necelých 94 tisíc, letos čekáme až přes sto tisíc,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka a předsedkyně představenstva skupiny AURES Holdings, která provozuje mezinárodní síť autocenter AAA AUTO.
Ke kontinuálnímu zvyšování počtu zobchodovaných vozů, který v rámci celé skupiny rok k roku vzrostl o desetinu, podle ní vede několik faktorů. „Je to jistě rozšiřování naší pobočkové sítě a zvedání kapacity stávajících autocenter, ale také expanze v nových sektorech. Tam zaznamenáváme nejvyšší růst v oblasti obchodu se zánovními vozy. V České republice tvoří tento segment již pětinu našich prodejů, rychle rosteme i na Slovensku. Úspěšní jsme se zaváděním této nabídky i v Polsku a Maďarsku. K nové skupině zákazníků se dostáváme i díky nové značce investičních vozů Mototechna Classic nebo prostřednictvím autopůjčovny Mototechna Drive,“ vysvětlila Karolína Topolová.
V roce 2019 skupina kromě několika autocenter v Polsku otevře po více než dvou letech novou pobočku AAA AUTO také v České republice a v Maďarsku. Koncem roku 2019 by tak měla síť AAA AUTO zahrnovat 50 autocenter, tedy nejvíce v historii. „Pokud se splní náš prodejní cíl pro příští rok, znamenalo by to zvýšení historického počtu zákazníků o dalších dvě stě tisíc a dosažení hranice dvou a půl milionu klientů někdy v prvním pololetí roku 2020. Vzhledem k tomu, že letos obsloužíme téměř 170 tisíc lidí, je to při růstu na úrovni trhu, podpořeném navíc rychlou expanzí a inovacemi dle mého odhadu poměrně realistický cíl,“ věří Karolína Topolová. Kromě expanze pobočkové sítě a inovací vidí skupina další prostor k růstu prodejů také v zaměření na vozy s alternativními pohony. „Proto jsme také minulý měsíc otevřeli pro tyto automobily na naší největší pobočce v Praze specializovanou sekci Mototechna EcoDrive. Tuto sekci budeme postupně budovat i na ostatních pobočkách,“ dodala Karolína Topolová.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií