Podle výsledků průzkumu jsou zákazníci ČSOB Leasing více spokojení a více loajální než zákazníci konkurenčních společností i ve srovnání se zahraničními podniky z oboru v Evropě a ve světě. Silnými stránkami společnosti ČSOB Leasing jsou především vstřícný přístup k zákazníkům, péče o ně, nabídka produktů, odbornost a profesionalita pracovníků.

V rámci výzkumu bylo provedeno celkem 726 rozhovorů se zákazníky ČSOB Leasing i konkurenčních společností. Z dotazovaných zákazníků ČSOB Leasing bylo 89 % zákazníků spokojených a téměř 70 % zákazníků potvrdilo zájem služeb ČSOB Leasing znovu využít. Hlavními atributy spokojenosti zákazníků ČSOB Leasing jsou přístup pracovníků leasingové společnosti při uzavírání smlouvy, profesionalita a vstřícnost pracovníků při řešení požadavku klienta. Důvěryhodnost a stabilita ČSOB Leasing, banky a celé skupiny ČSOB jsou dalším pozitivním faktorem.
„Význam vlastních silných a slabých stránek často vynikne až při srovnání se silnými a slabými stránkami konkurenta. Porovnáme-li ČSOB Leasing s konkurencí, je patrný velký odstup v objemu obchodů, který se rok od roku zvětšuje. Výzkum potvrdil správnost naší obchodní strategie postavené na znalosti potřeb zákazníka a nastavení produktů a procesů tak, abychom tyto potřeby naplnili. Díky tomu jsou naši zákazníci spokojeni a společnost dosahuje výborných obchodních výsledků,“ řekl Josef Bezpalec, marketingový ředitel společnosti ČSOB Leasing. „Studie bude využita jako zdroj informací pro přípravu nových produktů a služeb a napomůže tak dalšímu úspěšnému rozvoji ČSOB Leasing,“ doplnil Josef Bezpalec.