Po úspěšném tažení značky Citroën na českém trhu v roce 2006 byl i rok 2007 ve znamení významného nárůstu prodejů vozů této značky. Citroën tak dosáhl na 5. příčku na českém trhu s tržním podílem 5,17%.
Velmi dobré výsledky jsou dány zejména úspěchy modelových řad vozů C4 (+ 25,35%), C1 (+ 24,24%) a Berlingo VP (+12,2%). Novinka roku 2007 – C4 Picasso – slaví též úspěch v segmentu vozů velkoprostorových, kdy společně s Grand C4 Picasso a Xsarou Picasso jsou na špici ve svém segmentu. Prodeje modelů C4 Picasso a Grand C4 Picassa dosáhly v loňském roce počtu 650ks.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.





