Renault Mégane v provedení kombi se bude vyrábět v závodě Bursa, který již od září 1997 montuje verzi Mégane Classic, se stejným standardem kvality, jaký platí v ostatních závodech Renault v Evropě. Již šestá karosářská verze vozu Mégane bude nejprve nabízena v Turecku, kde musí Renault posílit svou pozici první firmy na trhu vozů kombi s 50% nově přihlašovaných vozů této kategorie,dosud dosahovanými s modernizovanou verzí kombi Renault 12.
S počtem 34 000 přihlášených vozů v roce 1997 představuje trh kombi nižší střední třídy 11% tureckého trhu a je zde v provozu velký počet starých vozů. Turecký trh osobních a lehkých užitkových vozidel, na kterém Renault v roce 1997 vede s podílem na trhu více než 21%, je pro podnik jedním z hlavních směrů růstu mimo země EU, což je také důvod, proč bude nový model uveden na trh nejprve zde.
I v zemích EU dále roste prodej kombiků nižší střední třídy, v Itálii 1997 to bylo 22% nově registrovaných vozů nižší střední třídy, ve Švýcarsku 25% a v Německu 23%. Kombi Mégane má dostatečný prostor pro cestující a velký prostor pro náklad. S délkou netto 4,41 m nabízí kombi Mégane nejlepší poměr mezi prostorem pro posádku a pro náklad ve své třídě. Užitečný objem je přes 1,6 m3 .
Mégane na bázi Mégane Classic (třídilná karoserie) nabízí specifické designérské zpracování v zadní části, které dodává novému vozu zvláštní elegance a přitom zajišťuje maximální vnitřní prostor. Kombi Mégané nabídne stejně výhodný poměr mezi cenou, výbavou a provozními náklady jako ostatní vozy řady Mégane.
Vozem Megane kombiRenault rozšířil nabídku vozů s velkým vnitřním prostorem, Megane kombi se řadí po bok vozů Kangoo, Scenic, Laguna kombi a Espace.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií