Společným rysem letošního Česko-rakouského mistrovství v rallycrossu je nízký počet účastníků v jednotlivých divizích, a tak se často soutěží jen o poloviční body. Pokud by však nestartovali rakouští jezdci, kterých oproti minulým letům také ubylo, potom by byla situace ještě horší.
První divizi vede s přehledem ing. Václav Pech s loňským Fordem Escort Pavla Koutného. Sice vyhrál pouze jeden závod, ale dvakrát dojel druhý i třetí. Jednou prohrál s Höllerem, který sice už nejezdí, ale přesto jednou oprášil ještě svojí Lancii a nenechal si v červenci ujít rallycross ve své oblíbené Sedlčanské kotlině. Podruhé nestačil Pech na Pavla Koutného, kterému při posledním závodě v Sedlčanech konečně, poprvé v letošní sezóně, fungoval jeho Ford Focus. Ovšem ani jeden z těchto jezdců nemůže Pecha ohrozit, pouze snad vítěz prvního závodu Josef Iro startující s Lancií Delta právě po Pechovi a spíš už jen teoretickou šanci má Peter Ramler s VW Golf. Ten se stal společně se Soukupem (Ford Escort) a Jirovcem obětí hromadné havárie hned po startu finále posledního závodu. Po ní ani jeden z jezdců do opakovaného finále nenastoupil, neměli ani s čím.
Určitým zklamáním jsou zatím výkony Jiřího Jirovce a jeho výkonné Škody Octavia WRC. O tom, že jeho vůz má sílu svědčí čas z měřeného tréninku v Sedlčanské kotlině, kde za nejrychlejším Koutným zaostal pouze o jednu setinu sekundy. Jenže v závodě se už Jirovcovi tolik nedaří. V konkurenci „čtyřkolek“ se statečně drží se škodovkami Marek Zeman a Dalibor Moravec. Jejich souboje se silnými stroji se divákům líbí.
V druhé divizi si to o titul rozdávají „evropané“ Pavel Novotný s Citroënem Xsara a Jaroslav Kalný s Peugeotem 306. Zatím je Kalný, který vyhrál tři závody, druhý za Novotným, jenž má na svém kontě kromě jednoho zlatého věnce více lepších výsledků. Nejméně bodů oba získali v Sedlčanech, kde pro technickou závadu nejdříve odpadl z druhého místa Kalný a během chvilky jej z vedoucí pozice následoval Novotný. Pro první úspěch si tak dojel Jiří Formánek s Peugeotem 306, který tak poskočil na 4. příčku za Josefa Pergla jenž sbírá „pouze“ 4. až 6. místa. V této divizi zatím bodovalo deset jezdců, když Vlastimil Boháček dal letos přednost Evropě a doma se proto neukazuje a Častoralův Seat Ibiza zatím na konkurenci nestačí.
To co platí o druhé divizi, doslova a do písmene platí také o divizi 1400. Jen krůček od titulu je Miroslav Sýkora (Peugeot 106), který sice čtyři závody vyhrál, ale protože jeden vynechal, tak je zatím druhý za Jaroslavem Marchalem (VW Polo), jenž s jedním vítězstvím a čtyřmi druhými místy bodoval ve všech závodech. O třetí příčku zřejmě svedou souboj ještě Václav Veverka (Peugeot 106) s Karlem Moravcem (Citroën AX), kteří se společně s Miroslavem Jindrou v posledním závodě zapletli do hromadné havárie, čímž přišli o možnost bojovat o přední místa.
Překvapivě nejvíce jezdců se schází v divizi H, tzn. vozů s prošlou homologací. Na tom mají hlavně zásluhu rakouští jezdci, proti kterým pak nastupují zpravidla tři naši a ti také překvapivě vedou průběžnou klasifikaci. Do boje o celkové prvenství mohou zasáhnout ještě první čtyři jezdci, tzn. Miroslav Menzel (Ford Sierra), Vladimír Valenta (Ford Sierra), Wolfgang Peterseil (Audi quattro) a Petr Pomahač (VW Golf).