Pokles pouze 6% v počtu registrací vozů BMW je mírný a nižší než pokles původně očekávaný.
Celkem bylo značky BMW zaregistrováno 2 938 vozidel, což je o pouhých 196 méně než v roce 2008. Počet zaregistrovaných vozů MINI byl 85.
Nejúspěšnějším modelem značky BMW bylo v roce 2009 BMW řady 3 s počtem 623 vozů. Druhým v pořadí se stalo BMW X5 se 484 registrovaných vozů a třetím nejúspěšnějším modelem bylo v loňském roce BMW X6 se 443 vozy.
Klíčem k úspěchu značky BMW jsou zejména inovativní technologie a emoce vzbuzující design a dynamika, kterou vozy BMW klientům nabízí.
Na úspěchu značky se rovněž podílí nová koncepce komunikace zaměřená na samotného zákazníka a na skutečnou radost z jízdy. „Naše nová kampaň nazvaná Joy is BMW (Radost je BMW) nám pomohla zvýšit klientskou poptávku, zejména pak ke konci roku 2009,“ říká Martin Saitz, generální ředitel společnosti BMW Group Česká republika. A dodává: „Kontinuální komunikační strategie je pro nás důležitá jednak z hlediska prodejů, ale také z hlediska image značky.”
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií