Nový designérský styl ztělesňuje progresivní hodnoty značky Audi v exteriéru i interiéru.
Audi, vedoucí značka v oblasti automobilového designu
– vstupuje do nové éry designu s rukopisem nového šéfdesignéra Marca Lichteho. Pro pětačtyřicetiletého Lichteho, který převzal v únoru 2014 odpovědnost za design značky Audi, mají velký význam klíčové kompetence značky: sportovní charakter, lehká konstrukce a pohon všech kol quattro. Marc Lichte vyjadřuje v novém designérském stylu velmi emocionálním způsobem technické kompetence a nekompromisní produktovou kvalitu značky Audi. Design tak ještě výrazněji zrcadlí progresivní techniku.
Marc Lichte
– se narodil 9. srpna 1969 v Arnsbergu, ve vestfálském regionu Sauerland. V roce 1996, už během studia designu dopravních prostředků na vysoké škole v Pforzheimu, zahájil svou kariéru ve společnosti Volkswagen AG. Z pozice designéra exteriéru se stal v roce 2006 vedoucím designérského studia pro exteriér. Marc Lichte pracoval u značky Volkswagen mimo jiné na sériově vyráběných modelech Golf 5, 6 a 7, Passat 6, 7 a 8, Touareg a Phaeton.
Skupina Audi dodala v roce 2013 svým zákazníkům 1 575 500 vozů.
Mezi nejúspěšnější modely patří Audi A3 (kombinovaná spotřeba paliva v l/100 km: 7,1 – 3,2; kombinované emise CO2 v g/km: 165 – 85), které bylo mezinárodní novinářskou porotou zvoleno „Světovým autem roku 2014“ („World Car of the Year 2014“). Společnost AUDI AG je aktivní na více než 100 světových trzích a vyrábí automobily Audi v německém Ingolstadtu a Neckarsulmu, maďarském Györu, belgickém Bruselu, v Bratislavě na Slovensku, v Martorellu ve Španělsku, v závodě Kaluga v Rusku, indickém Aurangabadu, čínském Changchunu a indonéské Jakartě. Od konce roku 2013 jsou vozy s logem čtyř kruhů vyráběny navíc v čínskému Foshanu, v roce 2015 bude následovat zahájení výroby v brazilském São José dos Pinhais a v roce 2016 také v mexickém San José Chiapa. Společnost AUDI AG plně vlastní pobočky např. quattro GmbH v Neckarsulmu, Automobili Lamborghini S.p.A. v Sant´Agata Bolognese v Itálii a italského výrobce sportovních motorek Ducati Motor Holding S.p.A. (Boloňa, Itálie). V současnosti Audi celosvětově zaměstnává více než 76 000 lidí, z toho více než 53 400 v Německu. V letech 2014 až 2018 plánuje značka se čtyřmi kruhy investovat celkem 22 miliard EUR zejména do nových produktů a trvale udržitelných technologií. Značka Audi si je vědoma své společenské odpovědnosti a do svých aktivit strategicky zakotvila princip trvalé udržitelnosti, který je používán pro procesy a produkty. Dlouhodobým cílem je mobilita s neutrální bilancí emisí CO2.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.