Renault Megane Grandtour:
Renault Megane Sedan:
Po modelech Mégane coupé-cabriolet a Scénic II vystavených ve světové premiéře na ženevském autosalonu v březnu 2003, světové premiéře další z modelové řady Megane na dubnovém mezinárodním autosalonu v Barceloně verze Grandtour a Sedan a po tří- a pětidveřových verzích již uvedených na český trh jde o šest ze sedmi karosérií programu, prezentovaných v krátkém časovém úseku. Tyto nové verze potvrzující koherenci výrobního programu Mégane II umožní rozšíření jeho klientely v segmentu M1. Každá z těchto modelových verzí vyjadřuje silnou osobitost uprostřed segmentu, který je tradičně konzervativní.
Nové modely Mégane Grandtour a Mégane sedan využívají předností řady Mégane II, pokud jde o bezpečnost, komfort, prostornost a dynamické chování. Do konce roku 2002 vyrobil Renault přes 650 000 vozů Mégane Classic a Mégane Combi. Dá se předpokládat, že i nové modely Mégane Grandtour a Mégane sedan dosáhnou v prodeji stejný anebo ještě větší úspěch.
Mégane Grandtour se zřetelně hlásí k příbuzenství s Lagunou Grandtour, od níž přebírá vlastnosti “touring“. Dynamická linie tohoto vozidla je zdůrazněna protaženými liniemi, designem vertikálních zadních světel, 17 palcovými koly a střešními lištami. Pokud jde o Mégane Sedan, vyjadřuje moderní interpretaci lišící se od tvaru tradiční karosérie. Celkový charakter tohoto vozidla, vnitřní parametry a vysoce kvalitní provedení vnitřního prostoru dodávají vozidlu kvality vozidla vyšších tříd.
Mégane Grandtour a Mégane Sedan se mohou pochlubit výrazným designem a komfortem vnitřního velkoryse pojatého prostoru. Na rozdíl od většiny vozidel typu „kombi a 4-dv.“ na trhu, jejichž rozvor a rozměr zadních dveří jsou stejné jako u sedanu, Mégane Grandtour a Mégane Sedan mají delší rozvor, čímž je zvětšen prostor pro cestující na zadních sedadlech. Prostor v oblasti kolen na zadních sedadlech (23 cm) je jedním z největších v dané kategorii. Zadní dveře, významně prodloužené ve srovnání s běžným sedanem, rovněž umožňují pohodlnější přístup do vozidla.
Objem zavazadlového prostoru je u modelu Megane Grandtour 520 litrů, tedy značně větší než u předchůdců těchto vozidel. Zavazadlový prostor se pak může zvětšit až na 1600 litrů.
Mégane Grandtour a Mégane Sedan budou již od svého uvedení na trh disponovat širokou škálou úsporných a vysoce výkonných motorů a převodovkami nové generace. Benzínová řada bude zahrnovat motory: 1.4 16v s výkonem 98 k, 1.6 16v 115 k a 2.0 16v 136 k. Řada turbo Diesel Common Rail bude bude nabízena s motory 1.5 dCi s výkonem 80 k a 100 k a 1.9 dCi 120 k, s nejvyšším točivým momentem 300 Nm. Tyto motorizace budou spojeny s pěti- a šestirychlostními ručními převodovkami. Motory 1.6 16v, 2.0 16v a 1.5 dCi 100 k budou rovněž k dispozici s automatickou převodovkou proactive s impulsním ovládáním.
Grandtour a Sedan, profitující z expertizy Renaultu v oblasti pasivní bezpečnosti, budou vybaveny tou nejvyšší úrovní bezpečnosti. Tato vozidla, odvozena od modelu Megane 5dv., oceněného 5 ***** v testech Euro Ncap v r. 2002, disponují zesílenou konstrukcí přizpůsobenou zvýšené hmotnosti zadní části.
Verze Grandtour a Sedan, jako ostatní modely řady Mégane II, spojují know-how Renaultu v oblasti komfortu a inteligence řešení podmínek řízení. Svědčí o tom inovační strukturální řešení, jako např. úložný prostor v podlaze. Mégane Sedan rovněž nabízí možnost většího sklopení zadního opěradla (+27°) a v neposlední řadě protisluneční clony v zadní části. Dosud nevídané protisluneční clony v zadních dveřích těchto dvou modelů kompletují četná komfortní vybavení, která tato vozidla řadí na úroveň vyšší třídy.
Mégane Grandtour a Mégane Sedan, které jsou skutečným koncentrátem všech inovací převzatých z vozidel vyšší třídy, nabízejí, podle jednotlivých verzí, technologická vybavení určená k jednoduchému ovládání a přispívající k pohodě užití a samozřejmě i bezpečnosti při jízdě..
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií