Divize Značky
– pod vedením p. Jean-Marc Gales má za úkol posílit obchodní efektivitu skupiny. Do této divize spadají obě značky Peugeot a Citroën a všechny jejich obchodní aktivity: prodej, poprodejní servis, marketing a služby. Tato organizační struktura umožní mimo jiné výraznější odlišení obou značek a současně sdílení nejlepších metod.
Mezi nejdůležitější články této divize patří:
- Automobiles Peugeot pod vedením p. Jean-Marc Gales
- Automobiles Citroën pod vedením p. Frédéric Banzet
- Korporátní marketing pod vedením p. Christian Peugeot
- Servis a náhradní díly pod vedením p. Daniel Marteau
- Obchodní síť patřící přímo pod značky Peugeot a Citroën pod vedením p. Jean-Claude Play
- Elektrické vozy pod vedením p. Ayoul Grouvel
- Automobilový sport pod vedením p. Olivier Quesnel
- Motocykly Peugeot pod vedením p. Pierre-Louis Colin
Divize Plánování a automobilové strategie
– pod vedením p. Grégoire Olivier pokračuje v náplni divize Plánování a přibírá navíc sekci Automobilové strategie. Posláním této divize je vytvořit budoucí strategii skupiny v oblasti produktu, technologií a výroby. Projekt Rusko bude spadat do působnosti oddělení Výrobní strategie.
Mezi nejdůležitější články této divize patří:
- Strategie produktů a trhů pod vedením p. Vincent Besson
- Výrobní strategie pod vedením p. Denis Duchesne
– Design Peugeot a Citroën pod vedením p. Jean-Pierre Ploué
– V rámci Technické a výrobní divize vedené p. Guillaume Faury, byl p. Marc Duval-Destin jmenován ředitelem Vývoje a projektování a p. Christian Chapelle ředitelem Projektů a technických činností a dílů.
– p. Frédéric Saint-Geours, ředitel financí a strategického vývoje, byl jmenován předsedou představenstva banky PSA Finance.
Stručné životopisy
Frédéric Banzet, 49 let, vystudoval práva a je absolventem ISTEC a Harvard Business School (USA). Do skupiny PSA Peugeot Citroën, finanční divize, nastoupil v roce 1982. V roce 1991 přešel do banky PSA Finance, kde zastával funkci zástupce generálního ředitele banky PSA Finance UK v Londýně a poté ředitele marketingu a rozvoje projektu Crédipar. V roce 1999 se v rámci divize Mezinárodního obchodu značky Peugeot stává ředitelem pro oblast Asie-Pacifik. V roce 2004 přechází ke značce Citroën na pozici ředitele Mezinárodního obchodu a následně obchodního ředitele pro Evropu.
Vincent Besson, 57 let, vystudoval Ecole Supérieure d’Electricité (Vysoká škola se zaměřením na energetiku). Ke skupině PSA Peugeot Citroën nastoupil v roce 1977. Pracoval na různých pozicích v rámci oddělení Nákupu a v roce 1994 byl jmenován ředitelem oddělení Výrobní kooperace. V roce 1996 se stal ředitelem Produktů a trhů značky Citroën.
Pierre-Louis Colin, 46 let, vystudoval Ecole des Mines v Paříži (Vysoká škola báňská). Do skupiny PSA Peugeot Citroën nastoupil v roce 1989. Zastával různé funkce v rámci obchodní působnosti Peugeotu, zejména jako generální ředitel v Maďarsku a Turecku a ředitel oblasti Irán a následně pak v letech 2005 – 2009 působil jako generální ředitel ve Velké Británii. Od 1. června 2009 řídí Programy elektrických a hybridních dieselových vozů Peugeot.
Christian Chapelle, 49 let, vystudoval Institut National des Sciences Appliquées (Národní institut aplikovaných věd) v Lyonu a Ecole Nationale Supérieure du Pétrole et des Moteurs (Vysoká škola s technickým zaměřením). Do PSA Peugeot Citroën nastoupil v roce 1987. Zastával různé pracovní pozice v rámci Technické a výrobní divize a v roce 2007 byl jmenován ředitelem oddělení Managementu a projekce hnacích ústrojí vozidel.
Denis Duchesne, 58 let, vystudoval Ecole Centrale v Paříži, v PSA Peugeot Citroën začal pracovat v roce 1976. Pracoval na různých pozicích funkcemi v rámci Technické a výrobní divize a v roce 1998 se stal ředitelem výrobního závodu v Mulhouse, od roku 2001 byl managerem projektu vzájemné spolupráce se značkou Toyota a v roce 2004 ředitelem výrobního závodu v Sochaux. Od roku 2008 je ředitelem oddělení Mechanických komponentů a slévárenství.
Marc Duval-Destin, 46 let, vystudoval Ecole Polytechnique (Vysoká škola polytechnická) a Institut Supérieur de l’Aéronautique et de l’Espace (Institut aeronautiky), následně studoval postgraduálně obor zaměřený na automatiku a je držitelem doktorátu z fyziky. U skupiny PSA Peugeot Citroën pracuje od roku 2001. Vykonával různé funkce v rámci Technické a výrobní divize a od roku 2008 je ředitelem oddělení Přípravných projektů podvozků a karoserií.
Ayoul Grouvel, 42 let, vystudoval European Business School, titul inženýr managementu a technologií získal na Ecole Centrale v Paříži. Zastával různé obchodní pozice v rámci skupiny Fiat, načež v roce 2008 nastoupil do skupiny PSA Peugeot Citroën, kdo zodpovídá za obchodní síť a merchandising.
Daniel Marteau, 59 let, vystudoval Ecole Centrale v Paříži a DEA Mécanique (technicky zaměřená vysoká škola). Do PSA Peugeot Citroën nastoupil v roce 1977. Pracoval v ředitelství Nákupu značky Citroën a v roce 2001 se stal ředitelem oddělení Vztahů a spolupráce s výrobci. Od roku 2007 zastává funkci ředitele divize Poprodejního servisu a náhradních dílů.
Christian Peugeot, 56 let, vystudoval vysokou školu se zaměřením na obchod (HEC). Do skupiny PSA Peugeot Citroën nastoupil v roce 1978. Pracoval na různých pozicích v rámci obchodních činností značky Peugeot, v roce 1989 byl jmenován ředitelem Peugeot Talbot Deutschland, v roce 1993 se stal ředitelem Centrálního oddělení marketingu a v roce 1998 ředitelem marketingu a kvality. Od roku 2008 zastává funkci ředitele Strategie značky a komunikace Peugeot.
Jean-Claude Play, 63 let, vystudoval Ecole Nationale des Arts et Métiers (vysoká škola se zaměřením na umělecká řemesla), u PSA Peugeot Citroën pracuje od roku 1969. Zastával různé funkce v rámci skupiny, v roce 1983 se stal ředitelem továrny v Kaduna v Nigérii a v roce 1998 ředitelem pro kooperaci a mezinárodní výrobu. Od roku 2008 zastává funkci ředitele projektu vlastní obchodní sítě Peugeot a Citroën (koncesionáři patřící přímo pod značky).
Jean-Pierre Ploué, 46 let, vystudoval Ecole Nationale des Arts et des Métiers d’Art (vysoká škola se zaměřením na umělecká řemesla), do PSA Peugeot Citroën nastoupil v roce 2000 a byl pověřen vedením Design centra značky Citroën. V říjnu 2008 byl jmenován ředitelem designu obou značek Peugeot a Citroën.
Olivier Quesnel, 58 let, získal vysokoškolský titul v oboru managementu, postgraduálně vystudoval aplikovanou ekonomii se zaměřením na oblast energetiky. V roce 1980 byl spoluzakladatelem Peugeot Talbot Sport. Následně se stává generálním ředitelem skupiny Michel Hommel media group. Do PSA Peugeot Citroën nastupuje v roce 2008 a je pověřen vedením sportovních týmů Citroën Racing a Peugeot Sport.