Lidé v českých městech porovnávali Huyndai s konkurencí
Zájemci o koupi vozu tak měli možnost porovnat v mnoha tuzemských městech nový rodinný vůz Hyundai i20 s přímou konkurencí, konkrétně modelem Škoda Fabia.
Roadshow volně navazovala na předloňskou akci Hyundai se srovnání nebojí při níž prodejci značky nabídli zájemcům přímé srovnání modelu Hyundai i30 s mladoboleslavskou konkurencí a která vyvolala u veřejnosti velkou pozornost. A také významně rozšířila počet spokojených zákazníků značky Hyundai. Letošní akce byla koncipována podobně, místo v showroomech se však konala u nákupních a obchodních centry, tedy ještě blíž k zákazníkům. „Navštívili jsme sedmadvacet měst po celé České republice a celkem se na naši roadshow přišlo podívat více než dva tisíce lidí, kteří absolvovali bezmála dva a půl tisíce testovacích jízd. Mohli tak mimo jiné v praxi poznat jedinečný H-faktor vozů Hyundai, který v sobě snoubí špičkovou kvalitu, dynamické jízdní vlastnosti, skvělý design, ušlechtilé materiály a nadstandardní výbavu,“ upřesnil Miloš Adámek, PR manažer Hyundai Motor Czech s tím, že 1836 jízd bylo v modelu i20. Právě tento model byl hlavní hvězdou celé show a zájemci měli možnost ho v testovací jízdě porovnat s konkurencí od Škodovky.
Obě automobilky totiž v současnosti vévodí žebříčku v počtu prodejů fyzickým osobám (domácnostem)
Za první čtyři měsíce letošního roku si právě domácnosti nejvíce registrovaly osobní vozy Škoda (4 693 vozů) a Hyundai (3 027 vozů). Dalšími značkami v pořadí jsou Dacia (1 271 vozů), KIA (1 153 vozů) a Volkswagen (958 vozů).
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.