Celkem dvě stovky pořadatelů připravily tratě situované do míst kde před 38 lety startovala první Rallye Liberec.
Celá soutěž měla 9 rychlostních zkoušek z nichž první začínala na okraji Vratislavic nad Nisou.
Slavnostní start před zaplněným náměstím Dr. E. Beneše v Liberci provedl vítěz z roku 1974 a skutečná legenda pan Jiří Berger.

Soutěžilo se v osmi kategoriích.
Nejpočetnější startovní pole měly legendy jejichž výsledky byly zvýhodněny koeficeienty. Nelze se divit vítězství posádky Hybner – Kujan s vozidlem Trabant 601, která dosáhla průběžného času 45:55,7 což po přepočtu znamenalo 33:31,7 min. po 9 RZ. Vítězové kategorie V Rohlena – Gregor s vozidlem Škoda 130 LR dosáhli času 39:50,4. V kategorii H3 byli nejúspěšnější posádkou Novák – Randa na voze Škoda 1000 MB dosaženým časem 46:52,9 po 15 s penalizaci a v kategorii H6 na stupeň nejvyšší vystoupala polská posádka Miziak – Jurecki jedoucí s Mercedes Benzem 190E 2,3-16 a časem 41:11,3s.
První místo v kategorii A1 obsadila posádka Kovář – Preisler se Škodou Felicií časem 39:53,0 po 30 s penalizaci, A2 vyhráli Plašil – Bárta na vozidle Honda CRX časem 38:08,3 a kategorii A3 vyhrála posádka Zelenka – Zelenka s naftovou Škoda Fabií TDI RS.
Absolutními vítězi podniku zařazeného do RALLYE CUPu a první tři místa v kategorii A4 obsadili

- 1. Štěpán Zabloudil – Martin Pecina s vozem Subaru Impreza WRC kit časem 36:25,0
- 2. Jiří Grim a Radek Novosád na Subaru Impreza Sti jejichž dosažený čas 37:48,7 byl zatížený 30 s penalizací
- 3. Petr Nešetřil – Hynek Středa a jejich Mitsubishi Lancer Evo IX dosaženým časem 37:53,7.
Oceněna byla i nejúspěšnější smíšená posádka Jan Vonka – Kamila Panáčková jedoucí v kategorii A4 s vozem BMW M3, která dojela v absolutním pořadí na 9. místě.

Celkový velmi příznivý dojem ze soutěže, jejíž slavnostní vyhlášení se konalo v Kulturním domě 101010 Vratislavice nad Nisou, byl umocněn slunečným podzimním počasím a báječnou diváckou kulisou.